• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)
    Michelle "Mich" Gonzalo - jaar 7 (ImaCreep)



    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)
    Medina Alva Velethe - Transfiguration (Lunalovesit)
    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:05 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    uuuuhm misschien cole en dylan sprouse? k heb geen idee..


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    je kunt ook gwn 1 jongen nemen en dan van ja t zijn dr 2 (ze lijke toch wel op elkaar ;) )


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    je kunt ook gwn 1 jongen nemen en dan van ja t zijn dr 2 (ze lijke toch wel op elkaar ;) )


    Had ik ook al aan gedacht, maar ik ben sinnig x'D
    Ik wil een beetje een roodharige jongen die er een beetje goed uit ziet, maar vind die maar eens op internet :')

    Dus ik doe wel gwn één dude, xd
    Heb al een rol uitgetypt dusja d:

    Naam:
    Teamin Jace Sangue

    Leeftijd:
    17, geboren op 5 December
    Jaar:
    Zevende jaar
    Afdeling:
    Hufflepuff
    Innerlijk:
    Teamin is geheimzinnig en laat eigenlijk nooit wat over zichzelf los. Hij is een beetje een einzelganger, maar dit maakt hem niet uit. Hij is graag op zichzelf. Hij is namelijk bang dat hij anderen pijn doet. Hij is vanaf dat hij een baby is in de steek gelaten door zijn ouders, achter gelaten in een 'speciaal' weeshuis voor magische kinderen. Hij is er echter uitgegooit toen men erachter kwam dat hij een weerwolf is.
    Hij heeft jaren geleden in zijn eerste jaar vrienden gemaakt met afdelingsgenoeten, alleen dit ging enorm fout toen ze in zijn buurt wilden blijven tijdens een volle maan omdat ze vonden dat hij er niet gezond uit zag. Hij heeft hier een aantal mensen enorm mee verwond. Dit wil hij nooit meer laten gebeuren.
    Ook is Teamin bang dat mensen bang voor hem zullen worden als ze er achter komen dat hij een Weerwolf is. Hij is liever ongeschonden en alleen, dan achtergelaten omdat iedereen bang voor hem is.
    Teamin is de typische jongen die graag heeft dat iedereen gezond en gelukkig is, zelfs al zou zijn eigen gezond- en vrolijkheid daar onder moeten leiden.
    Uiterlijk:


    Teamin is een bleke jongen met witblonde haren en donkergrijze ogen. Zijn hele houding en uitstraling is Mysterieus, waardoor mensen snel nieuwsgierig naar hem worden. Hij is van gemiddelde lengte met een 1.82.
    Beste vak:
    Potions
    Slechtste vakken:
    DADA & Astrnonomy
    Quidditch Team:
    Nee
    Prefect:
    Ja
    Extra:
    Teamin is een Weerwolf
    Wand:
    Houtsoort: Eik
    Kern: Bloed van een drakenhart
    Lengte: 30,7 cm
    Zeer buigzaam/Licht buigzaam/Niet buigzaam
    Patronus:
    Wolf.
    Familie:
    Onbekend.


    Tadah x'd

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 20:51 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Pff :p

    Maar goed, laat die tweeling maar zitten. Ik doe wel gwn één dude in Hufflepuff -.-


    Oké. Dan stam ik van Snape af!
    Oh.. wacht.. heeft hij ooit ..? Nee.. Lijkt me.. Naaah.
    *zucht* Ik wil ook Riddle zijn, maar jij bent dan al Riddle en dan pik ik jou naam. Oh, ik ben al vereerd als ik een Riddle mag daten?
    Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind afstammelingen van Voldemort altijd zo... onlogisch. Net als al die honderden verhalen over een dochter van Voldemort.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mag ik een lerares en een Ravenclaw meisje (prefect)?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    *******
    Naam+ Bijnaam: Callie Newton
    Leeftijd: 17
    Jaar:7
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Beste vakken: Charms, transfigurations
    Slechtste vakken: Astrology
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : beater
    Klassenoudste(ja of nee): ja
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):
    Kersenhout, eenhoornstaarthaar, 26 cm

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam: Annie Mitchel
    Leeftijd: 20
    Vak: Potions
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee): Slytherin
    Extra:

    Ik werk ze nog af.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 21:50 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    is goed :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    oeeh sarah canning :D <3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nog een gryffindor jongen??


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Wunjo schreef:
    Ik vind afstammelingen van Voldemort altijd zo... onlogisch. Net als al die honderden verhalen over een dochter van Voldemort.


    Jaa, vind ik ook x'D
    Maar ik wil ook niet afstammeling van Voldemort doen, maar afstammeling van Slytherin ^-^
    Dus gewoon éen Riddle, niet perse dochter van Voldie(Welke blinde kip wil daar nu een kind mee? x'd.. Oké, misschien tiener ouders? x'D)
    Heeft die man uberhaupt wel het gereedschap om een kind te maken?? O.o
    Hij heeft geen neus of oren.. dus een geslachtsorgaan lijkt ook zo onlogisch ;D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 22:28 ]


    Little do you know

    Oke.. ik ga even iets zeggen en vat het AUB niet verkeerd op en ga er aub ook niet heel boos op reageren..

    Ik vind dat het nogal onrealistisch is dat best veel meiden de kern van hun Wand een Eenhoornhaar hebben.. ik bedoel maar, wees een beetje creatiever, het is leuk enzo de haar van een eenhoorn in je Wand, maar dat veel hetzelfde hebben is niet echt logisch. Eén van mijn personages heeft het ook en ik ga het veranderen omdat het gewoon écht onrealistisch word dat íedereen dezelfde kern heeft..
    Er zijn veel meer kernen voor een Wand dan alleen maar eenhoornbloed dusja,, (zip)

    Sorry als mensen zich aangevallen gaan voelen hierdoor, maar ik vind het gewoon een klein beetje stom.. :X

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 22:41 ]


    Little do you know

    nee tis wel waar ik verander de mijne ook wel :) en hahahah omfg ik krijg verkeerde beelden in mn hoofd... ;)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    nee tis wel waar ik verander de mijne ook wel :) en hahahah omfg ik krijg verkeerde beelden in mn hoofd... ;)


    Hahahaha x'D
    Geweldig :')
    Sorry.. ik denk vaak over datsoort dingen bij personages als Voldemort, van die verminkte types die er niet uit zien alsof ze gezegend zijn met het mannelijke geslachtsdeel :')
    Sorry voor mijn rare gedachtegang x'd

    Ik zit er trouwens ook aan te denken een leraar te nemen x'D

    en trouwens ik heb een zinnetje toegevoegd aan het 'Familie' deeltje bij Daniëlle ^-^
    Ze staat op pagina 1 als je nieuwsgierig bent nu x'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 22:48 ]


    Little do you know

    Naam+ Bijnaam: Nelson George Smith (Bijnaam: Nels, Nelsie,)
    Leeftijd: 16
    Jaar: 6
    Afdeling: Ravenklauw
    Innerlijk: Nelson is een sociale jongen, met veel vrienden. Haast iedereen kent hem wel, maar dat maakt hem nog niet populair. Als hij mensen ziet die wel populair zijn, heeft hij de neiging arrogant te worden en iedereen even te laten weten dat hij er ook nog is. Ook kan hij geen twee tellen zijn mond houden; hij moet áltijd wat zeggen. In een discussie heeft hij dan ook altijd een antwoord. Die discussies zoekt hij graag op. Er hoeft maar een klein dingetje te zijn en hij gaat er al tegenin. Verder is Nelson erg betrouwbaar en een echte vriend. Hij kan er niet tegen als er iets is met iemand, heeft iemand pijn, heeft hij pijn.
    Wat school betreft is hij geen uitzondering. Hij haalt redelijk goede Slijmballen en is niet slimmer of dommer dan de gemiddelde leerling.
    Qua sport was Nelson voordat hij wist dat hij een tovenaar was niks. Bijhield niet van voetballen, noch een andere sport. Maar toen hij in de toverwereld terecht kwam, vond hij eindelijk zijn passie: Zwerkbal.
    Nelson is af en toe erg lui, maar dat komt mede door zijn oververmoeidheid. De leraren zien hem als zo'n gemiddelde leerling, die ze elke dag zien. De meiden vinden hem wel leuk en daar maakt Nelson dan ook gebruik van met zijn flirterige karakter.
    Uiterlijk:


    Noah Crawford
    Nelson heeft bruin-oranje haar dat in een schuine lok zit. Zijn ogen zijn klein, hazelkleurig en omringd door korte wimpers. Zijn kledingstijl bestaat uit simpele vesten en joggingbroeken. Daarom heeft hij ook een hekel aan de gewaden die hij op school moet dragen. Ook zijn spijkerbroeken een deel van Nelsons ideale outfit.
    Beste vakken: Bezweringen
    Slechtste vakken: Toverdranken (laat alles exploderen) en kruidenkunde.
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : Ja, zoeker (seeker)
    Klassenoudste(ja of nee): Nee
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Nelson heeft een toverstok van 24,3 centimeter lang, eikenhout, gevuld met feniksveer. Zijn patronus is een zilveren rendier en hij heeft drie zusjes; Cali, Eva en Jaemi. Zijn ouders heten Denzel en Gaia Smith. Niemand van zijn familie bezit magie. Hij is dus een (Draco-term) "modderbloedje".

    Naam+ Bijnaam: Eleanor Meghan Sara White (Bijnaam: Elly, El, Elea, Elé)
    Leeftijd: 15
    Jaar: 5
    Afdeling: Griffoendor
    Innerlijk: Eleanor is een meisje dat lekker veel aanwezig is, af en toe een beetje té. Ze is een geboren leider en zou, volgens zichzelf, volgend jaar een goede kans hebben om klassenoudste te worden. Verder is Eleanor nogal bijdehand, wat af en toe wel wat kwetsend over kan komen, maar dat bedoelt ze helemaal niet zo. Eleanor heeft veel vrienden, maar is toch wel verlegen. Ze treedt niet graag op de voorgrond. Ook kan ze goed voor iemand opkomen, ze zal wel duizenden redes hebben waarom diegene (of zijzelf) gelijk heeft en de ander niet.
    Eigenlijk is Eleanor ook wel een onzeker meisje. Ze vraagt zich regelmatig af of ze wel goed genoeg is.
    Uiterlijk:


    Alyssa Bernal
    Eleanor is een beetje natural-beauty. Ze heeft mooi, lang donkerbruin/zwart haar, wat ze meestal in een vlecht heeft. Haar ogen zijn groot, donker en sprekend.
    Soms wordt Eleanor uitgelachen om het feit dat ze geen make-up draagt, maar ze houdt gewoon niet zo van dat soort spul. Mascara heeft ze niet nodig, aangezien ze langen en donkeren wimpers heeft. Haar lach kan je haast verblinden, door de tandenbleek die Eleanor gebruikt, want van zichzelf heeft ze erg gele tanden, waar ze zich vreselijk voor schaamt.
    Eleanor's kledingstijl is alledaags. Simpele hemdjes en hot-pants zijn voor haar een leuke outfit. Toch houdt ze ook van een uitdaging en nieuwe dingen, dus de gewaden die ze op school draagt vindt ze nog wel kunnen.
    Beste vakken: Verzorging van Fabeldieren
    Slechtste vakken: Transformatie
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : Ja, jager (chaser)
    Klassenoudste(ja of nee): Nee
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Eleanors patronus is een zilveren panda en haar toverstok is 18,7 centimeter lang, van beukenhout, met een kern van drakenschub. Eleanor is een halfbloed, haar vader is een tovenaar, maar haar moeder is een Dreuzel. Ook heeft Eleanor een tweelingzus, Libby.

    Zijn ze zo goed?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 0:08 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa