• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ugh waarom kan zelfs comedy central me niet opvrolijken? de hele televisie bores me...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Aaaaaah, ik heb vandaag alleen met de leukste en knapste jongen van mijn opleiding in de lift gestaan. We hebben alleen maar wat gepraat en gelachen, maar het heeft mijn dag helemaal opgefleurd. Hij heeft echt zulke zwoele ogen, holy shit. Het is net alsof de ogen van Johnny Depp me aanstaren. Hij heeft ook zo'n fijne diepe stem en o wauw. Zwijmel de zwijmel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom heeft iedereen om me heen zoveel vrienden, terwijl ik vandaag van mijn beste vriendin moest horen dat mijn vroegere vrienden de hele dag over me hebben zitten roddelen? Deze wereld is niet gemaakt voor me, heb ik het gevoel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom ben ik verliefd?! Je ziet mij niet eens staan. Alleen als een vriend. Of minder


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Facts schreef:
    Waarom heeft iedereen om me heen zoveel vrienden, terwijl ik vandaag van mijn beste vriendin moest horen dat mijn vroegere vrienden de hele dag over me hebben zitten roddelen? Deze wereld is niet gemaakt voor me, heb ik het gevoel.


    Je bent niet de enige.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben zo blij dat het weer beter gaat met mijn rug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sassssuke-kun


    No growth of the heart is ever a waste

    Failure.
    Ik was vergeten dat m'n vriend op het moment aan het trainen is.......


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zo kaarten gekocht voor Catching Fire :Y) Ook nog eens goeie stoelen. Heb er zin in!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Zo kaarten gekocht voor Catching Fire :Y) Ook nog eens goeie stoelen. Heb er zin in!


    *Jaloers* jetze wil niet :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit bewijst toch nogmaals dat ik niet graag groepswerk doe. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Damn


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Holy mother of jesus does this happen is this really happening? asdfghjkl <3<3<3<3

    Een bad kan echt wonderen doen, ik voel me een compleet ander mens na dat bad.


    26 - 02 - '16

    Ik moet echt alles weer een beetje op de rails zien te krijgen...
    Hoe erg ik ook mijn best doe, het lukt me gewoon niet om happy te zijn.


    You always have a choice in life, it's sometimes just