• Okee. Ik verveelde me en zocht toen op internet naar easter eggs. Voor de mensen die geen idee hebben wat dat is en denken dat het paaseieren zijn: een easter egg is een verborgen grap in een computerprogramma, compurterspelletje, film, website, ...

    Nou, ik heb er een paar hele leuke gevonden! Ik heb het er al over gehad in het Kletscafé, maar nu wil ik het graag met de rest van Quizlet delen. c:

    - Zoek dit eens even op met Google:
    Anagram
    Tilt
    Askew
    Binary (kijk bovenaan naar het aantal zoekresultaten)
    Do a barrel roll
    Zerg rush
    What is the answer to life the universe and everything? (kijk bij de rekenmachine)
    Atari breakout (met Google Afbeeldingen) (steek je oortjes in, want dit maakt geluid)
    Do the Harlem Shake (met YouTube) (steek je oortjes in, want dit maakt geluid)

    - Typ dit in de url-balk indien je Mozilla Firefox hebt: about:robots (screenshot voor mensen die geen Firefox hebben)
    - Open een Word-documentje en typ dit: =rand() (je moet daarna wel even enteren)

    Have fun. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, leuk! Ik kende ze eigenlijk helemaal nog niet.

    Orichan schreef:
    Ga naar youtube, klik een video aan, doe de video op pauze, klik buiten de video, maar wel op de pagina, en typ 1980 in :)

    Die is ook echt nice.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 10:43 ]


    Tijd voor koffie.

    Dit is echt veel te grappig!


    Let the Night embrace you

    Facts schreef:
    ^ Daar schrok ik ook even van, haha.
    Stiekem vraag ik me af of Quizlet een easter egg heeft.


    Dat zou echt leuk zijn !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Easter eggs zijn geweldig.

    Er was er ook eentje met chuck norris, als je chuck norris intypte gebeurde er ook iets, maar ik weet niet meer wat. Ik ga het even zoeken ghehehe.

    En natuurlijk alle bovenstaande easter eggs proberen :) (behalve die met geluid want het geluid doet het niet bij mij)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ook leuk:
    Typ in in google:
    The loneliest number
    Find Chuck Norris (en dan op "Doe een gok" klikken)
    (sqrt(cos(x))*cos(200x)+sqrt(abs(x))-0.7)*(4-x*x)^0.01, sqrt(9-x^2), -sqrt(9-x^2) (intypen op google, in dit geval kopiëren plakken)



    Ooit in de donald duck stonden er allemaal Easter Eggs... maar dat is al heel lang geleden...

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:57 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha omg de meeste kende ik al maar ze zijn awesome. ^^


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Zoek naar "doge meme" op YouTube. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorry voor de bump, maar ik vond deze geweldig en ik vond het logischer als ik 'm hier zo neerzetten ipv een speciaal nieuw topic te openen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 9:06 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Sorry voor de bump, maar ik vond deze geweldig en ik vond het logischer als ik 'm hier zo neerzetten ipv een speciaal nieuw topic te openen.
    [IMAGE]
    Zo jammer, dat het 100% fake is:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 9:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er is ook een filmpje op YouTube dat "How to twerk" heet, maar als je het aanklikt krijg je iemand die een barbie gaat bakken xD


    Op mijn nieuwe laptop doen al die easter eggs het niet meer :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    DarkSavior schreef:
    (...)Zo jammer, dat het 100% fake is:


    *Probeert het uit*
    Het werkt wel, hoor, maar dan moet je de Engelse Google gebruiken. Ik ga even een screenshot maken. (':


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    *Probeert het uit*
    Het werkt wel, hoor, maar dan moet je de Engelse Google gebruiken. Ik ga even een screenshot maken. (':
    Oh, haha. Ik geloof je wel hoor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou zit ik hier met m'n screenshots. :'D



    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik had ook een keertje gevonden dat als je een paar coördinaten invult op Google Maps, en dan een beetje inzoomt je een man met een dood lichaam ziet ofzo. Echt vet eng.

    Dit zijn er nog veeeeel meer ;D

    ik vind het echt geweldig.