• HoiHoii (:
    Ik ben dus op zoek naar een nieuwe story.
    Graag wel ééntje die zich hier aan houdt:
    -Geen mishandeling/selfharm verhalen, die komen te dichtbij
    -Geen Justin Bieber crap :P
    -Geen Bromances, sorry dat vind ik echt crap :')
    -Niet meer dan al 5 tot 15 stukjes, in verband met school ga ik dat niet proberen bij te lezen :p
    -Graag ook niet een verhaal waarbij iédere dag een stukje gepost word, daar word ik werkelijk gek van, aangezien ik niet iedere dag op m'n Lappie kan :')
    -Ik hou van Harry Potter, daar doe je me een enórm plezier mee ^-^
    -One Direction mag ook wel, al ben ik daar geen fan (meer) van, een goed 1D story mag van mij best wel (:

    Plaats hier maar wat stories, maar ik moet wel eerlijk zeggen: De stories die hier geplaatst worden en niet aan de eisen zijn gehouden ga ik niet eens bekijken (:
    Hoop dat jullie met wat leuke stories komen (flower)

    ××Roww

    Btw,
    Hier is een verhaal van mij zelf waarvan ik vanplan ben er verder mee te schrijven, en een verhaal waar ik al enig lange tijd mee bezig ben
    Voor degenen die er geïnteresseert in zijn:

    Als je dit verhaal leuk vind, laat dan een reactie achter, ik twijfel echt enorm of ik echt moet stoppen of gewoon weer verder schrijven moet..



    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:52 ]


    Little do you know

    "Dutchie"


    'She's cute, yes, but not very beautiful.'


    'She's not even pretty.'


    'Never liked her.'
    'Me neither.


    'I hope this is not some kind of sick joke.'


    'I don't like her, she's arrogant and annoying.'


    'You have to come with me, immediately.'


    'It's just an acting job, that's all and you might win an Oscar.'



    'Whether she wants it or not; she is gonna sign this contract.'












    One Direction bestaat
    Nederlands geschreven, Engels gesproken
    Dit verhaal is bedacht hoeft dus niet met de realiteit overeen te komen
    Ik wil dit verhaal nergens anders zien
    Niet het "standaard 1D" verhaal
    Begin: 01/12/2013
    Eind: --/--/----




    Klik hier!

    Zonder Regels.

    Do you know what to do without rules?
    No leader and no rules. That's it.
    Do what you want.
    If you hate someone, you may kill him.
    Maybe your to soft, then you'll stay home.
    Maybe your strong, then you'll fight back.
    Choose your role.


    Lees dit ajb xd -
    Nederlands gesproken -
    Nederlands geschreven -
    Geen plaatjes, use your fantasy -
    Deze maak ik wel af ( denk ik ) -
    Ik maak er een echt boek van, dus denk het wel ;D -
    Sorry ben hyper -
    Begonnen 2'12'13 -
    Reacties zijn welkom, graag zelfs -


    'Be yourself, cause everyone else is already taken.'

    Ik heb een Harry Potter verhaal: Blythe. (:




    Blythe Richele is een vijftien jarige leerling op Hogwarts. Ze zit in haar vijfde leerjaar en is ingedeeld bij Slytherin. Aan het begin van het schooljaar gaat Blythe rustig door haar leven heen. Algauw krijgt ze te horen dat Harry Potter samen spant tegen Professor Umbridge met Dumbledore's Army. Blythe's beste vriendin verspreekt zich hierover en meteen komt Draco Malfoy het te weten. Hij dwingt Blythe en Sylver om samen met hun vriend Valentiné te infiltreren in Potter's nieuwe groep. Hoewel Blythe geen problemen wil, doet ze het toch. Op die manier spelen ze informatie door aan Malfoy en zijn volgers. Langzaam komt het drietal verstrikt in een web van leugens en komen ze plots dichter bij mensen die ze liever nooit ontmoet hadden.


    "Courage is being scared to death and saddling up anyway."


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben pas begonnen aan een nieuw 1D verhaal. Ik denk graag dat het geen standaard fanfic is, haha.

    http://www.quizlet.nl/stories/91539/paper-planes-harry-styles/
    Het gaat over een meisje dat stage gaat lopen bij het management, met de intentie daar extreem veel ervaring op te doen en te bewijzen dat ze zich prima kan beheersen tegenover haar favoriete boyband.

    Ik schrijf best langzaam, gemiddeld 2 stukjes per week, maar er kan langer tussen zitten. Ik neem het schrijven best serieus en ik wil dan ook liever kwaliteit dan kwantiteit leveren.

    Ik heb nog maar weinig lezers (ik heb nog niet echt gepromoot omdat ik ook voornamelijk voor mezelf en mijn vriendinnen schrijf), maar ik zou het leuk vinden als je mijn verhaal wilt bekijken! xx


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    Ik bekijk jullie Stories, en misschien hebben jullie een nieuwe abo erbij staan d:


    Little do you know

    Ik wil beginnen aan een One Shot.
    Misschien iets voor jou?

    Link

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 12:18 ]




    Alyssa is een 19-jarige vrouw die eindelijk haar eigen plekje heeft, maar na een paar dagen krijgt ze steeds vaker curieuze dromen over allerlei soorten fantasiewezens in een totaal verschillende wereld.
    Eerst is ze hier nonchalant over, maar als ze steeds vaker die dromen krijgt is ze van plan om er wat aan te doen en het te gaan onderzoeken – Ze is namelijk van mening dat die wereld er ook echt moet zijn.

          Ze begint bij een groot meer waar een grote eikenboom staat en besluit vanaf daar de konijnenjongen achteraan te gaan, die ze ook vaak in haar dromen tegenkomt. Na een lange val komt ze in een vreemde wereld.
    Op haar tocht door Wonderland komt ze merkwaardige wezens tegen en maakt ze rare dingen mee. Ze heeft het zowaar fijn in Wonderland. Maar als ze de Hartenkoningin ontmoet gaat alles veranderen.
    Alyssa word beschuldigd van moord.


    • • •
    I found myself in Wonderland
    Get back on my feet again
    Is this real? Is it pretend?
    I'll take a stand until the end
          I'll get by, I'll survive
    When the world's crashin' down
    When I fall and hit the ground



    Remake Alice in Wonderland
    © Osaki


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, ik denk niet dat ik de One-shot ga lezen, daar houd ik niet zo van.. Ik heb liever een goed lang verhaal, één pagina vind ik niks. Daar zit voor mij geen verhaal of spanning in.
    En of ik Madness From Heart ga lezen is ook een grote vraag, Alice in Wonderland is leuk, maar als het hetzelfde verhaal is vind ik het niks aan want dan weet ik grotendeels al wat er gaat gebeuren :l


    Little do you know

    The Devil's eye ~ Nial Horan



    Soms gebeuren er wonderen. Aurea is als baby geadopteerd door haar ouders, dat weet ze, maar verder heeft ze nooit stilgestaan bij alles wat er voor de adoptie is gebeurd. Het Ierse blondje Niall Horan is nieuwe op school, en al vrij snel raakt Aurea bevriend met hem. Ze is erg op hem gesteld, en dat bloeit uit tot een liefde. Maar voor die liefde moet ze een prijs betalen; Ze ontdekt iets over zichzelf wat ze niet kan plaatsen, en al helemaal niet aan Niall durft te vertellen.


    | Begint op: 8-12-13 |
    | One Direction bestaat niet |
    | Een verhaal van bluebearss |



    Geen idee of het een goeie fanfiction is hihi :3 Ik ben overigens geen échte directioner, dus het is niet echt fangirling-achtig bedoelt.. Take a look if you like it c:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:39 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner