• Ben jij voor het koningshuis tegen?

    Ik ben voor, ze vertegenwoordigen het land. Bovendien zorgen ze ervoor dat Nederland niet volledig verdeeld is.

    link

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:56 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Volgens mij klopt je link niet, want als je er op klikt krijg je automatisch dat je op ja stemt. Niet dat dat voor mij een probleem is, want dat wilde ik ook antwoorden, maar ik zeg het toch maar ;')
    En je verwoordt het echt goed, want ik weet nooit hoe ik het moet zeggen, waarom ik dat vind.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik stem niet, aangezien ik Belg ben. :P


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben er tegen.


    26 - 02 - '16

    Link veranderd. Je stemde niet automatisch, alleen het groene balkje kreeg je te zien.

    @Facts het geld ook voor BE hoor. ;)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik weet niet of ik er voor ben. Het is aan de ene kant niet erg democratisch en zo, maar met de huidige wetgeving in Nederland heeft de koning toch niet meer zo veel macht over hoe de regering eruit ziet. Daar ben ik wel blij om, want ik denk niet dat ik erg blij zou zijn met een totale monarchie, waarin je je leider dus niet kunt kiezen en je dus niks te zeggen hebt over de gang van zaken.
    Daarom vind ik ons koningshuis wel oké. Ze hebben op zich vrij weinig invloed in de regering en zijn er vooral om onze banden met andere landen sterk te houden. Daar is niks mis mee, vind ik. Al vraag ik me wel af hoeveel belastingcenten er naar hun buitenlandse tripjes gaan, maar dat terzijde.
    Ik stem dus voor.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Troll schreef:
    Ik ben er tegen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tegen. Ze doen geen ene flikker en slurpen al het geld op. :W

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 18:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hm, nou, ik heb er echt helemaal niks mee eigenlijk. Ik denk neutraal of zo? Al denk ik meer dat het naar de 'tegen' helt..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aragog schreef:
    Tegen. Ze doen geen ene flikker en slurpen al het geld op. :W

    Precies dit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor ben, al kan ik me ook best vinden in een heleboel argumenten tegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Bovendien zorgen ze ervoor dat Nederland niet volledig verdeeld is."

    Niet meer, niet meer.
    Kijk, ik was voor Koningin Beatrix, maar ik heb op een of andere manier iets tegen Koning Willem-Alexander.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt