• Na een klein anderhalf jaar ga ik stoppen met Quizlet. Over een anderhalve maand ga ik naar een speciale kliniek voor zes maanden en dan vertrek ik voor twaalf maanden naar Tanzania voor vrijwilligerswerk in een kinderziekenhuis.
    Ik denk niet dat ik nog terug kom want ondanks dat ik heel de dag op Q zat is het steeds minder leuk geworden totdat het gewoonweg saai begon te worden.
    Bedankt voor de leuke tijd hier, en de liefste mensen die me hebben geholpen en gesteund.

    Brooke.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Awh, dat is echt jammer, Brooke ...
    Veel succes en plezier nog!


    16 - 09 - '17

    Byebye Brooke. Succes!


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga je missen!
    Het zal wennen worden, want je was een meubelstuk dat altijd aanwezig was.
    Maar het ga je goed. (flower)


    Queer zijn is gewoon alles

    Naw ken je niet heel goed, maar wel jammer dat je stopt, ik vond je afbeelding en betekenis van je naam vet c:
    Veel plezier in Tanzania.

    Gylani schreef:
    Awh, dat is echt jammer, Brooke ...
    Veel succes en plezier nog!


    Some people are art and do art at the same time

    Jammer dat je stopt!

    Maar veel succes in de kliniek en veel plezier met je vrijwilligerswerk! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het echt jammer dat je stop want je bent echt een leuke meid. Ik ga je echt missen zeg. Hopelijk komt alles goed met je. Veel plezier in Tanzania en hopelijk kom je mss ooit weer even een kijkje nemen. Want ik zal graag weten hoe alles met je afloopt. (K)


    -

    Foxfire schreef:
    Naw ken je niet heel goed, maar wel jammer dat je stopt, ik vond je afbeelding en betekenis van je naam vet c:
    Veel plezier in Tanzania.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij was een erg actieve en bekende user die ik best wel mocht, dus zal het wel wennen zijn. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop dat je nog ooit eens een kijkje komt nemen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 1:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jammer dat je gaat. Maar ik hoop wel dat je een hele goede, leuke en fantastische tijd zal hebben in Tanzania. Ook dat de speciale kliniek goed zal bevallen en dat je een goede tijd zal hebben. (:

    Heel veel succes in wat je wilt ondernemen!


    26 - 02 - '16

    Jammer Brooke ):
    Ik ga je missen hoor (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ken je niet persoonlijk, maar je was best wel bekend op het forum. Veel succes en plezier nog.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ken je niet goed, maar heel veel mensen volgens mij wel. Ik wens je veel succes <3

    Troll schreef:
    Jammer dat je gaat. Maar ik hoop wel dat je een hele goede, leuke en fantastische tijd zal hebben in Tanzania. Ook dat de speciale kliniek goed zal bevallen en dat je een goede tijd zal hebben. (:

    Heel veel succes in wat je wilt ondernemen!

    Cicero schreef:
    Ik ken je niet persoonlijk, maar je was best wel bekend op het forum. Veel succes en plezier nog.


    Stenenlikker