• Na een klein anderhalf jaar ga ik stoppen met Quizlet. Over een anderhalve maand ga ik naar een speciale kliniek voor zes maanden en dan vertrek ik voor twaalf maanden naar Tanzania voor vrijwilligerswerk in een kinderziekenhuis.
    Ik denk niet dat ik nog terug kom want ondanks dat ik heel de dag op Q zat is het steeds minder leuk geworden totdat het gewoonweg saai begon te worden.
    Bedankt voor de leuke tijd hier, en de liefste mensen die me hebben geholpen en gesteund.

    Brooke.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jammer, ik heb jou eigenlijk altijd wel gemogen.
    Veel succes met alles! Doei. (doeg)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Troll schreef:
    Jammer dat je gaat. Maar ik hoop wel dat je een hele goede, leuke en fantastische tijd zal hebben in Tanzania. Ook dat de speciale kliniek goed zal bevallen en dat je een goede tijd zal hebben. (:

    Heel veel succes in wat je wilt ondernemen!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    heel veel succes in Tanzania... =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Veel plezier in Tanzania, het klinkt allemaal behoorlijk spannend, veel plezier!

    En nou ja, tot ziens, dan maar. Succes!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 11:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Heel veel plezier en succes!


    Life is hard and then we die

    Cicero schreef:
    Ik ken je niet persoonlijk, maar je was best wel bekend op het forum. Veel succes en plezier nog.


    Bad decisions make good stories.

    We zullen je missen Brooke!
    Maar heel veel succes en plezier !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Heel veel succes en plezier!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay, tot later. You will be back. They always come back. :'D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 12:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.