• Hi,
    xZiall en ik gaan een Lord of the Rings / Harry Potter story schrijven, en we hebben rollen nodig.

    Rollen:
    Dochter van Legolas:
    3 dochters van Aragorn:
    1 zoon van Aragorn (heet Eldarion en is rond de 20):
    3 dochters en 3 2 zonen van Gimli:
    Overige elfen:
    Volwassen mens:
    Rechterhand van de slechterik:
    10 7 hobbits, zonen of dochters van Sam:


    Alvast bedankt voor het invullen :]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 16:24 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Candira schreef:
    (...)

    Oke, mogelijk dan dat ze 17 of 18 is? Dan krik dik die van mij naa negentien en dan moet Veerleo of tweeling zijn met mij, maar dat ik paar minuten ouder ben, of ze moet 18 of tweelingen 19 zijn.

    Ik lees altijd de rollen eerst door voordat ik het aanmaak, om geen problemen te veroorzaken.. misschien een tip voor devolgende keer :)


    Ik was eerst van plan Uruviël een tweeling met jouw karakter te laten zijn, maar ik zal het wel aanpassen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik was eerst van plan Uruviël een tweeling met jouw karakter te laten zijn, maar ik zal het wel aanpassen.


    OKe, hehehe... maar dan is derol van veerleo alsnog ouder omdat zij twintig is, tenzij zij wilt aanpassen? Oke dank je ;)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    OKe, hehehe... maar dan is derol van veerleo alsnog ouder omdat zij twintig is, tenzij zij wilt aanpassen? Oke dank je ;)


    Don't know, laat ons even wachten op Veerleo's reactie ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Veerleo schreef:
    (...)

    Ja is goed hoor. Is een leuk idee (: Moet ik dan even mijn leeftijd aanpassen of doe jij je personage 20 jaar maken?


    Nee ik pas mijn leeftijd aan naar twintig, moet jij alleen aanpassen dat je een tweeling bent met Maeve en iets van 2 of 3 minuten jonger bent dan mijn rol ;)
    Dan is alles goed..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ROL AANGEPAST!!!

    Candira schreef:
    Naam: Maeve
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Gondor
    Innerlijk: Maeve is een vrouw die haar hart op de juiste plaats heeft, ze is strijdlustig en op sommige momenten rebels. Toch als de nood hoog is en iemand in gevaar is dan zou ze diegene helpen, ook al wordt het haar dood.. Maeve is heel snel en behendig. Bij een lastig parket is zij degene met een goede oplossing bij de hand. Ze houd zielsveel van haar familie. Maeve is juist bang voor de liefde, als ze weet dat ze gevoelens voor iemand draagt of ze komt erachter van degene dat die gevoelens voor haar heeft, gaat ze vluchten. Letterlijk. Zij en Aliyah lijken wel een beetje opelkaar en soms gaat ze wel eens met haar mee op pad. Toch is ze meer een soort huismusje en eigenlijk vindt ze dat niet zo erg. Misschien komt dit ook omdat ze bezig is Elfen magie te leren en vanwege haar visioenen dat ze meer thuis blijft dan op pad gaat. Maar ze zou nooit een aanbod afslaan als ze even lekker op pad wilt gaan en even in de natuur te zijn of ergens anders.
    Uiterlijk: Maeve lijkt qua uiterlijk sprekend op haar moeder Arwen.


    Geschiedenis: -
    Familie: Maeve is de eerste dochter van Arwen en Aragon, ze heeft twee zusjes (Aliyah en Uruviël) en een broer Eldarion. Haar broer is de erfgemane van het Herenigd Koningkrijk
    Extra: Is de eerste dochter van Arwen en Aragon. Ze kan heel goed paardrijden, kan goed met een zwaard en pijl & boog overweg. Ze kan elfen magie gebruiken. (Nog wel in de leer) en af en toe krijgt ze visioenen. Het is soms best lastig voor haar om onderscheid te maken of die visioenen van het verleden, heden of toekomst zijn.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 9:51 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik heb ze eigenlijk liever geen tweeling.
    Kunnen jullie de leeftijden niet omwisselen? Dus 1 van 20, 1 van 19 en 1 van 18. Dan is Eldarion 22.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik heb ze eigenlijk liever geen tweeling.
    Kunnen jullie de leeftijden niet omwisselen? Dus 1 van 20, 1 van 19 en 1 van 18. Dan is Eldarion 22.


    Is goed hoor, dan maak ik van die van mij 19.


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    (...)

    Is goed hoor, dan maak ik van die van mij 19.


    Thank you ^-^

    Ik zie ze namelijk als 3 totaal verschillende personen, en een tweeling vind ik er dan niet zo bij passen. Bovendien hebben we al een hobbit-tweeling.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Moet ik de mijne dan 18 maken, wat Uruviël is ook 19? (of anders doen we dat de ene van januari en de andere van december is, right?)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Moet ik de mijne dan 18 maken, wat Uruviël is ook 19? (of anders doen we dat de ene van januari en de andere van december is, right?)


    18, het liefst.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    18, het liefst.


    Ik vind het eerlijk gezegd nogal lastig dat ze 18 zou zijn, want dan zou ze nog niet zo veel van Rivendaal kunnen weten (aangezien ze daar dan nog maar 2 jaar woont), en dat wel mijn bedoeling was. En haar op haar 15de laten verhuizen vind ik wel zeer vroeg...
    Maar goed.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik vind het eerlijk gezegd nogal lastig dat ze 18 zou zijn, want dan zou ze nog niet zo veel van Rivendaal kunnen weten (aangezien ze daar dan nog maar 2 jaar woont), en dat wel mijn bedoeling was. En haar op haar 15de laten verhuizen vind ik wel zeer vroeg...
    Maar goed.


    Hmm, oke.
    Dan is ze net 19, en Aliyah bijna 20. De leeftijd komt overigens niet veel ten sprake in het verhaal, je ziet wel dat ze volwassen zijn. Het gaat er vooral om wie van de drie de oudste is, wie de op één na oudste en enzovoort.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''