• Hi,
    xZiall en ik gaan een Lord of the Rings / Harry Potter story schrijven, en we hebben rollen nodig.

    Rollen:
    Dochter van Legolas:
    3 dochters van Aragorn:
    1 zoon van Aragorn (heet Eldarion en is rond de 20):
    3 dochters en 3 2 zonen van Gimli:
    Overige elfen:
    Volwassen mens:
    Rechterhand van de slechterik:
    10 7 hobbits, zonen of dochters van Sam:


    Alvast bedankt voor het invullen :]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 16:24 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Delahaye schreef:
    Rol: Volwassen mens
    Naam: Aldaron
    Leeftijd: 34
    Woonplaats: Minas Tirith
    Innerlijk: Aldaron is een zeer loyale man. Hij zal zijn vrienden nooit in de steek laten en ook de bevelen van zijn meerderen zal hij niet gauw negeren. Echter heeft hij wel een gezond verstand en hij zal altijd nadenken voor hij iets doet. Stel dat een bevel van zijn meerderen hem geen goed ideel lijkt, zal hij proberen dat met diegene te overleggen. Als dat niet mogelijk is, dan zal hij een zo verstandig mogelijk besluit nemen, goed voor hemzelf en zijn vrienden.
    De eerdere oorlog heeft een teruggetrokken man van hem gemaakt en hij is nog wel eens wat onvoorspelbaar.
    Uiterlijk:



    Aldaron heeft halflang bruin golvend haar en blauw-groene ogen. Hij draagt de typische kleding van de rangers.
    Geschiedenis: Hij heeft zijn moeder en oudere broer verloren in de Oorlog om de Ring, zelf was hij toen nog maar een jaar of 12, te jong om geholpen te kunnen hebben in de verdediging van de stad. Toch heeft dit wel de nodige dingen op hem achtergelaten.
    Familie: Hij heeft enkel zijn vader nog, die diende in het leger en hij heeft geluk gehad. Zijn moeder en oudere broer zijn gestorven.
    Extra: Hij is een goed boogschutter en zwaardvechter en een van de trouwste mannen van kapitein Faramir. (Al dit niet goed uitkomt in het verhaal, mag je het weglaten :'))

    Ik hoop dat je er wat mee kan ^^


    Zeker! Dankjewel.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Zelda
    Leeftijd: 12
    Woonplaats: Shire
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Ze heeft fiks rood krullend haar en groene ogen. Altijd als ze naar buiten gaat heeft ze een donker blauwe mantel om. Ze is de enige in haar gezin die geen jurken of rokken draagt. Ze gaat meestal gekleed, hoe een man zich kleed. Dus broek, blouse ect. Zelda haat het om jurken te dragen, als sinds ze drie was deed ze vaak jongens kleren aan, ze voelt zich meer comfortabel erin.


    Geschiedenis: -
    Familie: Haar vader (Sam), Haar moeder (Rose), Elanor (oudste dochter) Prisca, haar 7 andere broers/zussen
    Extra: Zelda is de jongste telg van het gezin.

    NOG BEZIG!!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 20:57 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Misschien handig om neer te zetten Dat Elanor de oudste dochter is van Sam en Rose, ook bijzetten dat ze ongeveer rond de 30 jaar is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Bedankt iedereen die al een rol aangemaakt heeft :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Delahaye schreef:
    Rol: Volwassen mens
    Naam: Aldaron
    Leeftijd: 34
    Woonplaats: Minas Tirith
    Innerlijk: Aldaron is een zeer loyale man. Hij zal zijn vrienden nooit in de steek laten en ook de bevelen van zijn meerderen zal hij niet gauw negeren. Echter heeft hij wel een gezond verstand en hij zal altijd nadenken voor hij iets doet. Stel dat een bevel van zijn meerderen hem geen goed ideel lijkt, zal hij proberen dat met diegene te overleggen. Als dat niet mogelijk is, dan zal hij een zo verstandig mogelijk besluit nemen, goed voor hemzelf en zijn vrienden.
    De eerdere oorlog heeft een teruggetrokken man van hem gemaakt en hij is nog wel eens wat onvoorspelbaar.
    Uiterlijk:



    Aldaron heeft halflang bruin golvend haar en blauw-groene ogen. Hij draagt de typische kleding van de rangers.
    Geschiedenis: Hij heeft zijn moeder en oudere broer verloren in de Oorlog om de Ring, zelf was hij toen nog maar een jaar of 12, te jong om geholpen te kunnen hebben in de verdediging van de stad. Toch heeft dit wel de nodige dingen op hem achtergelaten.
    Familie: Hij heeft enkel zijn vader nog, die diende in het leger en hij heeft geluk gehad. Zijn moeder en oudere broer zijn gestorven.
    Extra: Hij is een goed boogschutter en zwaardvechter en een van de trouwste mannen van kapitein Faramir. (Al dit niet goed uitkomt in het verhaal, mag je het weglaten :'))

    Ik hoop dat je er wat mee kan ^^


    In de film is er zo'n jongetje dat wel wordt gestuurd vanuit een dorp (ik weet niet meer welk dorp) en dan met zijn zusje te paard naar helms deep moet. Die ziet zijn moeder ook niet meer terug. Is hij daarop gebaseerd?


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    (...)

    In de film is er zo'n jongetje dat wel wordt gestuurd vanuit een dorp (ik weet niet meer welk dorp) en dan met zijn zusje te paard naar helms deep moet. Die ziet zijn moeder ook niet meer terug. Is hij daarop gebaseerd?


    Nee, eigenlijk niet. Het leek me alleen een interessant feit, iets wat ook belangrijk is voor zijn karakter :')


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Nee, eigenlijk niet. Het leek me alleen een interessant feit, iets wat ook belangrijk is voor zijn karakter :')


    Oke

    Het deed met eraan denken :)
    Ik vind hem cool btw


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    (...)

    Oke

    Het deed met eraan denken :)
    Ik vind hem cool btw


    Dank je ^^


    Stenenlikker

    Naam: Thori Son of Gimli
    Leeftijd: vele jaren
    Woonplaats: Moria
    Innerlijk: Thori is net als zijn vader, eigenwijs en houd erg van een potje knokken. Thori kent geen gevaar en vecht altijd samen met de persoon die hij vertrouwd. Zelf is Thori een grote mopperkont, hij houd niet van voor de gek gehouden te worden en al helemaal niet als er iets niet naar zijn zin is.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Thori is geboren in de grotten van Moria, zijn hele leven heeft hij niets anders gezien dan steen. Toen zijn vader Gimli overleed moest hij zelf voor zijn zonen en dochters zorgen, waarbij hij de grotten moest verlaten. Zijn hele wereld stond op zijn kop, toen hij de eerste sprankelingen van de zon zag. Sindsdien komt hij meer buiten dan gewoonlijk.
    Familie: Thori is de zoon van Gimli en zelf heeft hij nog 2 broers en 2 zusters.
    Extra: Thori beschikt over twee bijlen. Een bijl met een kant en een bijl met twee kanten.

    Hier nog een personage voor jullie, hoop dat hij zo goed is, als er iets veranderd moet worden, dan doe ik dat.

    Maak zo de zoon van Aragorn af.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Naam: Thori Son of Gimli
    Leeftijd: vele jaren
    Woonplaats: Moria
    Innerlijk: Thori is net als zijn vader, eigenwijs en houd erg van een potje knokken. Thori kent geen gevaar en vecht altijd samen met de persoon die hij vertrouwd. Zelf is Thori een grote mopperkont, hij houd niet van voor de gek gehouden te worden en al helemaal niet als er iets niet naar zijn zin is.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Thori is geboren in de grotten van Moria, zijn hele leven heeft hij niets anders gezien dan steen. Toen zijn vader Gimli overleed moest hij zelf voor zijn zonen en dochters zorgen, waarbij hij de grotten moest verlaten. Zijn hele wereld stond op zijn kop, toen hij de eerste sprankelingen van de zon zag. Sindsdien komt hij meer buiten dan gewoonlijk.
    Familie: Thori is de zoon van Gimli en zelf heeft hij nog 2 broers en 2 zusters.
    Extra: Thori beschikt over twee bijlen. Een bijl met een kant en een bijl met twee kanten.

    Hier nog een personage voor jullie, hoop dat hij zo goed is, als er iets veranderd moet worden, dan doe ik dat.

    Maak zo de zoon van Aragorn af.


    Dankje!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Alyshia
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Rivendel
    Innerlijk: Alyshia kan erg koppig zijn toch is ze ook erg behulpzaam en is ze dol op de natuur ze is erg vriendelijk en geheimzinnig
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Haar opa Thranduil of ook wel the King of the Woodland Realm of Northern Mirkwood was een groots elf ook stamt haar familie af van de grijzen elfen of ook wel Sindar genoemt
    Familie: Alyshia is de dochter van Legolas ze heeft geen broets of zussen en weet niet van van haar moeder af toch kan ze het wel goed vinden met haar opa
    Extra: ze kan net zoals haar vader goed boogschieten

    kijk maar of je wat mee kan als er nog wat aangepast moet worden merk ik het wel ;-)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 20:59 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Naam: Alyshia
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Rivendel
    Innerlijk: Alyshia kan erg koppig zijn toch is ze ook erg behulpzaam en is ze dol op de natuur ze is erg vriendelijk en geheimzinnig
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Haar opa Thranduil of ook wel the King of the Woodland Realm of Northern Mirkwood was een groots elf ook stamt haar familie af van de grijzen elfen of ook wel Sindar genoemt
    Familie: Alyshia is de dochter van Legolas ze heeft geen broets of zussen en weet niet van van haar moeder af toch kan ze het wel goed vinden met haar opa
    Extra: ze kan net zoals haar vader goed boogschieten

    kijk maar of je wat mee kan als er nog wat aangepast moet worden merk ik het wel ;-)


    Dankjewel :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Tristan
    Leeftijd: 23
    Woonplaats: Shire
    Innerlijk: Tristan is een vrolijke hobbit hij helpt graag anderen en is erg leergierig toch is hij een best jaloers typen
    Uiterlijk:



    (baardje eventueel weg denken)

    Geschiedenis: Zijn vader is vroeger mee op pad geweest om te helpen de ring te vernietigen
    Familie: Tristan is de zoon van Sam Gewissies en Roosje Katoen ook heeft hij nog zusjes en broertjes
    Extra: hij is dol op avontuur en gaat er daarom ook graag op uit en kan erg goed in bomen klimmen en kan best oke koken

    kijk maar of je er nog wat mee kan... ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 23:08 ]

    De eerste 2 hoofstukken staan al online.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga dadelijk denk ik een of twee personages in vullen because I like this c;


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.