• Hi,
    xZiall en ik gaan een Lord of the Rings / Harry Potter story schrijven, en we hebben rollen nodig.

    Rollen:
    Dochter van Legolas:
    3 dochters van Aragorn:
    1 zoon van Aragorn (heet Eldarion en is rond de 20):
    3 dochters en 3 2 zonen van Gimli:
    Overige elfen:
    Volwassen mens:
    Rechterhand van de slechterik:
    10 7 hobbits, zonen of dochters van Sam:


    Alvast bedankt voor het invullen :]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 16:24 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    De eerste 2 hoofstukken staan al online.

    Suppaaahhh!!! Alvast een abo van mij ^_^


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Zelda
    Leeftijd: 12
    Woonplaats: Shire
    Innerlijk: Zelda is echt een rebels meisje en doet alles tegen de regels. Het boeit haar eigenlijk totaal niet wat andere van haar vinden. Het liefst zit ze altijd in bomen mensen bespioneren en schrijven in haar dagboek over die mensen. Zelda is gewoon een erg lastig kind om mee om te gaan en doet nooit iets wat je van haar zou vragen, zelfs als je haar dwingt zou ze het niet eens doen. Ze is geen persoon die je meteen zal gaan helpen als het echt nodig is, ze helpt je alleen als ze er zelf baat bij heeft.
    Uiterlijk: Ze heeft fiks rood krullend haar en groene ogen. Altijd als ze naar buiten gaat heeft ze een donker blauwe mantel om. Ze is de enige in haar gezin die geen jurken of rokken draagt. Ze gaat meestal gekleed, hoe een man zich kleed. Dus broek, blouse ect. Zelda haat het om jurken te dragen, als sinds ze drie was deed ze vaak jongens kleren aan, ze voelt zich meer comfortabel erin.


    Geschiedenis: -
    Familie: Haar vader (Sam), Haar moeder (Rose), Elanor (oudste dochter) Prisca, haar 7 andere broers/zussen
    Extra: Zelda is de jongste telg van het gezin.

    KLAAR


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik zal deze week nog een dochter van Arwen & Aragorn invullen ^^ Vandaag lukt niet meer ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Ik zal deze week nog een dochter van Arwen & Aragorn invullen ^^ Vandaag lukt niet meer ^^


    Alvast bedankt :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zal later Davina maken, de rechterhand


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam: Aliyah, dochter van Aragorn.

    Leeftijd: Aliyah heeft inmiddels al het lichaam van een 19 jarige.

    Woonplaats: Ze woont officieel in Minas Tirith, maar ze is vaker van huis dan dat ze thuis is. Ze is overal waar weer en wind haar brengt.

    Innerlijk: Aliyah is nooit echt de meest lieve, normaalste dochter geweest. Ze was rebels, verlangde naar avontuur, naar alles wat buiten de veilige muren van haar stad was. Ze bedacht verhalen of las over verhalen en vertelde deze dan aan haar vrienden. Vroeger speelde ze vaak ook deze verhalen na en vaak was zijzelf de held. Aliyah heeft vanaf jongs af aan al les gekregen in verschillende vechttechnieken. Eerst had men geprobeerd haar op meer vrouwelijkere sporten, activiteiten te krijgen, maar na een paar lessen ballet en tuinieren werd al snel duidelijk dat ze daarvoor niet weggelegd was. Een ding wat ze wel goed kan ik tekenen, maar dan alleen het schetsen, ze wilt absoluut niet met verf werken. Aliyah is een dame met een duidelijke mening en ze is niet bang haar mond open te trekken, iets waar menig man niet heel blij mee is. Ze is vaak van huis weg, op zoek naar haar eigen avontuur, maar ver gaat ze vaak niet. Het is niet dat ze bang is, of heimwee krijgt, ze wilt haar familie niet in de steek laten. haar familie is erg belangrijk voor haar. Ze heeft een betere band met haar vader dan met haar moeder. Haar moeder is erg bezorgd over haar en Aliyah vindt dat alles behalve fijn, maar ze weet dat haar moeder het goed bedoelt. Haar vader is ook bezorgd, maar op een andere manier. Haar vader heeft haar verschillende technieken met het zwaard geleerd, maar haar voorkeur ging uit naar de pijl en boog, waardoor je haar elvendeel goed kan merken. Aliyah is erg slim en trapt niet snel in smerige leugentjes, maar ze kan soms hele onnozele opmerkingen hebben. Ze heeft vaker ook wel sarcastische opmerkingen. Aliyah is lang niet geliefd bij iedereen, maar ze wilt zichzelf niet veranderen omdat iemand haar niet goed genoeg vindt. Als je haar kent is ze erg aardig, lacht veel, is nog erg speels, en trekt ze je vaak in de problemen, want daar is ze goed in. In de problemen komen, maar je zult er versteld van staan hoe vaak ze ervoor is gepakt, echt bar weinig. Verder kan Aliyah zich heel goed concentreren en van de buitenwereld afsluiten. Ze kan heel makkelijk tot rust komen, in een rustige omgeving wel, in een drukkere omgeving is het moeilijker voor haar. Iets wat veel mensen niet van haar weten is haar angst voor vuur die ze heeft ontwikkeld na een nachtmerrie die zo echt leek dat het voelde alsof haar huid echt aan het verschrompelen was.

    Uiterlijk:


    Aliyah heeft lange bruine golvende haren die ze vaak bijeen gebonden draagt, maar vaak hangen er plukjes los, wat haar een speels uiterlijk geeft. Ze heeft een rare groen/grijze kleur ogen en ze heeft volle wenkbrauwen die zo staan zodat ze erg eigenwijs kijkt. Haar ogen lopen spits af, maar echte elvenoren heeft ze niet, aangezien ze geen volle elf is. Mooie volle lippen en een wipneusje maken haar gezicht af. Aliyah heeft een gemiddelde lengte voor een vrouw en heeft ook geen gemiddelde bouw, ze is niet vreselijk smal, maar ook niet dik, ze zit er tussen in. Onder haar linkersleutel been zit een litteken van een paar jaren geleden toen ze aangevallen werd toen ze met vrienden buiten de muren van Minas Tirith opzoek was naar het zogenoemde avontuur. Haar moeder doet altijd nog graag haar haar en haar aankleden en dat laat ze ook gewoon gebeuren, ze vindt het geen ramp, maar zelf wilt ze het liefste gewoon een broek met een blouse, een jas en laarzen aantrekken. Ze heeft altijd een ring om die ze van haar vader heeft gekregen.

    Geschiedenis: Geboren als dochter van Aragorn en Arwen op een koude winterdag. Al snel zag men dat Aliyah veel op haar vader leek en minder op haar moeder. Ze groeide op, rond rennend door het gras, klimmend in bomen en ze speelde gevechten na met vrienden. Ze had overigens meer jongens als vrienden als meiden. Men zag al gauw dat Aliyah geen echt prinsesje was, maar een krijgster, iets wat haar moeder minder vond, maar accepteerde. Menigmaal had Arwen geprobeerd haar dochter wat meer vrouwelijkere dingen te laten proberen, maar verder als tekenen kwam het niet. Aliyah groeide op binnen de veilige stadsmuren van Minas Tirith en af en toe maakte ze met de familie een reisje, iets waar Aliyah maanden van naar uit keek. Nog steeds woont Aliyah in Minas Tirith, maar ze gaat steeds vaker de wijde wereld in.

    Familie: Haar vader is Aragorn en haar moeder is Arwen, ze heeft twee zussen en een broer.

    Extra: Aliyah wilt het liefst de wereld zien en vaak loopt ze rond met pijl en boog op haar rug.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 20:50 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Naam: Uruviël
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: Rivendaal, oorspronkelijk Minas Tirith
    Innerlijk: Uruviël mag dan wel de dochter zijn van een mens en een elf, ze is zo koppig als een dwerg. Een eigenschap die ze van haar moeder geërfd heeft, maar nog erger is. Als ze iets in haar hoofd gekregen heeft, krijg je dat er niet zomaar uit. Ze is vastbesloten en neemt eigen beslissingen, laat zich niet doen of te veel beïnvloeden door ander.
    Normaal gezien neemt ze ook wel de goede besluiten, maar met moment heeft ze ook wel buien waarin ze totaal verkeerde beslissingen kan nemen, en dan later toch moet toegeven dat ze fout zag, iets wat ze erg hatelijk vind.
    Haar wapen is, in tegenstelling tot vele andere elfen, geen pijl en boog, maar een zwaard. Daardoor laat ze weer merken dat ze een ware dochter is van haar vader, want ze is natuurlijk ook half mens, en dat zal ze altijd blijven. Ze kan wel met een pijl en boog omgaan, maar als het op een gevecht uitdraait, zal ze zekerder zijn van haar stuk met een zwaard bij haar, dan met een pijl en boog.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Uruviël is, toen ze 16 jaar oud was, van Minas Tirith naar Rivendaal verhuist. Alhoewel ze qua vechten het meest op haar vader lijkt, voelde ze zich meer thuis tussen de elven. Haar ouders hebben al meerdere pogingen gedaan haar terug te krijgen in de witte stad, maar die opzet is niet geslaagd.
    Familie: dochter van Arwen en Aragorn, 2 zussen, 1 broer
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Heel erg bedankt, allebei.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oke, ik wil niet veel zeggen, maar nu ismijnrol opeens de jongste telg van Arwen en Aragon terwijl bij mij staat dat ze de eerste dochter is? :(
    @Veerleo.. Hoe kan het dat jouw rol 20 jaar is terwijl haar haar broer ook 20 is?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:56 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sorry, didn't read your character, omdat ik wist dat Uruviël er dan te veel op zou lijken ^^

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Candira schreef:
    Oke, ik wil niet veel zeggen, maar nu ismijnrol opeens de jongste telg van Arwen en Aragon terwijl bij mij staat dat ze de eerste dochter is? :(
    @Veerleo.. Hoe kan het dat jouw rol 20 jaar is terwijl haar haar broer ook 20 is?



    Er stond rond de 20 haha. Maar de leeftijd mag ze aanpassen als ze wilt hoor hahaha. En stond dat er? Want dat heb ik niet gezien, waarschijnlijk er te snel overheen gelezen.


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Hwin schreef:
    Sorry, didn't read your character, omdat ik wist dat Uruviël er dan te veel op zou lijken ^^


    Oke, mogelijk dan dat ze 17 of 18 is? Dan krik dik die van mij naa negentien en dan moet Veerleo of tweeling zijn met mij, maar dat ik paar minuten ouder ben, of ze moet 18 of tweelingen 19 zijn.

    Ik lees altijd de rollen eerst door voordat ik het aanmaak, om geen problemen te veroorzaken.. misschien een tip voor devolgende keer :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Veerleo schreef:
    (...)


    Er stond rond de 20 haha. Maar de leeftijd mag ze aanpassen als ze wilt hoor hahaha. En stond dat er? Want dat heb ik niet gezien, waarschijnlijk er te snel overheen gelezen.


    Ja,dat stond in mijn rol, maar anders doen we maar dat we een tweeling zijn ofzo en dat ik paar minuten ouder ben dan jij, dan klopt het wel zo ongeveer?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Ja,dat stond in mijn rol, maar anders doen we maar dat we een tweeling zijn ofzo en dat ik paar minuten ouder ben dan jij, dan klopt het wel zo ongeveer?


    Ja is goed hoor. Is een leuk idee (: Moet ik dan even mijn leeftijd aanpassen of doe jij je personage 20 jaar maken?


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.