• Hi,
    xZiall en ik gaan een Lord of the Rings / Harry Potter story schrijven, en we hebben rollen nodig.

    Rollen:
    Dochter van Legolas:
    3 dochters van Aragorn:
    1 zoon van Aragorn (heet Eldarion en is rond de 20):
    3 dochters en 3 2 zonen van Gimli:
    Overige elfen:
    Volwassen mens:
    Rechterhand van de slechterik:
    10 7 hobbits, zonen of dochters van Sam:


    Alvast bedankt voor het invullen :]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 16:24 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Candira schreef:
    Naam: Maeve
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Gondor
    Innerlijk: Maeve is een vrouw die haar hart op de juiste plaats heeft, ze is strijdlustig en op sommige momenten rebels. Toch als de nood hoog is en iemand in gevaar is dan zou ze diegene helpen, ook al wordt het haar dood.. Maeve is heel snel en behendig. Bij een lastig parket is zij degene met een goede oplossing bij de hand. Ze houd zielsveel van haar familie. Maeve is juist bang voor de liefde, als ze weetdat ze gevoelens voor iemand draagt of ze komt erachter van degene dat die gevoelens voor haar heeft, gaat ze vluchten. Letterlijk.
    Uiterlijk: Maeve lijkt qua uiterlijk sprekend op haar moeder Arwen.


    Geschiedenis: -
    Familie: Maeve is de eerste dochter van Arwen en Aragon, ze heeft twee zusjes en een broer Eldarion. Haar broer is de erfgemane van het Herenigd Koningkrijk
    Extra: Is de eerste dochter van Arwen en Aragon. Ze kan heel goed paardrijden, kan goed met een zwaard en pijl & boog overweg. Ze kan elfen magie gebruiken. (Nog wel in de leer) en af en toe krijgt ze visioenen. Het is soms best lastig voor haar om onderscheid te maken of die visioenen van het verleden, heden of toekomst zijn.


    Bedankt! Ze is echt leuk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Bedankt! Ze is echt leuk.


    Dank je wel :), Ik heb een idee, en daar kom ik nu pas achter. Dat ze later gevoelens zou krijgen voor haar eigen broer! Alleen toont ze dat niet, althans dat probeerd ze, want ze weet dat het verkeerd is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Dank je wel :), Ik heb een idee, en daar kom ik nu pas achter. Dat ze later gevoelens zou krijgen voor haar eigen broer! Alleen toont ze dat niet, althans dat probeerd ze, want ze weet dat het verkeerd is.


    Hm, misschien gebruiken we dat wel (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Hm, misschien gebruiken we dat wel (:


    Oke :), als je begint wil je dan mij mail sturen. Want zou het graan willen lezen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Oke :), als je begint wil je dan mij mail sturen. Want zou het graan willen lezen


    Tuurlijk!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Tuurlijk!


    Okay, misschien lijst aanpassen welke rollen nog over zijn. Dan kunnen andere mensen zien welke rollen ze nog kunnen spelen :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Okay, misschien lijst aanpassen welke rollen nog over zijn. Dan kunnen andere mensen zien welke rollen ze nog kunnen spelen :)


    Ghehe, goed idee. Dat ga ik nu even doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Ghehe, goed idee. Dat ga ik nu even doen.


    Okay, ik maak nog wel twee Hobbits rollen aan en de rechterhand van de slechterik :)

    Hobbits namen: Prisca en Zelda! Die namen ga ik gebruiken, de rechterhands naam wordt Davina

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 11:41 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam: Prisca
    Leeftijd: 25
    Woonplaats: Shire
    Innerlijk: Prisca is een beeldige vrouw om naar te kijken, althans zo werdt over haar gezegd in de shire. Prisca is de één oudste dochter van Sam. Ze is lief, aardig en erg behulpzaam. Prisca weet veel af van planten en kruiden. Welke giftig zijn, welke je kan genezen, welke je kan eten etc. Ze is ook een vrouw niet niet veel zegt en beeld het meestal uit. Dit komt omdat ze haar eigen stem niet mooi vindt. Terwijl andere hobbits het wel prachtig vinden. Eigenlijk is Prisca gewoon best onzeker over haarzelf en is bang dat ze nooit iemand vindt van wie ze kan houden, echt houden. Liefde dus.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: -
    Familie: Sam, haar moeder, Elanor (oudste dochter), Zelda en haar andere 7 broers/zussen
    Extra: Ze kan heel goed overweg met messen en 95% is het raak. Haar beste vriendin is een elf

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:17 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Naam: Prisca
    Leeftijd: 25
    Woonplaats: Shire
    Innerlijk: Prisca is een beeldige vrouw om naar te kijken, althans zo werdt over haar gezegd in de shire. Prisca is de oudste dochter van Sam. Ze is lief, aardig en erg behulpzaam. Prisca weet veel af van planten en kruiden. Welke giftig zijn, welke je kan genezen, welke je kan eten etc. Ze is ook een vrouw niet niet veel zegt en beeld het meestal uit. Dit komt omdat ze haar eigen stem niet mooi vindt. Terwijl andere hobbits het wel prachtig vinden. Eigenlijk is Prisca gewoon best onzeker over haarzelf en is bang dat ze nooit iemand vindt van wie ze kan houden, echt houden. Liefde dus.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: -
    Familie: Sam, haar moeder, Zelda en haar andere 8 broers/zussen
    Extra: Ze kan heel goed overweg met messen en 95% is het raak. Haar beste vriendin is een elf


    Bedankt. Maar de naam van de oudste dochter is al bekend, het word dus de op één na oudste.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Bedankt. Maar de naam van de oudste dochter is al bekend, het word dus de op één na oudste.


    Oke, misschien tweeling :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Het lijkt me wel leuk om de rol van de volwassen mens voor je in te vullen :') Dat zal dan alleen wel vanavond worden.


    Stenenlikker

    Candira schreef:
    (...)

    Oke, misschien tweeling :)


    Zien we nog wel :]

    Delahaye schreef:
    Het lijkt me wel leuk om de rol van de volwassen mens voor je in te vullen :') Dat zal dan alleen wel vanavond worden.


    Dankjewel, het heeft geen haast.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Dankjewel, het heeft geen haast.



    Oke, als degene die oudste is dat wilt dan?Want alsdegene dat niet wilt ben ik wel een na oudste,maar zou dan wel weten hoe oud de oudste dochter is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)


    Oke, als degene die oudste is dat wilt dan?Want alsdegene dat niet wilt ben ik wel een na oudste,maar zou dan wel weten hoe oud de oudste dochter is.


    Het staat op wikipedia dat ze al een dochter hebben. Ik denk dat jouw personage de op één na oudste is, hopelijk vind je dat niet erg.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''