• Hi,
    xZiall en ik gaan een Lord of the Rings / Harry Potter story schrijven, en we hebben rollen nodig.

    Rollen:
    Dochter van Legolas:
    3 dochters van Aragorn:
    1 zoon van Aragorn (heet Eldarion en is rond de 20):
    3 dochters en 3 2 zonen van Gimli:
    Overige elfen:
    Volwassen mens:
    Rechterhand van de slechterik:
    10 7 hobbits, zonen of dochters van Sam:


    Alvast bedankt voor het invullen :]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 16:24 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Het staat op wikipedia dat ze al een dochter hebben. Ik denk dat jouw personage de op één na oudste is, hopelijk vind je dat niet erg.


    Ik bedoel eigenlijk degene die de oudste is, geen probleem vindt als die een tweeling wordt met mijn rol? Dat was eigenlijk de vraag. En als diegene dat niet wilt dat ik dan maar één na oudste wordt. Maar dan moet ik wel weten van diegene hoe oud de oudste dochter is.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:01 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    heey ik wil wel een elf of is het al niet meer nodig xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Candira schreef:
    (...)

    Ik bedoel eigenlijk degene die de oudste is, geen probleem vindt als die een tweeling wordt met mijn rol? Dat was eigenlijk de vraag. En als diegene dat niet wilt dat ik dan maar één na oudste wordt. Maar dan moet ik wel weten van diegene hoe oud de oudste dochter is.


    Ehm, ik weet niet of diegene het goed vind, want die hebben we van wikipedia. Maar ik heb liever dat ze geen tweeling zijn, i'm sorry.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lunalovesit schreef:
    heey ik wil wel een elf of is het al niet meer nodig xD


    Jawel, graag zelfs.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Ehm, ik weet niet of diegene het goed vind, want die hebben we van wikipedia. Maar ik heb liever dat ze geen tweeling zijn, i'm sorry.


    Oke, dan ben ik één na oudste. Alleen moet ik wel haar leeftijd weten!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Wunjo schreef:
    (...)

    Ehm, ik weet niet of diegene het goed vind, want die hebben we van wikipedia. Maar ik heb liever dat ze geen tweeling zijn, i'm sorry.


    Ik zie eigenlijk nergens op wikipedia over de oudste dochter van Aragon en Arwen?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Ik zie eigenlijk nergens op wikipedia over de oudste dochter van Aragon en Arwen?


    Bedoel je Sam? Want daar staat het wel bij, bij nageslacht. En die is iets van 30 denk ik


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Bedoel je Sam? Want daar staat het wel bij, bij nageslacht. En die is iets van 30 denk ik

    Oke, heb gekeken.. het klopt! Oke verander naar één na oudste


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)
    Oke, heb gekeken.. het klopt! Oke verander naar één na oudste


    Is goed :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Prisca
    Leeftijd: 25
    Woonplaats: Shire
    Innerlijk: Prisca is een beeldige vrouw om naar te kijken, althans zo werdt over haar gezegd in de shire. Prisca is de één oudste dochter van Sam. Ze is lief, aardig en erg behulpzaam. Prisca weet veel af van planten en kruiden. Welke giftig zijn, welke je kan genezen, welke je kan eten etc. Ze is ook een vrouw niet niet veel zegt en beeld het meestal uit. Dit komt omdat ze haar eigen stem niet mooi vindt. Terwijl andere hobbits het wel prachtig vinden. Eigenlijk is Prisca gewoon best onzeker over haarzelf en is bang dat ze nooit iemand vindt van wie ze kan houden, echt houden. Liefde dus.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: -
    Familie: Sam, haar moeder, Elanor (oudste dochter), Zelda en haar andere 7 broers/zussen
    Extra: Ze kan heel goed overweg met messen en 95% is het raak. Haar beste vriendin is een elf

    Rol van Zelda (Hobbit) en Davina (rechterhand slechterik) Ga ik zo snel mogelijk maken, maar morgen en overmorgen heb ikweinig tijd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam: Ithrani Oakwood
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Demsterwold
    Innerlijk: Ithrani is meestal aardig tegen je, maar vertrouwt je niet snel. In doodsnood zou ze je gewoon gaan helpen, zo is zij. Pas als ze je langer dan een jaar kent zal ze je pas echt gaan vertrouwen. Ze is als de dood voor slangen. Haar naam komt van haar oma, waar ze ook haar moederlijkheid van heeft geërfd.
    Uiterlijk: Ithrani heeft zwart haar en blauwe ogen. Ze is niet echt lang.


    Geschiedenis: Ze is geboren in het Demsterwold, en heeft daar ook haar verdere jeugd doorgebracht.
    Familie: Ze heeft een zusje (12) een moeder en vader en een oma. Haar opa stierf in de eerste strijd tegen Sauron.
    Extra: Ze is een geboren klimmer en boogschutter.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Naam: Ithrani Oakwood
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Demsterwold
    Innerlijk: Ithrani is meestal aardig tegen je, maar vertrouwt je niet snel. In doodsnood zou ze je gewoon gaan helpen, zo is zij. Pas als ze je langer dan een jaar kent zal ze je pas echt gaan vertrouwen. Ze is als de dood voor slangen. Haar naam komt van haar oma, waar ze ook haar moederlijkheid van heeft geërfd.
    Uiterlijk: Ithrani heeft zwart haar en blauwe ogen. Ze is niet echt lang.


    Geschiedenis: Ze is geboren in het Demsterwold, en heeft daar ook haar verdere jeugd doorgebracht.
    Familie: Ze heeft een zusje (12) een moeder en vader en een oma. Haar opa stierf in de eerste strijd tegen Sauron.
    Extra: Ze is een geboren klimmer en boogschutter.


    Dankjewel :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Dankjewel :]
    alsjeblieft :)) ik was naam-inspi-loos nu is dat een woord ja xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...) alsjeblieft :)) ik was naam-inspi-loos nu is dat een woord ja xD


    Het is een mooie naam :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rol: Volwassen mens
    Naam: Aldaron
    Leeftijd: 34
    Woonplaats: Minas Tirith
    Innerlijk: Aldaron is een zeer loyale man. Hij zal zijn vrienden nooit in de steek laten en ook de bevelen van zijn meerderen zal hij niet gauw negeren. Echter heeft hij wel een gezond verstand en hij zal altijd nadenken voor hij iets doet. Stel dat een bevel van zijn meerderen hem geen goed ideel lijkt, zal hij proberen dat met diegene te overleggen. Als dat niet mogelijk is, dan zal hij een zo verstandig mogelijk besluit nemen, goed voor hemzelf en zijn vrienden.
    De eerdere oorlog heeft een teruggetrokken man van hem gemaakt en hij is nog wel eens wat onvoorspelbaar.
    Uiterlijk:



    Aldaron heeft halflang bruin golvend haar en blauw-groene ogen. Hij draagt de typische kleding van de rangers.
    Geschiedenis: Hij heeft zijn moeder en oudere broer verloren in de Oorlog om de Ring, zelf was hij toen nog maar een jaar of 12, te jong om geholpen te kunnen hebben in de verdediging van de stad. Toch heeft dit wel de nodige dingen op hem achtergelaten.
    Familie: Hij heeft enkel zijn vader nog, die diende in het leger en hij heeft geluk gehad. Zijn moeder en oudere broer zijn gestorven.
    Extra: Hij is een goed boogschutter en zwaardvechter en een van de trouwste mannen van kapitein Faramir. (Al dit niet goed uitkomt in het verhaal, mag je het weglaten :'))

    Ik hoop dat je er wat mee kan ^^

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 22:37 ]


    Stenenlikker