• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Newt | Kim | ElfCitadel | The Art of Longing | 5.888 words |
    - Square | Squares | Untitled | 32.229 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 27.068 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 18.609 words |
    - Eledhel | Oppugno | 37.286 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 27.032 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 37.000 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 20.000 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow | Onder Engelenvleugels | 645 words |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 11.926 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember en Undercover | 15.858 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 22.788 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 5.608 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 34.440 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 28.766 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 74.298 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 9.785 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 17.596 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 25.396 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 16.041 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 55.555 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 12.117 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 52.500 words |
    - DreamerN | Stad van Dromen | 15.166 words |
    - Scorpia | Emma | Naille | Santos Elbasi | 51.669 words |
    - Yeardley | JoyceElisabeth |
    - Belong | Chanice |
    - Chez | Suzanne | Sarius | 6.579 words |

    Wordwars:
    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 22th: 36.666 words
    Voorgaande topics; 1, 2, 3, 4, 5

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:00 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Oeps.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 20:41 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Laat ze anders leren hoe ze een Griffioen moeten opvoeden/eten geven? Succes! (:


    Hmm, ik ga even proberen mijn fantasie brein te activeren :P
    *krrtkrrt*
    Misschien kan je iets doen dat de een de ander moet beschermen en andersom. Ik weet alleen niet precies wat je voor een training zou kunnen doen. Maar als ze allebei zien dat de ander hem echt beschermt dan zullen ze elkaar meer vertrouwen.
    Ik hoop dat dit je misschien heeft geholpen, ondanks dat het faalde X)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Stapper schreef:
    Ik loop weer eens een beetje vast met het verhaal..
    Mijn bedoeling was dat ze zouden moeten trainen met die Griffioen, maar nu heb ik zelf dus geen idee wat ze voor training moeten doen! Haha.

    Dus ga ik even per hoofdstukje de belangrijke hoofdstukken opschrijven, want dat raak ik ook telkens kwijt en dan moet ik telkens door die 22.788 woorden terug scrollen opzoek naar de namen/gebeurtenissen/enz. enz.. ;d


    Communiceren met elkaar. Er voor zorgen dat ie naar je luistert? Of naast elkaar vechten/trainen zodat Tyke weet dat hij de wapens die Chase draagt niet hoeft te vrezen? Ik zou het niet weten joh [:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Oh ik kon het toch niet laten, heb toch nog ff het hoofdstukje afgeschreven!
    Het is nu ook mijn langste hoofdstukje geworden dat ik ooit heb geschreven (1741 woorden) xD
    En ik heb gewoon 2115 woorden geschreven vandaag! Ö

    Empyrean, zou je ajb mijn wordcount willen updaten naar 7755, dat ziet er zo veel beter uit dan 5196
    Sorry, maar ik ben er gewoon zo trots op dat ik al zo ver ben en ik wil het graag ook daar boven kunnen zien :X


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    FlyingMinds schreef:
    Oh ik kon het toch niet laten, heb toch nog ff het hoofdstukje afgeschreven!
    Het is nu ook mijn langste hoofdstukje geworden dat ik ooit heb geschreven (1741 woorden) xD
    En ik heb gewoon 2115 woorden geschreven vandaag! Ö

    Empyrean, zou je ajb mijn wordcount willen updaten naar 7755, dat ziet er zo veel beter uit dan 5196
    Sorry, maar ik ben er gewoon zo trots op dat ik al zo ver ben en ik wil het graag ook daar boven kunnen zien :X


    Ja hoor, haha. Geen probleem. Ik was sowieso nog van plan om langs de nanowrimo lijst te gaan vanavond [:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean schreef:
    (...)

    Ja hoor, haha. Geen probleem. Ik was sowieso nog van plan om langs de nanowrimo lijst te gaan vanavond [:


    Okee, dankjewel :)
    Nu stop ik er echt mee voor vandaag! Nog ff tv kijken en dan gaan slapen, moet nog wat uurtjes bijslapen eigk (A)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Iedereen die nog schrijft vandaag, succes! ;D
    Ik ga nu een welverdiende episode van The Originals kijken. :9~


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ulgh, het is zo slecht dat ik al klaar ben NaNoWriMo (dat ik al over de 50,000 woorden zit bedoel ik meer), want nu ik dat doel gehaald heb, kan ik mezelf er maar niet dwingen om word te openen. Gevolg? Ik doe allerlei dingen die ik ook een andere keer zou kunnen doen. (Film kijken bijvoorbeeld), terwijl mijn verhaal nog niet eens af is. Iemand push me! :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn topicss ;3


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Tragically schreef:
    Ulgh, het is zo slecht dat ik al klaar ben NaNoWriMo (dat ik al over de 50,000 woorden zit bedoel ik meer), want nu ik dat doel gehaald heb, kan ik mezelf er maar niet dwingen om word te openen. Gevolg? Ik doe allerlei dingen die ik ook een andere keer zou kunnen doen. (Film kijken bijvoorbeeld), terwijl mijn verhaal nog niet eens af is. Iemand push me! :3


    I'll push you. Alsjeblieft. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Empyrean schreef:
    Iedereen die nog schrijft vandaag, succes! ;D
    Ik ga nu een welverdiende episode van The Originals kijken. :9~


    Oh is dat leuk? Ik volg namelijk wel the vampire diaries maar die nog niet. Heb al meerdere mensen erover gehoord.

    sorry, ik ga een beetje off topic..


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Tragically schreef:
    Ulgh, het is zo slecht dat ik al klaar ben NaNoWriMo (dat ik al over de 50,000 woorden zit bedoel ik meer), want nu ik dat doel gehaald heb, kan ik mezelf er maar niet dwingen om word te openen. Gevolg? Ik doe allerlei dingen die ik ook een andere keer zou kunnen doen. (Film kijken bijvoorbeeld), terwijl mijn verhaal nog niet eens af is. Iemand push me! :3


    Trek het doel tot de 100.000 woorden! (: Is nog haalbaar, omdat je de 50.000 ook al snel gehaald hebt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh bedankt voor jullie hulp! Heb er zeker wat aan! Maar vanavond niet meer.. Nu ga ik lekker lezen & daarna slapen; ben kapotmoe..

    ~ Telkens als jij antwoord, Gibbs. Denk ik; "Ah! Gibbs! Hijs zo leuk!" x]. Kijk die foto dan! Ah, nu heb ik zin om die serie te kijken! Haha x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Square schreef:
    (...)

    I'll push you. Alsjeblieft. :3



    Haha dankjewel (:

    Gibbs schreef:
    (...)

    Trek het doel tot de 100.000 woorden! (: Is nog haalbaar, omdat je de 50.000 ook al snel gehaald hebt. ^^


    Hmm, dat zou ik ook kunnen doen ja, thanks ^^ -al denk ik niet dat het verhaal zó lang wordt haha


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Stapper
    Whahah I know right! Ga 'm kijken dan! ^^

    @ Karin
    HAha och, doe dan 80.000 en zie tot hoe ver je komt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •