• Ik zoek een co-writer voor een fanfiction kerstverhaal.
    Omdat het bijna kerst is lijkt mij het wel leuk om een kerstverhaal met iemand te schrijven en aangezien ik dol ben op fanfictions heb ik liever geen OP.
    Het liefst natuurlijk Justin Bieber, en alsjeblieft geen One Direction alhoewel ik heel misschien overweeg om een 1D verhaal te schrijven zolang het maar geen cliché onderwerp is :I.
    De co-writer moet het liefst goed ABN kunnen, om eventueel mij ook op mijn fouten te wijzen.
    Veel tijd hebben aangezien Kerstmis zo voor de deur staat en ik dan graag al een heel eind wil zijn.
    Geduld moet kunnen hebben om eerst een voorraad hoofdstukken op te slaan zodat we ze rond Kerstmis kunnen activeren en door kunnen schrijven.
    Het liefst erg creatief is om een verhaallijn zou wel leuk zijn ^^.
    En diegene moet ook wel plezier hebben met het verhaal omdat het anders natuurlijk niet leuk is :'D.
    Natuurlijk hoeft het niet perse Justin Bieber te zijn, ik sta open voor andere zangers/zangeressen/bands.
    Iemand zin?

    Brooke.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zou wel willen maar ik heb helaas geen tijd, sorry.


    Every artist was first an amateur.

    Ik wil wel :Y)


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik dat haal. + Dat Justin Bieber niet mijn type is.
    Grr. (cat)


    Danmarks Dynamite.

    Misschien een beetje laat, maar ik weet niet of het nog kan. Maar ik wil wel, geen Justin Bieber, maar One Direction wel.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.