• Disneyland Parijs, de plek waar dromen tot leven komen.
    Als klein kind droom je ervan dat je er nooit weg hoeft en stiekem dat jezelf een van de bekende figuren bent. Maar Disney zou Disney natuurlijk niet zijn als deze dromen niet uitkomen. Voor vijf mensen is deze droom al heel lang uitgekomen, want zijn zijn een van de vele karakters in het pretpark en voor vijf mensen staat deze droom op het punt van uitkomen. De tegenspelers van de mensen in het park zijn namelijk opgestapt en een advertentie is gelijk de deur uitgegaan, want de show moet doorgaan. Gelukkig waren er snel nieuwe mensen gevonden, maar zijn deze wel zo blij met hun rol? Worden ze een prachtige prinses of een slechterik? Zullen ze doorgaan met de shows en de dromen van iedereen in vervulling laten gaan? Kunnen ze het vinden met hun tegenspeler of is het haat en nijd? Is Disney echt de plek waar dromen uitkomen of word het een nachtmerrie?

    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Welk Disney figuur:
    Nieuwkomer?:
    Extra:


    Rollen:
    Houd de jongens en meisjes gelijk!

    - Peter Pan- Louis Tomlinson: Dobreva
    - Tinkerbell - Harry Styles: Spooklinson
    - Simba - Niall Horan: KiliOfDurin
    - Wendy/ Megara - Brielle Noémie Cotillard: Reign
    - The Captain with the hook - Aileana “Aily” Gray Luminis
    - Red Riding Hood - Damianne Stavros BarnOwl
    - Woody - Liam Payne: Kendizzzzle
    - Nala - Brooke Luna Kings LondenLove
    - Alice - Maelynn 'Mae' Noëlle Carrick Lilarry


    Hoe of wat:
    Louis -> Werkt er al een jaar
    Harry -> Terugkerend als tinkerbell
    Damianne -> Nieuwkomer
    Niall -> Werkt er al een paar weken
    Brielle -> Werkt er al
    Aileana -> Nieuwkomer
    Liam-> Nieuwkomer
    Maelynn -> Nieuwkomer
    Brooke -> Nieuwkomer


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    De werknemers veranderen weer in hun sprookjespersonage en zodra dit is gebeurd, zullen zij door het park in de richting van de ingang moeten. Daar druppelen namelijk de nieuwe werknemers binnen en aan de oude werknemers de taak om uit te leggen hoe alles in elkaar steekt. Van zowel de kleding, waar dat ook te vinden is, als de tijden van de parades en de tijden dat ze in het park te vinden zijn.En hoe kan dat nu beter dan door gelijk in het diepe gegooid te worden? [/i]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Beterschap!)

    Liam James Payne II Woody:

    Even keek het meisje om zich heen, en antwoordde daarna op mijn vraag. Ik was heel verlegen, maar vandaag was dat helemaal weg, waar ik blij om was. Ik kon vandaag alleen maar vrolijk zijn. 'Ja ik ben nieuw en mijn naam is Aileana, maar als je tijd wilt besparen is Aily ook goed hoor' Zei het meisje, dat blijkbaar Aileana heet. Ik bestudeerde haar, welk Disney figuur zou zij zijn? Hmm.. Ik had werkelijk geen idee. Ik kon niet wachtten tot de poorten van Disneyland zich vandaag zouden openen. Ik kon ook niet wachtten tot ik begeleid werd. Ik heb altijd al van kleine kindjes gehouden, wat was dan een betere baan dan en je lievelings Disney figuur zijn, en kleine kindjes vermaken. Een glimlach van een kind, kon mijn dag al gelijk goed maken "Hey, Aily, leuk je te ontmoeten. Welk Disney figuur speel jij?' Zei ik met een glimlach.


    How far is far

    Brooke Luna Kings || Nala

    Vrolijk praatte Niall over wat ik zou moeten doen in het park. Vlak voor de kleedkamer zei hij nog dat ik altijd met een glimlach moet rondlopen, wat zeker moet gaan lukken. Tot nu toe klonk het makkelijk, maar een ding was zeker, schijn bedriegt. En zoals hij al eerlijk had gezegd kan je pas aan het eind van de dag oordelen.
    Binnen stonden twee jongens, een als Peter Pan, makkelijk te herkennen, en een als Tink. Ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten, wat moeilijk was. Serieus, een jongen in een groen jurkje met behaarde benen!
    Blijkbaar dacht Niall hier hetzelfde over. "Dude! Je moet wel een maillot aan of je benen scheren, want dit kan echt niet."
    Nog voor ik er iets aan toe kan voegen, niet dat ik echt weet wat, neemt Niall me mee naar de lockers, waar ik me kan omkleden. Na een kort geklungel met mijn locker, wat normaal bij mij tot een kwartier kan duren, pakte ik eer mijn costuum uit, legde mijn tas in de locker en verwisselde mijn zwarte bril voor een bruine met luipaardprint. Snel omkleden, haar in een knot, en de muts op.
    Bij de banken zat Niall te wachten. Vrolijk huppelde ik naar hem toe.
    "Ik ben klaar! O ja, volgens mij ben ik me vergeten voor te stellen. Brooke Luna Kings, at your service!"


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    [Waar is Harry?]


    Bowties were never Cooler

    {Huh?}


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    [Ik kan moeilijk verder als Harry niet heeft gereageert]


    Bowties were never Cooler

    ( Hazza meld zich, maar wacht ook deels op Lou, maar ik reageer zo)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yay! Je bent een schatje!]


    Bowties were never Cooler

    ( Zegt degene die het werkelijk is ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Zegt degene die er zeker weten ook een is. ^^]


    Bowties were never Cooler

    ( Naawwwwwwh (bloos))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Lilarry went Memorias.]


    "Family don’t end in blood”

    {LondenLove went SapphireBlue}


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Aileana “Aily” Gray || The Captain with the Hook

    Ik zette een paar stappen richting het hek waarvoor we moesten wachtten en bekeek het slot. Ik had nog geen kostuum aan, maar toch begon ik langzamerhand het wachten zat te worden, waardoor ik het idee kreeg dat we misschien wel binnen konden komen zonder hulp van de andere werknemers. Dat was iets wat ikzelf nooit zomaar zou doen, maar Hook daarentegen... Het was werkelijk belachelijk dat we hier niks stonden te doen, terwijl we allang al opgehaald hadden moeten worden. Zo belachelijk, dat ik mijn brave karakter zelfs begon te verliezen voor ik daadwerkelijk in The Captain was veranderd.
    'Hey, Aily, leuk je te ontmoeten. Welk Disney figuur speel jij?' klonk de stem van Liam, waarop ik mij omdraaide en weer in zijn glimlachende gezicht keek. Er speelde een grijns om mijn lippen, terwijl ik een speld uit mijn haar haalde.
    'Als ik het zeg, zal je mij waarschijnlijk net als mijn ouders uitlachen en denken dat ik een grapje maak. Hoewel ik eigenlijk nooit grapjes maak.' Langzaam draaide ik weer een halve ronde en stak de speld in het slot ik rommelde er wat aan en na ongeveer een minuutje, klonk er een luide klik. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga naar binnen,' zei ik tegen Liam en stapte het park binnen om het hek voor de jongen open te houden. Natuurlijk wist ik nog niet waar de kleedruimtes waren, maar er stond verderop een plattegrond van het park en die dingen moesten in een gedeelte zijn waar de normale bezoekers niet kwamen. Misschien kon ik het dus zelf wel vinden.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Payne II Woody:

    Ze zette een paar stappen richting het grote hek van het park, die nog steeds niet open was gedaan, en ze bekeek het slot. Ze hadden ons volgens mij allang naar binnen moeten laten, nu stonden we hier gewoon niks te doen. Ze draaide zich naar me om, en keek me met een kleine glimlach aan, terwijl ze een speld uit haar haar haalde. 'Als ik het zeg, zal je mij waarschijnlijk net als mijn ouders uitlachen en denken dat ik een grapje maak. Hoewel ik eigenlijk nooit grapjes maak.' Zei ze, terwijl ze een halve ronde draaide en haar speld in het slot stak. 'Waarom zou ik je uitlachen? Iedereen loopt volgens mij voor gek in zijn of haar pak, het gaat er om je het werk leuk vind.' Zei ik. Na een minuut klonk er een luidde klik uit het slot van het hek. Ze had hem dus geopend, cool!. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga naar binnen,' Zei ze, en ze liep naar binnen en hield het hek voor me open. 'Natuurlijk ga ik mee, ik ga hier niet zinloos lopen wachtten.' Zei ik, en ik liep achter haar aan het park binnen.


    How far is far

    Aileana “Aily” Gray || The Captain with the Hook

    Ik lachte zachtjes. 'Nou, het is vooral omdat ze mij niet geloofden,' was mijn uitleg. Vervolgens richtte ik mij weer op het openen van het hek dat ook lukte. Toen ik vervolgens het hek voor hem openhield, leek hij niet te aarzelen. Dat was ook wel logisch. Als ze van plan waren ons op te halen, hadden ze dat allang al gedaan. Waarschijnlijk zou er niemand meer komen en dus zou hij hier anders nog uren moeten blijven staan, tot het park openging voor de bezoekers. En dan maar uitleggen waarom hij hier was en hopen dat ze hem zouden geloven. De mensen die het park opengooiden waren immers geen acteurs en de kans dat ze wisten dat Liam binnen mocht, leek mij niet al te groot.
    'Natuurlijk ga ik mee, ik ga hier niet zinloos lopen wachten,' waren dan ook zijn woorden en hij liep ook het park binnen. Verstandig als ik was, sloot ik het hek weer en prutste een minuut of twee tot het hek weer op slot zat. Vervolgens stopte ik de losse plukjes van mijn rossige haar weer terug in de knot, met de speld die ik eruit had gehaald. Ik streek mijn blouse glad en liep richting de grote kaart, die verderop stond.
    'De lockers moeten ergens zijn waar de bezoekers niet komen,' zei ik tegen Liam en bestudeerde de kaart. 'Maar waar precies...' Het park was mega en er waren dus ook genoeg plekken waar ze konden zijn.


    Happy Birthday my Potter!