• hey,
    Ik wil een story schrijven maar ik heb wel redelijk wat ideeën, dus dacht ik laat ik vragen aan jullie welke jullie het beste vinden.

    Story 1
    De 100e hongerspelen. Het is al weer de 100e hongerspelen. De zoon van president Snow is nu president. De hongerspelen is jammer genoeg niet gestopt en gaat gewoon verder. Omdat het de 100e hongerspelen heeft Snow om Katniss te kwellen bedacht dat haar dochter wel mee zou kunnen doen. Daar bij word de leeftijd lager en de er is geen maximum meer. Katniss en heel panem is verschrikkelijk boos daar over en er ontstaan weer verschillende opstanden.

    Story 2
    Het is 4089. Een groep jongeren stort neer met hun vliegtuig / super jet. Ze komen terecht op een vliegend eiland op een andere planeet. Op dat eiland moeten ze zien te overleven. Ze maken kennis met stammen die daar wonen. Natuulijk gaat niet alles zonder problemen en komen ze verschillende lastige dingen tegen.

    Story 3
    Een meisje Christina is al haar hele leven gepest, waarom? Ze is een vampier. Op haar vijftiende gaat Christina naar Monsterhigh de beste school voor monsters en andere wezens. Ze maakt vrienden maar ook vijanden. Christina ontdekt snel dat ze niet een gewone vampier is, ze is sterker en heeft meer kracht dan normaal. Omdat Christina zo nieuwschierig is gaat ze zelf opzoek naar haar verleden.

    Story 4
    Lola is een muziek wonderkind. Ze heeft een passie voor muziek en wil dat ook graag laten zien. Ze probeert auditie te doen voor verschillende bands en optredens. Door haar bewondering mag ze naar New York komen. In New York krijgt Lola verschillende vrienden, natuurlijk zijn er ook altijd mensen die haar willen dwarsbomen. Natuurlijk gaat niet alles zonder problemen en liefde.

    Story 5 ( one direction story )
    Nicole is super getalenteerd, al heeft ze daar zelf niet zo veel zekerheid in. Nicole woont in Londen en is model, maar haar echte passie is zang en dans. Op een dag wanneer Nicole in het park aan het zingen is leert ze een jongen kennen. Ze weet dat hij van One direction is, die ze eigenlijk een stelletje homo's vind. Maar ze ontdekt dat er veel meer achter hun zit. Nicole raakt verstrikt in liefde, geheimen en haar baan.


    Als ik weet welke story ik ga schrijven komt er ook een rollentopic. Ik zet dan hier wel even de link neerx

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 14:51 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Rosarum schreef:
    Eigenlijk spreken ze me helemaal niet aan, ze zijn te cliché. Ook moet je een beetje op spelling en grammatica letten, maar als ik zou moeten kiezen, zou ik voor story n°2 gaan.
    No offence!


    Some people are art and do art at the same time

    Troll schreef:
    2 of 3

    Guitarros schreef:
    (...)


    oké x


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Rosarum schreef:
    Eigenlijk spreken ze me helemaal niet aan, ze zijn te cliché. Ook moet je een beetje op spelling en grammatica letten, maar als ik zou moeten kiezen, zou ik voor story n°2 gaan.
    No offence!


    Ik ben het eens met het cliché gedeelte, er zijn echt al duizenden van dit soort story's..
    Ik zou ook voor No 2 gaan, die lijkt me van allemaal het leukst, want je kunt er veel mee doen om het spannend e.d. te maken ;)
    Veel succes met het schrijven van 1 van deze stories :)


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Chez schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met het cliché gedeelte, er zijn echt al duizenden van dit soort story's..
    Ik zou ook voor No 2 gaan, die lijkt me van allemaal het leukst, want je kunt er veel mee doen om het spannend e.d. te maken ;)
    Veel succes met het schrijven van 1 van deze stories :)


    bedankt !! x


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Bicycle schreef:
    Ik vind ze allemaal verschrikkelijk.

    Heel opbouwend.


    OT: Ik zou voor de tweede gaan. Die vind ik het meest origineel.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Bicycle schreef:
    Ik vind ze allemaal verschrikkelijk.


    Jij bent zo lief. (cat)

    Ik zou voor 2 gaan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Parachutes schreef:
    Story 2 spreekt mij het meeste aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Heel opbouwend.


    OT: Ik zou voor de tweede gaan. Die vind ik het meest origineel.


    oké bedankt voor je mening :)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Wunjo schreef:
    (...)

    Jij bent zo lief. (cat)

    Ik zou voor 2 gaan.


    jij ook bedankt


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Story 2.


    Alleen maar tranen van geluk

    Geen één. Maar als ik echt moet kiezen 2.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 15:41 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!