• Heeft iemand hem gezien? Het is een echte aanrader (als je trouwens van een beetje romantische films houd haha)
    Ik heb hem al drie keer gezien.


    Echte vriendschap gaat samen met de vrijheid om te vragen, te zeggen, te doen en te zijn.

    Ik vind de boeken/films van Nicholas Sparks een beetje cliché. Niks voor mij dus.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Ik vind de boeken/films van Nicholas Sparks een beetje cliché. Niks voor mij dus.


    Heeft hij boeken???? Dat wist ik helemaal niet


    Echte vriendschap gaat samen met de vrijheid om te vragen, te zeggen, te doen en te zijn.

    Arkenstone schreef:
    (...)

    Heeft hij boeken???? Dat wist ik helemaal niet

    The lucky one is een verfilming van het boek (: Maar ik vind het een geweldige film, net zoals the Notebook etc.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 17:06 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Vond het een leuke film al vind ik dat er betere films zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb liever horror.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Insurgent schreef:
    (...)
    The lucky one is een verfilming van het boek (: Maar ik vind het een geweldige film, net zoals the Notebook etc.

    Ja ik ook!


    Echte vriendschap gaat samen met de vrijheid om te vragen, te zeggen, te doen en te zijn.

    Juniper schreef:
    Vond het een leuke film al vind ik dat er betere films zijn.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vond het een hele mooie film. Ik keek hem in de bioscoop en mijn vriendin naast me bleef maar huilen :')


    From these ashes, I will rise

    Ik heb m in de bios gezien en vond hem niet zo geweldig, terwijl ik vaak nog wel van zulk soort films houd.


    As travars

    Ik vond 't een zeikfilm, echt. Net als The Notebook. Titanic, The Last Song + Love and Honor zijn veel beter, vind ik.

    Roar schreef:
    Ik heb liever horror.


    Life is full of fake people