• hey,
    Ik wil een story schrijven maar ik heb wel redelijk wat ideeën, dus dacht ik laat ik vragen aan jullie welke jullie het beste vinden.

    Story 1
    De 100e hongerspelen. Het is al weer de 100e hongerspelen. De zoon van president Snow is nu president. De hongerspelen is jammer genoeg niet gestopt en gaat gewoon verder. Omdat het de 100e hongerspelen heeft Snow om Katniss te kwellen bedacht dat haar dochter wel mee zou kunnen doen. Daar bij word de leeftijd lager en de er is geen maximum meer. Katniss en heel panem is verschrikkelijk boos daar over en er ontstaan weer verschillende opstanden.

    Story 2
    Het is 4089. Een groep jongeren stort neer met hun vliegtuig / super jet. Ze komen terecht op een vliegend eiland op een andere planeet. Op dat eiland moeten ze zien te overleven. Ze maken kennis met stammen die daar wonen. Natuulijk gaat niet alles zonder problemen en komen ze verschillende lastige dingen tegen.

    Story 3
    Een meisje Christina is al haar hele leven gepest, waarom? Ze is een vampier. Op haar vijftiende gaat Christina naar Monsterhigh de beste school voor monsters en andere wezens. Ze maakt vrienden maar ook vijanden. Christina ontdekt snel dat ze niet een gewone vampier is, ze is sterker en heeft meer kracht dan normaal. Omdat Christina zo nieuwschierig is gaat ze zelf opzoek naar haar verleden.

    Story 4
    Lola is een muziek wonderkind. Ze heeft een passie voor muziek en wil dat ook graag laten zien. Ze probeert auditie te doen voor verschillende bands en optredens. Door haar bewondering mag ze naar New York komen. In New York krijgt Lola verschillende vrienden, natuurlijk zijn er ook altijd mensen die haar willen dwarsbomen. Natuurlijk gaat niet alles zonder problemen en liefde.

    Story 5 ( one direction story )
    Nicole is super getalenteerd, al heeft ze daar zelf niet zo veel zekerheid in. Nicole woont in Londen en is model, maar haar echte passie is zang en dans. Op een dag wanneer Nicole in het park aan het zingen is leert ze een jongen kennen. Ze weet dat hij van One direction is, die ze eigenlijk een stelletje homo's vind. Maar ze ontdekt dat er veel meer achter hun zit. Nicole raakt verstrikt in liefde, geheimen en haar baan.


    Als ik weet welke story ik ga schrijven komt er ook een rollentopic. Ik zet dan hier wel even de link neerx

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 14:51 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Story 2 spreekt mij het meeste aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Story 2 spreekt mij het meeste aan.


    oké dankjex


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik ga ook voor no. 2, die lijkt me echt gaaf! (H)

    Laconiek schreef:
    Ik ga ook voor no. 2, die lijkt me echt gaaf! (H)


    oké haha :)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Eigenlijk spreken ze me helemaal niet aan, ze zijn te cliché. Ook moet je een beetje op spelling en grammatica letten, maar als ik zou moeten kiezen, zou ik voor story n°2 gaan.
    No offence!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Eigenlijk spreken ze me helemaal niet aan, ze zijn te cliché. Ook moet je een beetje op spelling en grammatica letten, maar als ik zou moeten kiezen, zou ik voor story n°2 gaan.
    No offence!


    oké, bedankt voor je mening :). En ik werk aan mijn spelling, daar ben ik nog niet heel goed in.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Story 3, maar eigenlijk spreken ze me allemaal niet zo aan.


    Chaos is a ladder.

    Klayley schreef:
    Story 3, maar eigenlijk spreken ze me allemaal niet zo aan.


    oké bedankt xx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    xXSkyXx schreef:
    (...)

    oké, bedankt voor je mening :). En ik werk aan mijn spelling, daar ben ik nog niet heel goed in.

    Je spelling is nog niet zo erg, hoor. Daarvoor kan je altijd een bèta-aanvraag doen, maar dat kan soms een tijdje duren. Het is vooral de inhoud die ik belangrijk vind en waar ik het eerst naar kijk, maar een slechte spelling kan ook wat irritatie opwekken bij je lezers. ;)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Je spelling is nog niet zo erg, hoor. Daarvoor kan je altijd een bèta-aanvraag doen, maar dat kan soms een tijdje duren. Het is vooral de inhoud die ik belangrijk vind en waar ik het eerst naar kijk, maar een slechte spelling kan ook wat irritatie opwekken bij je lezers. ;)


    heel erg bedankt voor je tip !! :). Ik ga proberen er wat mee te doen.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Mij spreken 3 en 4 meer aan. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vind ze allemaal verschrikkelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    2 of 3


    26 - 02 - '16

    TomasZxSarah schreef:
    Mij spreken 3 en 4 meer aan. :)


    oke :)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Troll schreef:
    2 of 3


    dankjex :)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles