• Heeft er iemand een tattoo op je vinger of pols? Of een plek dat bekend staat als een pijnlijke plek te zijn? Want ik zou er graag eentje laten zetten op 2 redelijk gevoelige plekken dus wil ik weten hoe het juist voelt?


    I'm just beautiful me.

    Mijn papa zegt dat het op zijn handen niet veel pijn doet, maar mijn papa staat vol tattoo's dus hij is al wel wat gewoon.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik hou wel van ironie.
    Pain is a part of being human.
    The fact that you can feel pain like this,
    is your greatest strength


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    A.u.b. meer topics over tattoo's.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb er een op mijn pols en echt pijn deed het niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn moeder heeft er een op haar vinger en aangezien ze een hoge pijngrens heeft (wat betekent dat ze veel kan hebben qua pijn) vond ze het volgens mij wel aardig meevallen. Ik zal het morgenochtend nog even vragen voor je (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 23:55 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    Mijn moeder heeft er een op haar vinger en aangezien ze een hoge pijngrens heeft (wat betekent dat ze veel kan hebben qua pijn) vond ze het volgens mij wel aardig meevallen. Ik zal het morgenochtend nog even vragen voor je (:


    Ooh dankje!


    I'm just beautiful me.

    Iedereen heeft een andere pijngrens. Wat voor mij geen pijn doet, kan voor jou wel heel veel pijn doen.


    Take me to wonderland

    Volgens mijn moeder doet het vooral pijn als je over het bot heen gaat. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Op handen worden ze heel snel heel lelijk omdat je huid op je handen snel vervaagd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb er één op mijn pols en ik vond het wel meevallen. Maar dat is geen garantie dat het voor jou ook meevalt, omdat jouw pijngrens hoogstwaarschijnlijk anders is dan de mijne.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zaynstagram schreef:
    Heeft er iemand een tattoo op je vinger of pols? Of een plek dat bekend staat als een pijnlijke plek te zijn? Want ik zou er graag eentje laten zetten op 2 redelijk gevoelige plekken dus wil ik weten hoe het juist voelt?


    Ik ken iemand die meerdere tatoeages heeft maar ze zei dat de ster op haar voet het meest pijn heeft gedaan.

    Ohara schreef:
    Iedereen heeft een andere pijngrens. Wat voor mij geen pijn doet, kan voor jou wel heel veel pijn doen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Inviolable schreef:
    Ik heb er één op mijn pols en ik vond het wel meevallen. Maar dat is geen garantie dat het voor jou ook meevalt, omdat jouw pijngrens hoogstwaarschijnlijk anders is dan de mijne.


    Klopt helemaal ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Ik hem er een op mijn ribben, onder de bh, zeg maar.
    Ik vond de pijn wel meevallen, hoewel als ik het moet beschrijven ik toch wel uitkom op : 1 uur alsof iemand langzaam je huid eraf trekt.
    Maar ik heb een hoge pijngrens, meevaller!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 12:44 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb een tattoo op mijn pols en ik vond het wel meevallen. Een fijn gevoel was het niet, maar het was het zeker waard. (:


    Caution first, always.