• Halt verschool zich weer onder de naam Arratay en toen kwam er ineens een fiets langsgereden :Y).

    Ik ben opgegroeid met bands zoals Queen en The Beatles en Bicycle Race blijft één van mijn favoriete nummers.

    Waar staat jouw username voor?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I WANT TO RIDE MY BIKEE.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oeh ik mag je naam wel o.a. omdat Queen. Mijn username, geen idee, ik speel elektrisch gitaar, dacht aan guitar, en ros achter geplakt omdat het leuk klonk. Maar het bleek uiteindelijk ook gewoon gitaar te zijn in het portugees geloof ik.

    Leuk
    Ik heb de mijne ook net verandert
    Loorea betekent maan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I like it


    26 - 02 - '16

    Oh, ik hoopte al dat je het van Queen had. Briljant! I love them.

    En mijn username is Latijn. Het is de genitivus van Lumen, wat licht en oog betekend. Ik had wat licht nodig in mijn leven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Fab·u·list (fby-lst)
    n.
    1. A composer of fables.
    2. A teller of tales; a liar.


    Ik schrijf stories, dus vandaar ^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 22:14 ]


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare

    Tof (: en de mijne komt uit een boek.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Leuk!
    Ik schrijf een story en daarin heet een magisch land Phyre, dus waarom niet? ^^ Ik had toch nood aan een nieuwe username.

    Come on let me ride your bicycle! :x
    Leuke naam.


    Take me to wonderland

    I want to ride it where I like! haha nice
    En die van mij komt van het hoofdpersonage van Angelfall, boek van Susan Ee


    As travars

    Oh, leuke naam! Ik was echt voor een lange tijd verslaafd aan het nummer.
    Mijn username is de achternaam van Nana, een hoofdpersonage uit NANA. Haha. :x


    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 0:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh I like! Queen is awesome. ^^
    Parachutes, het eerste album van Coldplay, plus een prachtig nummer van ze. Ik mis het geweldige oude Coldplay. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh, geweldig! Ik barstte -zoals velen- spontaan in dat liedje uit toen ik je topic zag, haha.
    En als je de Hongerspelen kent, ken je mijn naam ook :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben waarschijnlijk de enige die het nummer niks vindt XD. Arratay sounded pretty cool too.
    Hashirama Senju van Naruto!


    No growth of the heart is ever a waste

    Lianmin = m'n eigen naam (Ruth) in het Chinees.
    Het was gewoon random


    'Darling, just hold on'