• Ik mag van mijn ouders dus absoluut geen facebook hebben.
    Ok, ik weet dat ze mij willen beschermen, maar ik voel mij zo een buitenbeentje in de klas, bijna iedereen heeft facebook!!
    En dan als ik weer over begin te zagen, zeggen ze steeds: "Wij vertrouwen jou, maar de anderen niet." Dat is echt pure onzin!!
    Ik ben dertien en best verantwoordelijk, zoiets als skype zou dan wel mogen, wat is het verschil!?

    Maar hebben jullie dan facebook?
    En zo ja, van welke leeftijd??
    En wat vind je er slecht en goed aan??

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 13:18 ]


    Why so serious? :]

    Zolang je moet liegen over je leeftijd op Facebook, heb je er niks te zoeken. Ik snap ook niet waarom jij het perse wilt aanmaken. Het is maar een dom, lelijk plaatform uiteindelijk. Niks speciaals is er aan. Het is alleen maar handig als je in de hogere school zit om info over lessen en taken uit te wisselen. Voor de rest is het prut.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is alleen handig om met mensen in contact te komen die je niet vaak ziet en voor studie-doeleinden. Verder gebruik ik het amper, ik heb laatst ook mijn oude Facebookberichten en foto's verwijderd. Iedereen zet alles erop, maar ik zet er nu bijna nooit meer iets op. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geloof me, je mist niets.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Rosarum schreef:
    Dat vind ik vreemd, volgens de site zelf mag je het al officieel vanaf je zestiende - waar dus niemand naar luistert.
    In ieder geval moet ik bekennen dat Facebook niet bepaald geweldig is. Laat me eens de nadelen van Facebook opsommen.

    - De site zit vol mensen die verschrikkelijk dom reageren, vaak "boeiuh" zeggen en een allergie aan correct Nederlands hebben.

    - Om de tien minuten mag je een spelverzoek van Candy Crush Saga.en Farmville verwachten.

    - De gesprekken hebben niet echt veel inhoud, tenzij je "Heey!", "Ça va?" en "Met mij ook, wat doe je?" erg interessante gespreksonderwerpen vindt.

    - Facebook zit vol met pagina's met onzinnamen zoals "Ik zeg altijd: ik maak nooit huiswerk op een dag die eindigt op een G", beheerd door tienjarigen die denken dat ze grappig zijn door domme foto's en "like als ..."-statussen te plaatsen.

    - Er wordt constant met "hoer" en "janet" gescholden. Veel meer bevooroordeeld kan je niet zijn.

    - Je loopt het risico dat je "vrienden" belachelijke foto's van jou gaan lekken en er dan bijzetten dat je prachtig bent.

    Heb je toevallig ooit gehoord van "Mijn tien dingen die ik haat aan Facebook"? Zoek maar op op YouTube. Het is een film, gemaakt door een Antwerpse Marokkaan die zich doodergerde aan deze dingen.


    Yep die heb ik gezien, en ik vind het wel kloppen wat hij en wat jij zegt.


    Why so serious? :]