• Ja mijn moeder is echt een sadist.
    Ik kwam er net achter dat ik nog een teek in m'n arm had van het kamp (scouting) van dit weekend. De 2e al, die pokkebeesten moeten mij ook weer hebben he. Maar, ja. Mijn moeder haalde hem eruit, maar er zat nog een zwart puntje in. Heeft ze serieus meer dan een kwartier met een naald in m'n arm lopen te peuteren om dat ding eruit te krijgen (weet niet eens zeker of 'ie er nu uit is), en ze vond het nog leuk ook. En toen ging ze meteen kijken naar mijn ingegroeide splinter, waarvan ze eerst steeds zei dat het vuil was. Ha, told her so. En dat vond ze nóg leuker.
    Wiens moeder houdt er ook zo van om in haar kind te prikken en te peuteren? .__.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Klaag haar aan

    Het zou nu eigenlijk leuk zijn als je een naald pakt en steeds in haar gaat prikken, ghihi.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    whaha mijn moeder ken ik bijna niet door scheiding maar mijn broer doet dat ook altijd bij mij :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mijn moeder is ook zo O-o.
    dat is echt zoo irritant.


    The magic will never end.

    Haha. Gelukkig doet mijn moeder dat niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Die van mij! Dat is haar "hobby", ze zou dermatologe moeten worden --'


    Just a simple "I love you" (:

    die van mij.. en ze vind het ook erg leuk om mijn puisten uit te knijpen o.O

    Twinkle schreef:
    Haha. Gelukkig doet mijn moeder dat niet :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Maar als dat puntje er nog in zit kun je alsnog heel ziek worden, dus die moet er wel echt uit ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gelukkig ga je niet in coma door dat puntje.
    Gelukkig is je moeder daar zorgzaam genoeg voor. ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    Pearls schreef:
    Haha. Gelukkig doet mijn moeder dat niet :'D

    Mijn moeder vindt het leuk om mijn nagels te knippen. Omdat ik daar een inmiddels een trauma aan heb laat ik het haar nooit weer doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ma is precies hetzelfde. ><


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn moeder niet.


    -

    Mijn moeder is zo niet, mijn vader juist wel. Hehe, en ik ben zo bij mijn broertje XD Ik weet niet waarom, ik vind het gewoon leuk XD


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het niet een beter idee dat je voor de zekerheid nog even naar de dokter gaat voor die teek? You'll never know! Niet dat ik je bang wil praten ofzo

    Maar nee ik heb niet zulke ouders, zou niet best wezen:P Ik peuter het zelf er wel uit hihi


    La credenza è una medicina contro il timore