• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes en een jongen die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden en de jongen dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Beanies
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Beanies
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Bicycle


    Nerds:
    -Essie Alexis Johnson; Aquari
    -Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Butera
    -Agnès Ariane Dubois JustLovegood
    -Rainie Maylena Naerville Script

    -Marcel Styles; Dobreva


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    -Asylinn Maze Parker; Pwettyness*
    -Zaria Maya Malik xxxRoses
    -Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -Serena Zoë Price Alter
    -
    -
    -


    Indeling:
    Liam -> Essie
    Louis -> Marcel
    Harry -> Rainie
    Zayn -> Cherévah
    Niall -> Agnès


    * Aanpassing voor de indeling hoor ik graag


    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Aquari, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    De rechten van dit topic gaan naar Aquari


    De pauze is net voorbij, maar deze is ietwat anders verlopen dan normaal. Het is zeker ook te merken in de sfeer die er hangt, want iedereen heeft te horen gekregen aan wie ze gekoppeld zitten met de weddenschap. De meeste zijn hem daarna naar de les gevlucht om veilig te zijn voor de uitbarstingen, maar andere hebben minder geluk, want deze mogen genieten van het tussenuur. Ondertussen word er door de groepen nog steeds druk overlegd over hoe ze dit gaan aanpakken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 15:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Im A dinosaur! Rawrr :3]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [MT]


    :)

    (Hola)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (mijn topics)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Script schreef:
    [Mijn topics.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Marcel Styles

    Ik zuchtte even toen ik de bel hoorde die aankondigde dat de pauze voorbij was. Het liefst zou ik nu zo snel mogelijk naar de les vluchten, maar helaas had ik nu tussenuur omdat gym was uitgevallen. Niet dat ik dat erg vind, ik ben nogal een ramp met gym. Ik struikel echt altijd of iemand laat me struikelen en de leraar kijkt dan gewoon toen en zegt niks. Ik bleef aan het tafeltje zitten en besloot dat ik nog een keer Biologie kon doorkijken, aangezien we het volgende uur daar een toets over hadden. Het was niet zo'n moeilijk onderwerp, het ging over de werking van het dierenlichaam. Het verschilt niet heel veel met dat van de mens, maar die paar kleine verschilletjes kunnen erg verwarrend zijn. Ik sloeg het boek open op de tafel en ik zat gelijk op de goede pagina. Nu maar hopen dat niemand van het clubje van mijn broer me kwam lastigvallen, anders was het heel snel gedaan met leren.


    Because I love him, do I need another reason?

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Niall Horan
    Mijn ademhaling versnelde terwijl mijn handen de wasbak omklemde Deze kleurde langzaam wit door het fijnknijpen, maar ik voelde niets meer. Ik voelde niets meer en kreeg ook niets meer mee van alles om me heen. Zelfs de schoolbel kreeg ik niet mee, als teken dat de lessen weer waren begonnen en deze overmeesterde toch negen van de tien keer alles. Niet heel erg, want ik was toch vaker niet op komen dagen. Daarbij had ik op dit moment wel iets anders aan mijn hoofd, want de woorden van net hadden me geen goed gedaan. Nou ja, het waren niet zozeer de woorden, maar de houding van de persoon die zijn mond opentrok. Nu zat ik hier in de wc's met de deur op slot, zodat niemand bij me kon.
    Via de spiegel keek ik naar mezelf en de angst die van mijn gezicht af te lezen was. Pure angst. Alleen mijn eigen beeld veranderde al snel naar zwart. Zo zwart als de nacht met hier en daar een flikkerend oranje lichtje. Mijn ogen werden groot terwijl ik een aantal stappen naar achteren zette, want ik herkende die plek. De plek die ik liever niet meer wilde zien, want daar had ik vroeger lang genoeg doorgebracht. Te lang als je het mij vroeg. Dat was mijn ergste nachtmerrie. Langzaam zette ik de stappen naar achteren tot het niet meer verderging. Toen liep ik me maar in de hoek zakken, om me zo klein en onopvallend mogelijk te maken, mezelf te beschermen tegen wat er zou komen, terwijl een ijselijke gil mijn mond verliet. Ik wilde het niet nogmaals meemaken.


    Louis Tomlinson
    Ik keek hoe de menigte van scholieren op zoek ging naar het lokaal waar de volgende les plaats zou vonden.Mijn mondhoeken krulde langzaam weer omhoog bij het zien hoe brugpiepers opzij werden geduwd en er eentje van het trappertje afviel. Ja, ik had het perfecte uitzicht vanaf het tafeltje waar ik in de pauze had gezeten,en nu nog steeds zat, want veel zin om naar de les te gaan had ik niet.
    Normaal was de glimlach, die nu op zijn gezicht verscheen, er altijd wel te vinden, gemeend of niet, maar dat joch dat net kwam vertellen aan wie we gekoppeld waren, omdat we de weddenschap hadden verloren, had het voor elkaar gekregen, om deze als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. Zeker, omdat ik blijkbaar aan het broertje van Harry was gekoppeld en ik denk niet dat de krullenbol het op prijs zou zetten, als zijn broertje in de container of boom belandde, wat straks wel zo gebeurden bij degene die het nieuws kwam brengen. Mijn blik ging de ruimte rond en bleef hangen bij Marcel. Een zachte zucht rolde over mijn lippen terwijl ik langzaam opstond. Hoe eerder dit geregeld was, hoe sneller ik me weer bij de rest kon voegen.
    Het duurde dan ook niet lang voor mijn rugzak met een klein boogje net voor zijn boek belandde en ik voor hem op de stoel zat. 'Styles,' was het enige wat mijn mond verliet.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 15:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    'Zari' Zaria Malik

    De bel ging en ik en mijn vrienden bleven zitten. Engels viel uit. Niet dat wij dat erg vonden. We kunnen al hartstikke goed Engels en toch krijgen we het nog op school. 'Hey beautiful.'Hoor ik een stem achter me. Een zucht verlaat mijn mond. 'Wat moet je,Lucas?'Zeg ik geërgerd. Ik sta op en draai me om naar hem. 'Jou.'Zegt hij schouder ophalend. Hij buigt zijn hoofd naar voren. Snel haal ik mijn hand uit en de binnenkant van mijn hand raakt zijn wang. 'Trut! Waarom doe je dat? Ik weet wel dat je me leuk vind.'Reageert hij boos. 'Nee...en ik mag niet iets hebben met klootzakken van mijn broer.'Sis ik hem toe. Ik grijp mijn tas en loop weg. Al snel merk ik dat Diewke mee loopt. 'Goed gedaan Zari.'Complimenteert ze me. Ik grijns. 'Bedankt.'Glimlach ik.'Laten we die tweeling broer van Harry irriteren.'We lopen naar de tafel waar hij zit,en ik merk dat Louis er ook zit. Juist...wat moet hij nou bij die nerd? Ik ga aan de tafel zitten en pak zijn boek. 'Zelfs in een tussenuur zit je al te studeren Styles?'Zeg ik. 'Normale studenten maken dan lol.'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Marcel Styles

    De kantine was nu aan het leegstromen en ik had eerlijk gezegd medelijden met de bruggers die zoals gewoonlijk tegen de muur werden gebeukt. Mij overkwam dat nog dagelijks, dus ik wist precies hoe het voelde. Ik zag Louis, een vriend van mijn broer, nog steeds aan zijn tafel zitten. Volgens mij had hij nu les, maar spijbelde hij gewoon. Snel richtte ik mijn blik weer op het boek, hopend dat hij me niet opmerkte. Omdat ik zo geconcentreerd bezig was met niet opvallen, schrok ik op toen een tas voor mijn boek neerplofte. Ik werd nog banger toen ik zag dat het Louis was die de tas gooide en dat hij nu tegenover me zat.
    ' Styles,' zei hij rustig. Oh god, wat nu weer?
    'W-wat is er Louis?' probeerde ik zo rustig mogelijk te zeggen, maar het hielp niet echt, mijn stem trilde een beetje. Dan komt de zus van Zayn er opeens bij zitten.
    'Zelfs in een tussenuur zit je al te studeren Styles? Normale studenten maken dan lol.' zegt ze, en ik bloos even. Dat wist ik ook wel, maar ik wilde gewoon een goed cijfer.
    ' N-nou en? Wat g-gaat jou dat aan?' zeg ik zo zelfverzekerd mogelijk, maar ook dat mislukt gigantisch, dat stomme gestotter altijd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Ik stak mijn pinpas, in het pinapparaat en toetste mijn nummer in. Ik rekende mijn eten en drinken af en was klaar om de tijd te doden. Ik had een hekel aan tussenuren. Het was alleen leuk om buiten te zijn tijdens schooltijd, als je eigenlijk wel les had. Maar nu duurde een schooldag alleen maar langer. Ik propte alles in mijn rugtas en liep de winkel uit, die maar een straat verwijderd lag van school. Hier liep ik dan ook weer langzaam naar terug. Ik vroeg me af waar Gwen was, want die had ik heel de dag nog niet gezien. Net als de rest eigenlijk. Misschien kwam het, omdat ik in totaal ook maar een uurtje op school was geweest, en deze niet eens in de les had doorgebracht. Ik liep teug naar school, maar zodra ik het schoolplein opkwam, wist ik dat het foute boel was. 'Rainie.' Dat was de enige wat de jongen hoefde te zeggen, om te weten waar het over ging. Ik rolde met mijn ogen en wilde doorlopen. Ik kon me hier niet eens druk over maken. 'Owjah, Styles. Ik zou die Tomlinson van je, maar even in de gaten houden!' Werd ik achterna geroepen. Vreemd keek ik de jongen na, die lachend naar zijn vrienden liep. Meteen versnelde ik mijn pas en rende nog net die de kantine binnen. Ik hoefde niet eens lang te zoeken, of ik zag Louis al zitten. Met Marcel en Zaria. Mijn blik ging op onweer. Iedereen wist dondersgoed dat ik niet wilde dat er ook maar met een vinger aan mijn broertje werd gezeten. Helemaal Louis. Ze hoefde niet aaridig tegen hem te zijn. Ikzelf probeerde hem op school ook te ontlopen, maar niemand hoefde iets met hem te proberen. 'Louis, Zaria!' Ik gooide mijn tas op de tafel waar ze aanzaten en keek ze met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat is hier de bedoeling van?' Ik wist dat ze nooit gezellig voor een praatje bij Marcel zou gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 13:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Zoë Price
    Toen de bel ging at ik snel mijn laatste broodje op en nam nog een slok water. Ik gooide onhandig de broodtrommel terug in mijn rugtas en hees hem op mijn rug. Ik stond op en probeerde te bedenken welke les ik nu had, toen tot me doordrong dat ik een vrij uur had. Ook dat nog. Ik had liever les dan een vrij uur, aangezien ik in de les tenminste nog wat kon doen. Mijn huiswerk had ik al af, de toetsen had ik al geleerd en een praatje maken met iemand zat er voor mij niet echt in. Dan aardrijkskunde nog maar een keer overkijken. Net toen ik mijn boek uit mijn tas wilde pakken, hoorde ik verscheidene stemmen, waaronder die van Marcel. Ik keek verbaasd om aangezien Marcel nou niet echt de persoon was die snel een praatje maakte en was nog verbaasder toen ik onder andere Marcels broer Harry zag staan. Wat was daar aan de hand? Harry's groepje ontweek Marcel altijd. Wat was de reden dat ze nu bij elkaar stonden?
    Ik liep naar het tafeltje waar Marcel aan zat en ging er ongemakkelijk bij staan.
    'Wat is hier de bedoeling van?' vroeg Harry. Ik beet op mijn lip en keek kort de tafel rond. Dat wilde ik ook graag weten.


    :)

    Louis Tomlinson
    Ik zag dat de jongen opschrok dor mijn tas, die voor zijn boek neerplofte. Daardoor werd mijn grijns automatisch al breder, maar dat was al helemaal het geval toen ik de angst in zijn ogen toe zag nemen toen hij doorhad dat ik het was. Het was best wel grappig om te zien wat je kon bereiken zonder iets te zeggen, of te doen.
    'W-wat is er Louis?' probeerde hij zo rustig mogelijk te zeggen, maar het hielp niet echt, zijn stem trilde een beetje. Ik haalde mijn schouders op en legde mijn voeten op de stoel schuin naast me. Mijn tas kwam daar met een zacht plof weer naast te staan. 'Volgens mij zitten wij de eerste komende tijd aan elkaar vast,'
    Ik blikte eventjes naar Zaria die erbij kwam staan, maar praatte ondertussen gewoon door toen zij stil was gevallen. 'Maar wees gerust, want ik zal je niets doen, want ik heb mijn manieren nog wel meegekregen, zit ik nog langer met je opgescheept en daarbij wil ik Harry niet op mijn dak hebben,'
    Het was allemaal naar de waarheid en nog voor de laatste woorden mijn mond hadden verlaten, had Harry zich ook al bij ons gevoegd. Zijn gezicht duidelijk op onweer, maar ergens snapte ik dat ook wel. Ik wist heel goed wat hij allemaal had gezegd en daar zou ik me dan ook netjes aan houden, ook al was dat soms nog zo lastig. Gelukkig liepen er nog genoeg andere mensen rond op school.
    'Relax Hazza, ik zit hier met een reden, die jij ook wel zult weten, want anders is er iets goed fout. En ik heb echt geen plannen of zo, want die reageer ik echt wel af op iemand anders, en de eerste heb ik wel gevonden net,' zei ik, doelende op de weddenschap.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 15:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer