• In dit topic kan je jouw vragen en opmerkingen kwijt over het rapport. Het rapport wordt in een ander topic gepost om overzicht te houden. In dat topic zullen we ook de updates bijhouden.

    Het rapport

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 18:09 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is heel goed om te zien dat jullie er zoveel werk en tijd in hebben gestopt, en dat jullie er zoveel nuttige suggesties uit hebben kunnen halen. Het is inderdaad een beetje droog geschreven, maar dat lijkt me in dit geval juist wel passend, want dat geeft aan dat jullie er echt serieus mee omgaan. ^^
    Het idee van een topic waarin gemeld wordt welke crewleden er zijn vertrokken lijkt me overigens ook erg handig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is heel goed om te zien dat jullie er zoveel werk en tijd in hebben gestopt, en dat jullie er zoveel nuttige suggesties uit hebben kunnen halen. Het is inderdaad een beetje droog geschreven, maar dat lijkt me in dit geval juist wel passend, want dat geeft aan dat jullie er echt serieus mee omgaan. ^^
    Het idee van een topic waarin gemeld wordt welke crewleden er zijn vertrokken lijkt me overigens ook erg handig.


    Wel grappig om te zien dat elke zin in je post met 'Het' begint.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het eigenlijk goed dat het strak is opgesteld. Voor Scandal is het logisch dat ze het zo neerpent door haar richting, maar door een strakke opstelling komt het veel serieuzer over. Het is nu ook niet dat ze met duren termen smijten zodat 15 jarige het niet begrijpen. Liever zo dan heel los en met de kans dat het niet serieus genomen wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben veertien, maar ik begrijp alles wel gewoon hoor. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Hé, ik heb nog een vraag. Zijn jullie van plan om in de toekomst misschien ook bèta- of bemiddelaarsenquêtes te houden? Ik kan me voorstellen dat mensen ook graag hun mening over hen geven en de bèta-readers/bemiddelaars zelf ook graag feedback zouden willen krijgen.

    Verder vind ik het helemaal niet zo'n probleem dat het rapport nogal formeel en (volgens sommigen) te serieus is. Beter een nogal serieus rapport dan een 'rapport' waarin de mods alles volflooden met smileys en kinderachtig doen. :W

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 23:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tesserae schreef:
    Even snel doorlezen, ben benieuwd wat erin staat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom lezen mensen toch nooit. -.-
    Ik heb het erover dat het misschien iets losser kan, niet dat het rapport meteen als een grote grap wordt gezien door de mods. Er bestaat zoiets als een mooie middenweg, wat het luchtig houdt, maar ook serieus. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Shoot, als ik het niet zo druk had gehad de afgelopen tijd dan had ik een lange feedback geschreven, maar ik doe het zo maar even: Is het niet verstandiger om na een tijdje oude moderators te ontslaan? Dat er steeds twee groepen zijn; De mods die er al een tijdje zijn (bijvoorbeeld een jaar) en de mods die net nieuw zijn. Ik denk dat je daardoor veel meer een frisse wind door de site laat waaien. De mods mogen dan anderhalf jaar lang op hun "troon" zitten. Dat half jaar is dan om de nieuwe mods in te wijden, waarna de oude mods afstand doen en iemand anders de kans krijgt om iets te doen voor de site. De mods zijn op dit moment veel te vastgeroest en houden zich nog aan oude normen en waarden. De macht stijgt uiteindelijk naar iemands hoofd, waarbij ik geen namen zal noemen.

    Waarom geen namen noemen? Als deze shit over openheid en al die reutemeteut is, zeg dan de namen erbij :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Waarom geen namen noemen? Als deze shit over openheid en al die reutemeteut is, zeg dan de namen erbij :].

    Ik vind het gewoon wat lullig om namen te noemen. In ieder geval zouden de mods, behalve Krull natuurlijk, na een tijdje "af moeten treden". Na twee jaar, bijvoorbeeld. Er zijn bijna jaarlijks verkiezingen, dus op zich zou dat geen probleem moeten zijn. Dat er dan steeds na anderhalf jaar nieuwe mods worden aangesteld, bijvoorbeeld. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rosarum schreef:
    Hé, ik heb nog een vraag. Zijn jullie van plan om in de toekomst misschien ook bèta- of bemiddelaarsenquêtes te houden? Ik kan me voorstellen dat mensen ook graag hun mening over hen geven en de bèta-readers/bemiddelaars zelf ook graag feedback zouden willen krijgen.

    Verder vind ik het helemaal niet zo'n probleem dat het rapport nogal formeel en (volgens sommigen) te serieus is. Beter een nogal serieus rapport dan een 'rapport' waarin de mods alles volflooden met smileys en kinderachtig doen. :W
    Ikzelf zou het heel interessant vinden om een bemiddelaarsenquête te houden, maar volgens mij doen niet voldoende mensen beroep op een bemiddelaar om een enquête te houden. Ik weet dus niet of wij er wel iets uit zouden halen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rosarum schreef:
    Hé, ik heb nog een vraag. Zijn jullie van plan om in de toekomst misschien ook bèta- of bemiddelaarsenquêtes te houden? Ik kan me voorstellen dat mensen ook graag hun mening over hen geven en de bèta-readers/bemiddelaars zelf ook graag feedback zouden willen krijgen.

    Verder vind ik het helemaal niet zo'n probleem dat het rapport nogal formeel en (volgens sommigen) te serieus is. Beter een nogal serieus rapport dan een 'rapport' waarin de mods alles volflooden met smileys en kinderachtig doen. :W

    Ik wil het wel eens voorleggen, maar ik denk persoonlijk dat het minder relevant is om voor hen een enquête te maken, niet slecht bedoeld naar beide functies.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury