• Ik zit in een hele stomme klas. Ik wordt de hele tijd uitgescholden door een persoon en ik nergeer het nu wel maar ze houdt maar niet op! De rest van de klas heeft voor de kant van die bitch die mij uitscheld gekozen! En ik zit nu elke dag alleen ik mijn klas, ik kan er wel een beetje tegen maar ik wil graag dat ze stoppen met me uitschelden en dat ik niet meer alleen hoef te zitten!

    Groeten van mij.


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Ga naar de mentor.


    I live for the applause, you will die for it.

    schat je bent niet de enige......


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik zou idd naar je mentor/mentrix gaan ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ga naar je ouders/mentor/mentrix toe. Dan ondernemen zij verdere stappen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    damn, wat een levensloos kind ><.
    is er dan niemand die jou steunt?


    -

    Amaaaii, ge moet u echt ni laten doen. Ne grote mond krijgen, Terug schelden. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Amaaaii, ge moet u echt ni laten doen. Ne grote mond krijgen, Terug schelden. :Y)

    Nee, waarschijnlijk stappen de pesters naar de mentor/mentrix, en zeggen dat zij worden uitgescholden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dan scheld je keertje terug?


    /

    ik ben al een keer naar de mentor gegaan. En toen ik hij met haar gaan praten. en toen zij die bitch tegen mij dat ik ben gaan uithuilen bij de leraar dus zoveel heeft het niet geholpen! En ik denk als ik weer naar de mentor ga dan gaat ze weer kut erop reageren!

    Groeten


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Trouwens ik ben veel te verlegen om terug te schelden en toen ik het een keertje deed gebruikten ze dat tegen mij!Dus dat is ook geen mogelijkheid!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Weet je wat? Je moet eens geraakt terug antwoorden, dat maakt indruk :Y)
    Niet dat ze mij pesten, integendeel, maar soms zet ik een grote mond op tegen iemand die ik niet afkan en dan zegt heel de klas zo 'woooh!'.
    Misschien dat je zo mensen naar jou kant kan brengen?


    -

    (...)
    Nee, waarschijnlijk stappen de pesters naar de mentor/mentrix, en zeggen dat zij worden uitgescholden.

    Mr ze moet dr eigen toch ook ni laten doen zkr ;'D


    We'll never be as young as we are tonight

    ik ben al een keer naar de mentor gegaan. En toen ik hij met haar gaan praten. en toen zij die bitch tegen mij dat ik ben gaan uithuilen bij de leraar dus zoveel heeft het niet geholpen! En ik denk als ik weer naar de mentor ga dan gaat ze weer kut erop reageren!

    Groeten

    Misschien moet je dan naar je ouders toe, en er ook bij vertellen dat je al naar de mentor bent geweest. Ik denk dat ze de teamleider bellen en die gaat dan sirieuze stappen nemen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik ben al een keer naar de mentor gegaan. En toen ik hij met haar gaan praten. en toen zij die bitch tegen mij dat ik ben gaan uithuilen bij de leraar dus zoveel heeft het niet geholpen! En ik denk als ik weer naar de mentor ga dan gaat ze weer kut erop reageren!

    Groeten


    ik weet hoe jij je voelt...
    ik had dat ook maar ik kan je niet helpen
    namelijk bij mij stopte het toen ik van school veranderde dus...
    en ik neem aan dat je dat niet wilt...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    Mr ze moet dr eigen toch ook ni laten doen zkr ;'D

    Nee, maar het is ook niet slim om ze terug te schelden. Pesters zijn zo zwakzinnig begaafd dat ze dan gaan klagen over haar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.