• Hey, ik moet eigenlijk binnen een week een mooie jurk vinden.
    Het is voor uitgaan, want ik heb dan een jaar met mijn vriendje c:
    En dan wil ik wel iets leuks en moois haha, en heb wel jurken, maar dat
    zijn meer zomerjurken en niet echt voor een speciale gelegenheid maar voor de zomer.

    Ik vond iets in deze kleur, wel mooi, welke vinden jullie het mooist?
    En weten jullie nog goeie winkels of sites? Want deze site bezorgt niet binnen een week.

    Dress 1
    Dress 2

    Even gekeken op nederlandse sites aangezien milanoo niet binnen een week kan versturen. Ik vond
    deze jurk ook wel mooi vooral dat aan de achter kant, ik houd van strapless jurken :3
    maar niet bepaald iets voor uitgaan... zucht.

    Meh

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 22:20 ]

    Oh, die eerste is heel mooi!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die jurken zijn niet mijn ding, maar de tweede is wel het mooist vind ik.
    Ik heb geen idee welke sites binnen een week bezorgen ... mss Zalando fzo? Maar ik weet niet of ze daar zo'n leuke jurken hebben.


    16 - 09 - '17

    Ik vind de tweede leuker (:
    EN IK BEN EEN JONGEN DUS MIJN MENING TELT ZWAARDER :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De eerste is heel mooi, maar niet erg gepast voor zoiets, vind ik. (: Ik zou voor de tweede gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    De eerste is heel mooi, maar niet erg gepast voor zoiets, vind ik. (: Ik zou voor de tweede gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naja ik heb eigenlijk wel veel jurken, maar vindt ze niet goed genoeg voor een dit ._.
    Misschien maak ik nog wel even foto's van de jurken die zouden kunnen. Want op zalando
    zie ik meer jurken voor vrouwen, en bij kinderen is het weer te kinderlijk.
    Want denk dat het er toch op neer komt dat ik dan uiteindelijk maar een eigen jurk moet hebben
    aangezien ik niet zo heel veel tijd heb.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 21:56 ]

    Ik zou zelf voor de eerste gaan, de prijs even buiten beschouwing gelaten.

    Bonprix en wehkamp zijn over het algemeen online winkels die behoorlijk snel leveren :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    VanGogh schreef:
    Oh, die eerste is heel mooi!


    No growth of the heart is ever a waste

    Aragog schreef:
    De eerste is heel mooi, maar niet erg gepast voor zoiets, vind ik. (: Ik zou voor de tweede gaan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik koop mijn jurken op topvintage.nl, maar dat zijn dan wel vintage jurken zoals de link al zegt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cenation schreef:
    Die jurken zijn niet mijn ding, maar de tweede is wel het mooist vind ik.
    Ik heb geen idee welke sites binnen een week bezorgen ... mss Zalando fzo? Maar ik weet niet of ze daar zo'n leuke jurken hebben.


    Alleen maar tranen van geluk

    Guitarros schreef:
    Naja ik heb eigenlijk wel veel jurken, maar vindt ze niet goed genoeg voor een dit ._.
    Misschien maak ik nog wel even foto's van de jurken die zouden kunnen. Want op zalando
    zie ik meer jurken voor vrouwen, en bij kinderen is het weer te kinderlijk.
    Want denk dat het er toch op neer komt dat ik dan uiteindelijk maar een eigen jurk moet hebben
    aangezien ik niet zo heel veel tijd heb.


    Anders toch maar even naar een winkel gaan? H&M heeft altijd jurken. En ik weet niet of je een Primark in de buurt hebt, maar de laatste keer dat ik daar was hadden ze ook daar hele leuke jurken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind die tweede en derde heel mooi!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penthesilea schreef:
    Ik vind die tweede en derde heel mooi!

    + Ik vind de eerste ook heel mooi, maar niet zo geschikt voor een avondje uitgaan met je vriendje. Veel plezier, trouwens!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    de derde!


    effort never betrays you