• Hey, ik moet eigenlijk binnen een week een mooie jurk vinden.
    Het is voor uitgaan, want ik heb dan een jaar met mijn vriendje c:
    En dan wil ik wel iets leuks en moois haha, en heb wel jurken, maar dat
    zijn meer zomerjurken en niet echt voor een speciale gelegenheid maar voor de zomer.

    Ik vond iets in deze kleur, wel mooi, welke vinden jullie het mooist?
    En weten jullie nog goeie winkels of sites? Want deze site bezorgt niet binnen een week.

    Dress 1
    Dress 2

    Even gekeken op nederlandse sites aangezien milanoo niet binnen een week kan versturen. Ik vond
    deze jurk ook wel mooi vooral dat aan de achter kant, ik houd van strapless jurken :3
    maar niet bepaald iets voor uitgaan... zucht.

    Meh

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 22:20 ]

    boohoo.com? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Penthesilea schreef:
    Ik vind die tweede en derde heel mooi!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Over Milanoo heb ik nog niet veel goeds gehoord. Ze zijn wel betrouwbaar, maar de kwaliteit kan soms vreselijk zijn. Let dus op als je zoveel geld aan een jurk van Milanoo wilt geven.


    Let the Night embrace you

    Sorry, maar ik heb echt niks met strapless jurken, want ik zie altijd dat al die meiden dan ongegeneerd zitten te 'heisen', en daar erger ik me dood aan.
    Maar als ik moest kiezen, dan koos ik de tweede.

    Zara heeft ook hele leuke jurkjes, ik heb één hele mooie gevonden, en ik ben er nog steeds heel trots op ^^ Een echte LBD ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Jinxed schreef:
    Over Milanoo heb ik nog niet veel goeds gehoord. Ze zijn wel betrouwbaar, maar de kwaliteit kan soms vreselijk zijn. Let dus op als je zoveel geld aan een jurk van Milanoo wilt geven.


    Ah oke dankjewel! Mijn zus heeft er wel een paar dingen vandaan, en die zijn gewoon goed c:

    Oh gosh, ik vind ze allemaal leuk ^^


    Inspiration can hit you any time

    Penthesilea schreef:
    Ik vind die tweede en derde heel mooi!

    Penthesilea schreef:
    Ik vind die tweede en derde heel mooi!


    Do what people say you can't.

    Cenation schreef:
    Die jurken zijn niet mijn ding, maar de tweede is wel het mooist vind ik.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ubiquitous schreef:
    boohoo.com? (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Aragog schreef:
    De eerste is heel mooi, maar niet erg gepast voor zoiets, vind ik. (: Ik zou voor de tweede gaan.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    hmm de eerste vind ik echt supergaaf (dan wel in het grijs/zwart)
    hier hebben ze (vind ik) ook wel mooie jurken.. het is wel een nederlandse site ^^

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 19:26 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou voor 'meh' gaan. ;]


    You are beautiful, you are love.

    eerste !!


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Op New Look hebben ze heel veel mooie jurken, voor allerlei soorten gelegenheden: Klik.

    Je kan online bestellen, maar ze hebben ook veel winkels in grote steden, dus als je daar vlakbij woont, kun je ook nog gewoon gaan kijken ^^


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom