• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Meedoen kan altijd. Ga hiervoor naar het rollentopic en reserveer een plek!
    Speeltopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie weet worden die twee nog beste vriendjes hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, zie het al helemaal gebeuren. Nadat de halve wereld vernietigd is, omdat ze hun emoties en dus hun krachten niet in de hand hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    Hahahahah, ja nu zie ik het ook voor me!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is het zo stil in het rpg? Het is zaterdag hoor! :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol, het is idd pittig levenloos op het moment. Ik dacht, laat ik mensen maar even de kans geven om ook te reageren, maar ja, dat wordt dan denk wachten tot morgen :p


    Happy Birthday my Potter!

    Denk ik ook hahah. Hopelijk komen we morgen een beetje verder ^^
    Vind het namelijk nu al erg leuk, hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige mensen moeten werken of leren. Ik zou toch wel even wachten tot zij ook gereageerd hebben in ieder geval, anders is het ook lullig.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Zeg toch ook niet dat we verder MOETEN gaan? Ik vind het gewoon te leuk om zo snel al niets meer reactie te krijgen en zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat vind ik ook hoor! Hij is echt leuk. Maar je hebt zelf ook gezegd dat het geen sneltrein moet worden toch?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Dat doe ik toch ook? :')
    Ja, ik heb vandaag alleen geleerd en op Q gezeten. Nou ja, voornamelijk geoefend met primitiveren, maar Q is mijn pauze elke keer. Anders houd ik het oefenen niet vol c:


    Happy Birthday my Potter!

    Zeg ik dan dat dat het moet worden? Ik snap je nu even niet... Leg het even uit hoe je het bedoeld, want ik snap even niet wat of hoe je het bedoeld. Ik zei alleen maar dat ik het zo raar vind dat er zo weinig is gereageerd

    - Dit is niet boos bedoeld, ik denk ik zeg het maar even omdat ik dingen nogal 'bot' kan zeggen volgens mensen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *Flys by*






    *crashes against wall*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Vlahos schreef:
    Zeg ik dan dat dat het moet worden? Ik snap je nu even niet... Leg het even uit hoe je het bedoeld, want ik snap even niet wat of hoe je het bedoeld. Ik zei alleen maar dat ik het zo raar vind dat er zo weinig is gereageerd

    - Dit is niet boos bedoeld, ik denk ik zeg het maar even omdat ik dingen nogal 'bot' kan zeggen volgens mensen


    Ik heb nog niet gereageerd omdat ik het tot dinsdag ontzettend druk heb met school.
    Toetsweek is killing me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ninuturu schreef:
    *Flys by*






    *crashes against wall*


    Lol. In combinatie met die orka, zag ik net voor me hoe een orka met een regenboog achter zich aan langs vloog recht tegen een muur aan :')


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    (...)

    Lol. In combinatie met die orka, zag ik net voor me hoe een orka met een regenboog achter zich aan langs vloog recht tegen een muur aan :')


    Omg die ga ik tekenen xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira