• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Meedoen kan altijd. Ga hiervoor naar het rollentopic en reserveer een plek!
    Speeltopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat ik een eindje op me heb laten wachten maar ik had misschien eerst moeten vertellen dat ik intern ben ;s
    Foutje, my bad ;)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    ps; ik snap wel dat ik toestemming moet vragen aan de anderen om de toekomst van hun persoontjes te zien, maar mag ik dan wel bv. 'voorspellen' dat er een kop koffie omvalt of dat de Wc's overstromen of dat de elektriciteit uitvalt enz. ?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ja dat mag je wel. En dan kan bijvoorbeeld een personage van ren ander dat meemaken zonder dat jouwe die gezien heeft of zo (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is zo slecht, ik ben echt verslaafd geraakt aan Supernatural en examens gaan zo beginnen,
    Ik ga eraan ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Waarom reageert niemand? Ik vond het zo'n goed idee en nu is het bijna gelijk dood :c


    Happy Birthday my Potter!

    Vraag ik mij ook af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet dat dit dood gaat,,
    t'was net zoveel Fun :(


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik denk dat het al dood is


    Happy Birthday my Potter!

    Yup, dat was het al na de eerste dag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.