• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Meedoen kan altijd. Ga hiervoor naar het rollentopic en reserveer een plek!
    Speeltopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Omg die ga ik tekenen xD


    Haha, veel succes. In mijn hoofd ziet het er namelijk belachelijk uit :')


    Happy Birthday my Potter!

    Whahaha omg!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zal wel lukken denk ik xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    RPG story


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okeej, waarschijnlijk kom ik nu over als 'The Biggest Noob Ever'
    Maar ik moet toch iets duidelijk krijgen;
    Duuus, het speeltopic is waar je je kunt inschrijven, het praattopic is waar je gezellig kunt kletsen over de personage's and stuff en het RPG story is waar je stukje in komt te staan?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Okeej, waarschijnlijk kom ik nu over als 'The Biggest Noob Ever'
    Maar ik moet toch iets duidelijk krijgen;
    Duuus, het speeltopic is waar je je kunt inschrijven, het praattopic is waar je gezellig kunt kletsen over de personage's and stuff en het RPG story is waar je stukje in komt te staan?


    De story is een overzicht met personage's, zodat je niet het hele rollentopic door hoeft te zoeken en het speeltopic is waar je RPG't.

    Hier kan je er inderdaad op los kletsen.


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    (...)

    De story is een overzicht met personage's, zodat je niet het hele rollentopic door hoeft te zoeken en het speeltopic is waar je RPG't.

    Hier kan je er inderdaad op los kletsen.


    Aaaahn, dat is inderdaad best wel handig xD
    En dan moeten we onze stukjes plaatsen in het Speeltopic, right?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    (...)

    Aaaahn, dat is inderdaad best wel handig xD
    En dan moeten we onze stukjes plaatsen in het Speeltopic, right?


    Jup, net zoals wij doen. Personage erboven en schrijven maar.


    Happy Birthday my Potter!

    Dank je dat je het voor me uitlag :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Graag gedaan hoor :p


    Happy Birthday my Potter!

    Jah bedankt ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Dus LittleNinja, je mag nu best wel wat in het speeltopic schrijven als je wil ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bumb!

    Ik vind het echt jammer dat het rpg nu al zo een beetje dood is :(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja ik weet :c, maar ik ben van plan te vrijdag middag/avond (en anders zaterdag) gewoon te reageren, mijn PTA-week is dan weer over. Dan maak ik er geen sneltrein van en hebben mensen een week gehad... Das toch wel goed?


    Happy Birthday my Potter!

    Ja dat is goed ^^ Maar ik vind het ook wel jammer dat mensen die nog niet gereageerd hebben, dit nog niet gedaan hebben. Het kan natuurlijk dat zij het druk hebben hihih


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.