• Zat ik hier naar de tv te kijken -die vlak naast me staat- en kijk ik terug op mijn computerscherm, zit er ineens zo een facking dikke vlieg (ook wel strontvlieg genoemd) op mijn scherm. Ik schrok me dood. (x Jullie ook geschrokken vandaag? ;3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 15:15 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Haha! Ik haat vliegen... >;l
    Of ik geschrokken ben...
    Volgens mij niet ^^


    Caution first, always.

    Zo'n 30 keer van rondvliegende insecten om mijn hoofd terwijl ik in de tuin lag :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Toen er een eend het balkon op vloog, zo tegen het raam aan.

    ik keek één of ander filmpje waar dan opeens zo een eng mannetje in beeld komt, en daar schrok ik natuurlijk weer van


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Fragile schreef:
    Toen er een eend het balkon op vloog, zo tegen het raam aan.

    hahaha xD


    Shoganai i ne~

    Hahahah toevallig schrok ik ook van een vlieg die op de magnetron zat toen ik die open wilde doen. ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Fragile schreef:
    Toen er een eend het balkon op vloog, zo tegen het raam aan.

    Was het raam nog heel? xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Jup, toen ik achter me opeens stemmen hoorde, terwijl ik met de oppashond aan't wandelen was, kijk ik achter me, zie ik drie mensen uit mijn klas fietsen, die ik niet zo mag. Ik schrok me dood en hoopte keihard dat ze me niet aan gingen spreken. Thank god deden ze dat niet.


    Destroy what destroys you.

    Al een tijdje terug.
    Mijn moeder en ik zaten tv te kijken in de avond staat er ineens een kat op het balkon naar binnen te staren. op het BALKON wtf doet die daar. kreeg de schik van me leven en daarna was ik zo bang. echt dom

    Is het niet stRontvlieg inplaats van stontvlieg? :'D
    EN ik ben vandaag geschrokken door mijn neefje van 6 maand :)
    Mijn schoonbroer liep achter me met zijn zoontje in zijn armen.
    Hij vond het grappig om de voet van mijn neefje in mijn nek te leggen.
    Vandaar dat ik verschoot :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Was het raam nog heel? xD

    Ja.. en de eend gelukkig ook. Anders had ik die met mijn blote handen bij een moeten rapen. (huil)

    Jap! Dacht ik thuis even een dikke zwarte spin over de zetel te zien lopen, was het ook een strontvlieg, haha :') (ja, zonder bril ben ik nogal blind vanaf één meter ofzo)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik keek net naar en horror film op een verjaardag ik heb daar zeker meer dan 40x gegild! xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    WHahahah xD
    Hmmmm jah, ik was vandaag naar de bios en er kwam opeens iets waarvan ik dood schrok alleen ben ik vergeten wat....

    Crosses schreef:
    Zo'n 30 keer van rondvliegende insecten om mijn hoofd terwijl ik in de tuin lag :Y)


    Me so good.