• Hey iedereen! Ik wil binnenkort mijn verhaal online gaan zetten, maar ik heb nog niet echt een fatsoenlijke titel. Zouden jullie mij kunnen helpen?

    De jonge Fea is nou niet echt het type dat graag naar verre landen reist, gevaarlijke avonturen beleeft en er ook nog eens een kik van krijgt. Nee, ze blijft liever thuis, waar alles normaal en voorspelbaar is. Maar als er plots een mail voor haar binnenkomt van haar vader, met een vliegtuigticket naar California, besluit Fea om toch eens de kans te wagen en om het avontuur met beide handen vast te nemen.

    Skyler's leven is nou niet zo denderend, in California. Haar hele leven lang heeft ze al het gevoel dat ze niet in haar famillie thuishoort, en ze wil dan ook graag weg bij hen. Waar zij het avontuur opzoekt, blijven zij liever thuis.
    Dankzij een wedstrijd die ze gewonnen heeft, mag Skyler op een roadtrip door California. Dit is haar kans!

    Door een ongelukkige fout komen de wegen van beide meiden bij elkaar terecht, waarna ze samen verder zien te moeten gaan. Opzoek naar Fea's vader, opzoek naar Skylers ware identiteit. Opzoek naar de echte waarheid.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 11:12 ]


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Tot nu toe heb ik als idee What happened yesterday, alleen ik voel me er niet zo vertrouwd bij....


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Together? Aangezien ze met zijn tweeën de reis doen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!