• Ik heb twee totaal verschillende verhaallijnen in mijn hoofd en ik wil ze allebei uit gaan werken.
    Waarom? Als ik dan voor de ene geen inspiratie heb, heb ik dat misschien wel voor de andere. Nu heb ik alleen nog titels en namen nodig en aangezien ik echt suck in titels vraag ik om jullie hulp. :3

    Verhaallijn één.

    Zoë werkt in een klein restaurantje op het Griekse eiland Corfu. De laatste tijd heeft ze het gevoel dat ze wordt gestalkt. Als ze na enige tijd de moed bijeen heeft geschraapt om de man aan te spreken beweert hij dat hij over magische krachten beschikt. Hij verteld ook dat hij Zoë al dagen in de gaten houd om te zien of zij ook magische krachten heeft. Hij neemt haar mee naar [naam van een magisch land]. Zoë heeft al snel door dat het er goed mis is. De lucht kleurt donker en de gure wind is overal te voelen. Je ruikt de angst van de bewoners. De man legt Zoë uit dat alleen zij, en nog twee andere heksen, hen kunnen redden. Het enige probleem is, dat als ze besluit te helpen, ze niet meer terug kan naar de normale wereld. Zoë is radeloos maar heeft al veel vrienden gemaakt in [naam van een magisch land] en ze is vastbesloten hen te helpen.


    Verhaallijn twee.
    Elizabeth Frost is een gevreest meisje. Nadat ze een discotheek heeft afgebrand en daarbij vele mensen heeft verwond wordt ze naar een Engelse kostschool voor rebellerende jongeren gestuurd. Al snel word ze in sectie vijf geplaatst, de meest beruchte sectie. Het is niet gebruikelijk dat een meisje al zo snel daar wordt geplaatst, daarom deelt ze haar kamer met een jongen. Ze zijn beide erg fel en uitdagend. Elizabeth begint zich te irriteren aan de jongen en wilt hem het liefst zo snel weg hebben. De jongen daaraantegen is vastbesloten om haar hart voor zich te winnen. Maar Frost is gesloten geworden door het harde leven. Daarbij komt er een nieuwe psycholoog bij hen op school. Elizabeths kamergenoot word jaloers en vermoord hem bij zijn eigen sessie. De jongen krijgt onmogelijk veel problemen en trekt Elizabeth er mee in.


    Nu heb ik nodig:

    Verhaallijn één:
    - Naam voor de twee andere heksen.
    - Naam van het magische land.
    - Titel.


    Verhaallijn twee:
    - Naam kamergenoot. [Jongen die verliefd word op Elizabeth]
    - Naam van de kostschool.
    - Titel.


    Voordat iemand gaat zeggen dat ik degene ben die het best die keuze kan maken wil ik even zeggen dat ik graag opties krijg, zodat ik zelf daaruit kan kiezen :'D.

    Shit, ze klinken beide heel goed. Wil je me waarschuwen als je of eentje, of beide begint? :'D

    Lovina schreef:
    Shit, ze klinken beide heel goed. Wil je me waarschuwen als je of eentje, of beide begint? :'D


    I will c: - Iemand nog ideeën. Je hoeft niet per sé voor alle zes wat bedacht te hebben.

    omg ze lijken me allebei super leuk !
    Waarschuw me even als je begint met de stories, je kan zo goed schrijven, je andere story was ook al zo goed, ik ben een dikke fan van jou ! hihi xoxo


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Ik ga even voor je rondneuzen Amber, de tweede vind ik geweldig. Waarschuw me!

    Voor de eerste kom ik niet ver, voor de tweede heb ik dit;

    Verhaallijn twee:
    - Naam kamergenoot: depends on the charachter:
    Isaac, Lucas, Micah, Aiden, Damien, Raphael.... maar ik zou eens hier kijken
    - Naam van de kostschool: werkelijk geen idee sorry.
    - Titel: Obseratum, Latijn voor ''locked up''? ik ook altijd met mn Latijn ;xd
    x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Voor de kamergenoot, klinkt Nathan Spring misschien ok? Nathan is een redelijk Engelse naam en met Spring (oftewel Lente) zou je een seizoenenmop erin stoppen c:


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Verhaallijn één:
    - Naam voor de twee andere heksen.
    Gina, Tyra, Rulla, Fyanne, Shirley, Cheryl, Cheyenne, Reddy, Marthe, Martha, Paula, Raxy, Roxanne, Romy, Ussy.
    - Naam van het magische land.
    The Magics, Magico, Magie Partout (Overal Magie), Conjuration (Toveren), La Baguette (De Staf), Création (Kunstwerk)
    - Titel.
    Corfu, of de naam van 't magische land.

    Verhaallijn twee:
    - Naam kamergenoot. [Jongen die verliefd word op Elizabeth]
    Rapheal vind ik een mooie, Yvo, Damon/Damien, Dylano, Dean, Tone, Koen, Toon, Isaac.
    - Naam van de kostschool.
    Les Rebels (de Rebellen)
    - Titel.
    Bright, The Boarding School, Frost (achternaam jongen, dus beide achternamen naast elkaar), Elisabeth (voornaam jongen), Psycholove

    Natuurlijk zul je hier niks aan hebben omdat ik echt faal in namen verzinnen. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Lovina schreef:
    Shit, ze klinken beide heel goed. Wil je me waarschuwen als je of eentje, of beide begint? :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Calypse schreef:
    Ik ga even voor je rondneuzen Amber, de tweede vind ik geweldig. Waarschuw me!

    Voor de eerste kom ik niet ver, voor de tweede heb ik dit;

    Verhaallijn twee:
    - Naam kamergenoot: depends on the charachter:
    Isaac, Lucas, Micah, Aiden, Damien, Raphael.... maar ik zou eens hier kijken
    - Naam van de kostschool: werkelijk geen idee sorry.
    - Titel: Obseratum, Latijn voor ''locked up''? ik ook altijd met mn Latijn ;xd
    x


    De titel vind ik echt heel erg leuk :'D. Bedankt voor de opties.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 19:29 ]

    Scorpia schreef:
    Verhaallijn één:
    - Naam voor de twee andere heksen.
    Gina, Tyra, Rulla, Fyanne, Shirley, Cheryl, Cheyenne, Reddy, Marthe, Martha, Paula, Raxy, Roxanne, Romy, Ussy.
    - Naam van het magische land.
    The Magics, Magico, Magie Partout (Overal Magie), Conjuration (Toveren), La Baguette (De Staf), Création (Kunstwerk)
    - Titel.
    Corfu, of de naam van 't magische land.

    Verhaallijn twee:
    - Naam kamergenoot. [Jongen die verliefd word op Elizabeth]
    Rapheal vind ik een mooie, Yvo, Damon/Damien, Dylano, Dean, Tone, Koen, Toon, Isaac.
    - Naam van de kostschool.
    Les Rebels (de Rebellen)
    - Titel.
    Bright, The Boarding School, Frost (achternaam jongen, dus beide achternamen naast elkaar), Elisabeth (voornaam jongen), Psycholove

    Natuurlijk zul je hier niks aan hebben omdat ik echt faal in namen verzinnen. :')


    De namen voor de meisjes vind ik erg mooi, vooral Gina en Tyra. Bedankt!

    wil je mij ook waarschuwen please?? :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Waarschuw je me als story 2 begint? Ik ga nog wat zoeken naar leuke namen :3.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben echt een ramp in namen en dat soort stuff, maar je wil je me waarschuwen als ze beginnen? (doe maar via pb, de modjes vinden het blijkbaar leuk iemand een reclamestraf te geven, zelfs al vroeg degene waarbij de reclame geplaatst werd erom.)
    Edit: voor het magisch eiland misschien "praecantimor"? Dat is een "mengeling" van praecantatio en timor, wat magie en angst betekend.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 11:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben ook een ramp in titels bedenken. Maar wil me waarschuwen (in pb) als je ermee begint?
    Ze klinken beiden erg leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wow, beide verhaallijnen klinken echt goed! Wil je me waarschuwen? En wat dacht je van de naam 'Wivina'?


    Tijd voor koffie.

    Naam magisch land: Palicka (toverstaf)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }