• Hey!

    Ik weet niet goed of dit hier hoort, dus umh verplaats me maar als ik hier verkeerd sta. Naja, niet het grootste probleem toch?

    Nouja, sinds kort speel ik Minecraft. Je kent het wel, dat spel waar jongens altijd over hebben
    Ik begin het nu een beetje door te krijgen en ook best leuk te vinden..

    Nu vroeg ik mij af, is dit niet een beetje vreemd?

    xx

    edit: ohja, voor mensen die het ook spelen. Weten jullie nog iets moois om te bouwen? Het maakt niet uit of het creative of survival is!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 16:02 ]

    Ja, want meisjes horen niet te gamen.

    Waarom zou dat vreemd zijn? Zelf ken ik het spel niet, maar mijn vrienden spelen het wel en vinden het erg leuk. Waarom zou jij het dan niet leuk mogen/kunnen vinden? Gewoon spelen als je dat leuk vind! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik speel Assassin's Creed en GTA, dus ik ben vele malen vreemder. Trek het je niet zo aan. Er staat nergens dat meisjes geen games mogen spelen. (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 16:01 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nee, veel meisjes spelen het hoor. Ik ook.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 16:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Waarom zou het vreemd zijn? Ij speelt het toch omdat je het leuk vind. Er is niks vreemds aan meisjes die gamen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 17:09 ]


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Hier is een heel simpel antwoord op, en dat is nee. :Y) Als iemand je laat denken dat het wel vreemd is moet je ze negeren, want jij vindt het leuk en dat is waar het om draait.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dus, als ik Call of Duty of GTA speel is dat ook vreemd?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    No, of course not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, dat is niet vreemd. Ik speel ook games die eigenlijk voor jongens zouden zijn.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Nee, dat is niet vreemd. Ik speel ook games die eigenlijk voor jongens zouden zijn.


    Geen enkele game is speciaal gemaakt voor jongens, ze zijn voor iedereen.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik vind altijd dat mensen zich veel te druk maken over iets wat voor jongens of meisjes zou zijn.

    Wie zegt dat? Omdat er vroeger iemand was, die besloten heeft dat gamen voor jongens is en niet voor meisjes.. Geld dit direct voor iedereen? Wie bepaalt nou wat voor jongens en wat voor meisjes is?
    Als een meisje wilt gamen, ipv shoppen.. Wie zegt dan dat dat vreemd is?

    Ik vind er niks vreemds aan. Ik hou meer van "jongensdingen" als van "meisjesdingen".

    Omdat er vroeger een persoon was die zei dat Roze meisjesachtig is en blauw jongensachtig, hoef ik me hier nog niet bij aan te passen. (:

    Nee dus. Blijf lekker spelen!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    O mijn god! Een meisje dat gamet! Nee, meisje, dat mag niet. Meisjes horen helemaal niet te gamen. Ze horen meisjesdingen te doen en te shoppen.


    Some people are art and do art at the same time

    Fuck gender roles! Dat is sowieso allemaal onzin.


    Take me to wonderland

    Een gamend meisje? Wat is er mis mee? Helemaal niets.

    Je bent nog steeds even 'normaal' als je buiten het etiket van meisjesdingen andere dingen doet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waarom is dat vreemd? Iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van word. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you