• Scarlett Vinegar is weggelopen van thuis - naast het feit dat haar thuissituatie niet om te genieten was, had ze problemen met de man die haar Christelijke ouders voor haar uitgekozen hadden. Met zijn losse handen en zijn botte woorden was hij een nachtmerrie voor haar, en de enige manier om uit haar vreselijke leven te ontsnappen, was om weg te gaan. Maar om als zestienjarig Belgisch meisje op straat te leven: dat gaat hem sowieso niet worden. Godzijdank ontmoet ze twee jongeren die naar Frankrijk gaan, en haar een plaats aanbieden in hun Volkswagenbusje. Wanneer ze in Frankrijk aankomt, begint alles pas echt: hoewel ze een nacht buiten heeft geslapen, vind ze al snel een eerste verblijfplaats, en blijft opzoek gaan. Dan komt ze aan bij een oud herenhuis waar open gedaan word door een jongen die haar hart veroverde, de eerste keer toen zijn blik de hare tegemoet kwam.


    KLIK HIER VOOR DE STORY
    Romantiek + Onbekende personen + Avontuur


    I'd rather read about this world than live in it.

    Ik ben benieuwd naar het volgend hoofdstuk. :3


    comfort in c h a o s

    Heel erg bedankt! c: Ook voor de abo!


    I'd rather read about this world than live in it.

    Niet het soort verhaal dat ik normaal zou lezen, maar je eerste hoofdstuk vind ik ontzettend goed. Ben heel erg benieuwd naar de rest, dus ik heb een abo genomen :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Klinkt interessant. Ik heb maar gekeken en vond je eerste hoofdstuk heel mooi geschreven. Ik ben benieuwd wat je ons als lezers nog meer te bieden hebt, dus ik heb een abo genomen (;


    26 - 02 - '16

    Beide heel erg bedankt! Ik ga zo snel mogelijk verder, ik hoop dat ik jullie niet teleurstel haha (;


    I'd rather read about this world than live in it.

    Je schrijft goed, het leest prettig en je hebt een goed idee dus je krijgt mijn abo!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Heel erg bedankt!


    I'd rather read about this world than live in it.