• BOE. ^^
    Dus.. Ik heb EIN-DE-LIJK Gevonden hoe je dat coole geluid met de gitaar doet..
    In het engels. En nu kan ik heel goed engels, maar van al die gitaarshit heb ik nooit iets gesnapt. Dus kan iemand even dit een beetje voor mij vertalen? n_n

    Guitar 'harmonics' are created when you lightly touch the string with your finger at specific positions and then pluck the string. This causes both sections of the string, to the right and left of the spot you're touching, to vibrate simultaneously, giving a bell like quality to the note. It's best to quickly remove your finger as you pluck. What you are doing is removing the fundamental and only hearing the harmonics.
    Thnx alvast (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    What the hack?! Normaal ben ik meestal een van beste in engels maar hieruit wordt ik ook niet veel wijzer.. Sorry 0.ô


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Gitaar melodiën worden gecreërd wanneer je de snaar lichtjes aanraakt met je vinger op specifieke plaatsen en dan aan de snaar plukt (zo even trekken fso >< ) Dit veroorzaakt beide secties (weet niet hoe het anders te zeggen) van de snaar, op de rechter en linker plaats van de aanraking, om gelijktijdig te laten trillen, en dan snap ik het even niet. Het is het beste om je vinger snel te verwijderen wanneer je plukt. Wat je doet is het fundamentele laten verdwijnen waardoor je alleen de melodie (het harmonische) hoort. Zoiets >< Het lukte niet echt vandaag.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik snap er niets van. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ghehe thnx.
    Nu weet ik hoe het moet,
    Maar ik snap er feen fxck van :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ghehe thnx.
    Nu weet ik hoe het moet,
    Maar ik snap er feen fxck van :')

    Ik snap het, maar zou nooit weten hoe ik het op een gitaar moet doen ><


    Walkin' in line.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ddn4MGaS3N4 bedoelde je mis zoiets?..O.o =p


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    http://www.youtube.com/watch?v=Ddn4MGaS3N4 bedoelde je mis zoiets?..O.o =p

    Wtf Ö Die gast is goed n_n
    Maar nee, niet echt ><
    @GracyGallant: Ja, dar bedoel ik. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Geen idee. Mijn engels is niet bep. goed. Vertaalsite ?


    A. ikmisje.

    hmm...wat bedoel je precies met dat coole geluid...kan je het omschrijven?..=p ik speel zelf ook gitaar nml


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    hmm...wat bedoel je precies met dat coole geluid...kan je het omschrijven?..=p ik speel zelf ook gitaar nml

    http://www.youtube.com/watch?v=ULScq9-MOPg
    Zo rond 1.03. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    bedoel je string bending?..waar je een soort geluid mee creeert waar de toon heen en weer gaat?=p want dat is je vinger op die snaar houden, stevig aandrukken en dan lichtelijk de snaar buigen terwijl je de noot aanslaat.^^ eigenlijk precies zoals je ziet op dat filmpje..O.o


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    bedoel je string bending?..waar je een soort geluid mee creeert waar de toon heen en weer gaat?=p want dat is je vinger op die snaar houden, stevig aandrukken en dan lichtelijk de snaar buigen terwijl je de noot aanslaat.^^ eigenlijk precies zoals je ziet op dat filmpje..O.o

    Nou waarom denkt iedereen dat ><
    Dat bedoel ik niet x]
    Ik bedoel dat die noot opeens zo faking hoog gaat.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    probeer eens op de snaar te tikken ipv erop te drukken...met je linkerhand..=p want ik vermoed dat je dat bedoelt...t klopt ook met de engelse beschrijving erboven nml ^^ en dat geeft ook een soort bel like quality to the note..:O en de hoge e snaar geeft dan indd een nog hoger geluid.. =p (hoe hoog ligt er nog aan welke fret je je vinger optikt) ow...met je rechterhand moet je wel de snaar tegenhouden anders krijg je de normale e klank er tussendoor.. =p


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer