• Woensdag was ik random aan het surfen op internet en kwam toen op een artikel uit waar het ging over een eigen magazine maken. Toen ik op GoSupermodel zat kon je daar ook een magazine maken en ik vond dat best leuk, dus nu leek het mij leuk om zoiets opnieuw te doen en aangezien ik misschien journalistiek wil gaan studeren is dit best handig naar de toekomst toe. Ik vertelde het aan een paar vriendinnen en twee van hun waren heel positief en besloten mij hier mee in te helpen en zich aan te sluiten bij mij om een magazine te maken.

    Ik vond het dus leuk om eventueel een team samen te stellen en als team samen te werken aan een magazine. Geen nood, de middelen zijn er om te kunnen samenwerken aan één project, dus niet dat we per se allemaal aparte dingetjes moeten doen daarvoor. Een team uit drie mensen is misschien wat weinig, dus het leek mij leuk om deze uit te breiden. Daarom ben ik op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn om eventueel mee te werken aan een magazine (als het lukt en leuk lijkt kunnen we altijd meerdere nummers gaan maken). We geven het online uit (als dat kan tenminste en anders kan het voor de fun toch?), want drukken en die hele toestand is er te veel aan, daar zijn de middelen niet voor en dat kan je niet zomaar.

    Er zijn al ideeën, maar meerdere ideeën zijn zeker welkom! Dus voel je je niet geroepen als iemand die zou willen meewerken, dan zijn al je ideeën voor onderwerpen in een magazine en alles verder daar rond zoals een naam of nog andere dingen, altijd van harte welkom! Ik denk er aan meer naar jongeren gericht te werken en dan vooral meisjes.

    Ons team is vol! Bedankt voor de interesse!
    Ik ben op zoek naar volgende personen (hou rekening met de inhoud van de functie):
    Schrijvers en editors
    de artikelen, de paginanummers en inhoudsopgave moeten worden geschreven, worden bewerkt en nagekeken worden.
    Schrijvers:
    Mensen die zich werkelijk bezighouden met het schrijven van de artikelen en al de rest dat met tekst te maken heeft.
    Editors:
    Mensen die zorgen voor het nakijken en de bewerkingen.

    Cenation: Schrijfster
    Minions: Schrijfster
    Scavo: Schrijfster
    Arratay: Schrijfster
    Royals: Editor
    Lipari: Editor
    Malafide: Editor
    Tomas: Editor
    Geen editors meer gezocht en geen schrijvers meer gezocht

    Grafisch ontwerpers
    Hoe gaat het tijdschrift er uit zien? Vormgeving, lay-out, inhoud, ...
    Je zorgt er dus voor dat de opmaak en lay-out van het magazine er leuk gaat uitzien.

    Geen grafische ontwerpers meer gezocht
    Vivere
    Averalda
    LacieChan
    Bronze

    Als je verder nog een idee hebt voor een bepaalde functie kan je die zeker opgeven!

    Ik ga niet zomaar random mensen die hier komen reageren uitkiezen, ik wil dat je kan aantonen dat je goed bent in de functie die je wil kiezen. Als je voor schrijver gaat wil ik dat je een stukje tekst plaatst of naar me doorstuurt, als je editor wil worden zal ik je een tekst doorsturen waar fouten in staan die je dan moet verbeteren en als grafische ontwerper kan je wat van je creatieve dingen laten zien.

    Over de naam van het magazine, de onderwerpen die er officieel in komen en al de rest moet nog besproken worden in team. Als ik je in mijn team wil zal ik persoonlijk contact met je opnemen door je een privé bericht te sturen en daar zal ik je vast ook nog een paar dingen vragen.

    Ps: Neem heel dit magazinegedoe niet meteen heel serieus, dit kan ook best voor de fun. Het is niet dat we hier even een magazine gaan maken en daarmee succes denken te gaan krijgen en al dit gedoe gewoon helemaal real is enz.

    Aan al de rest die interesse had/heeft. Degene die editors willen worden stuur ik deze avond een tekst met fouten, schrijvers van jullie wil ik nog altijd wat zien en grafische ontwerpers mss dat jullie ook wat kunnen laten zien zoals een cover of iets in die aard? Zou handig voor me zijn om te kunnen beslissen bij het samenstellen van het team.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 21:01 ]


    16 - 09 - '17

    Plenilunium schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik ben momenteel al druk met The Daily Prophet en school. Succes (:


    Dankje


    16 - 09 - '17

    Hmm. Ja ik zit in m'n 3e jaar van Grafisch vormgeving, maar ik loop ook stage 5 dagen in de week.. Dus ik weet niet hoeveel druk er achter zit?


    To infinity and beyond •

    Ik ben grafisch vormgever! Ik zou het wel willen proberen! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Vivere schreef:
    Hmm. Ja ik zit in m'n 3e jaar van Grafisch vormgeving, maar ik loop ook stage 5 dagen in de week.. Dus ik weet niet hoeveel druk er achter zit?


    We hoeven er niet elke dag uren achter te zitten, iedereen heeft een leven buiten Quizlet en het maken van een magazine enz.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 10:06 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    We hoeven er niet elke dag uren achter te zitten, iedereen heeft een leven buiten Quizlet en het maken van een magazine enz.


    Dan wil ik je best helpen ^^


    To infinity and beyond •

    En houdt de functie als editor vooral het verbeteren van de teksten in of valt er nog iets anders onder?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga het toch niet doen, succes!


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk idee, maar niets voor mij!
    Veel succes!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wel, dan wil ik wel schrijver worden :Y).
    Wat voor stukje tekst?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 13:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leuk idee, maar je moet iets meer specifieker zijn, een jongerenblad voor jongens, met welke interesses? wat voor soort jongens, nerds? Hoe ga je het promoten? Hoe groot wordt het blad, wat wordt de huisstijl? Hoe kom je aan foto's, ga je die zelf maken? Of ga je ze van internet halen (lees dat je voor veel goede foto's een watermerk hebt, en dus geld zal moeten betalen op het recht, anders krijg je plagiaat.) Ga je elk nummer thematisch maken? Je hebt ook eind-redacteuren nodig, mensen die het hele stuk nakijken op fouten, want lees; je leest over je eigen fouten heen.


    SLOAN.

    Cosmos schreef:
    Leuk idee, maar je moet iets meer specifieker zijn, een jongerenblad voor jongens, met welke interesses? wat voor soort jongens, nerds? Hoe ga je het promoten? Hoe groot wordt het blad, wat wordt de huisstijl? Hoe kom je aan foto's, ga je die zelf maken? Of ga je ze van internet halen (lees dat je voor veel goede foto's een watermerk hebt, en dus geld zal moeten betalen op het recht, anders krijg je plagiaat.) Ga je elk nummer thematisch maken? Je hebt ook eind-redacteuren nodig, mensen die het hele stuk nakijken op fouten, want lees; je leest over je eigen fouten heen.


    Ze zei dat je het niet zo serieus moest nemen (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahah^^
    We zitten eraan te denken elk nummer met t thema van de maand te doen. Dus Februari> valentines, december > kerst enz.


    -

    Grafisch ontwerper lijkt me erg intressant. Wat voor soorten ontwerpen wil je?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @Parachutes, ze mogen ook stukken aanpassen enz en voor de rest denk ik niet dat ze meer zullen kunnen doen?
    @DDVO en madeupyou dankjewel!
    @Cosmos zoals Arratay het al zegt heb ik in mijn tekst al geschreven dat je het niet zo serieus moet nemen. Ik ga dat magazine heus niet echt gaan publiceren dat mensen het kunnen kopen enz en ik weet zelf ook wel dat je rechten hebt op die dingen en dat dat als plagiaat gezien kan worden. Ik heb zeker al nagedacht over die dingen hoor. En editors worden gebruikt om teksten te verbeteren en aan te passen. Van de bepaalde dingen die er in komen heb ik ook al gezegd dat daar nog is goed over nagedacht moet worden en het gaat niet alleen om een magazine voor jongens.
    @Bronze, we hebben bepaalde onderwerpen al waaronder eventueel testen, celebrity news, evt tips en zo van die dingen, maar zeker veel meer!


    16 - 09 - '17

    Zet mij maar op de lijst. Ik ben (volgens mij) wel vrij creatief in dingen als lay-outs en voorpagina's dus ik zal zeker wat willen proberen ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.