• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    \ -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena xMeCrazyMofo
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Luminis
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars VOL!
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash Darkmandel-Hades LacieChan
    -Viviane (Viv) Loise D' Coeur-Poseidon Timelesss
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Luminis


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen
    Paardrijden op gewone, eenhoorn en Pegasussen.

    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Spellen
    Af en toe wordt er een spel gehouden bevoorbeeld Vlaggenroof, waar je vecht technieken en strategie extra goed kan oefenen.

    Queeste
    Voor als er een queeste komt.


    rollentopic
    rollenstory



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.


    Je begint thuis, op weg naar school of waar dan ook, je loopt eigenlijk naar een kleine verlaten station, waar vele rode auto's staan, de bestuurders van die auto's brengen je naar de bos rand waar de school zich bevindt aangezien de bos verder niet toegankelijk is voor de auto's staan daar paarden met en zonder strijdwagen te wachten die je verder naar de school brengen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:09 ]

    Zoey
    Gezellig kletsen we verder terwijl iedereen staat te wachten op de directeur, die zoals elk jaar te laat is.
    'Dit jaar wordt zó geweldig!' barst Lauryn uit. 'Maar we moeten nu ook gaan denken aan onze toekomst. Heb jij een idee? In de normale mensenwereld zie ik het niet zitten, dus misschien wordt ik wel lerares muziek of boogschieten! Of ik kan mijn moeder gaan dienen. Niet dat ik daar veel mee bereik, maar dan zie ik haar wel elke dag!
    "Ik heb er ook echt zoveel zin in, zoals elk jaar. Boogschieten is echt jou ding, dat vind ik wel bij je passen. Leuk als de dochter van Athena iets doet dat niet zoveel slimheid te maken heeft. Ik weet nog niet echt wat ik wil gaan doen. De normale mensenwereld vind ik ook niet echt iets. Misschien wel indirect, maar om nou echt elke dag met gewone mensen samen te moeten werken zou ik nooit overleven. Ik wil het liefst iets met muziek gaan doen, of met de talen misschien. Ik volg niet voor niks alle talen." antwoord ik.
    Ik herinner me dat ik meneer Canterburry nog moet opzoeken om te vertellen dat ik deze zomer weer een instrument heb gekocht wat ik wil bespelen. Als dochter van een muziekgod staat mijn rooster vol met muzieklessen. Naast de verplichte twee uur in de week van meneer Conolly, heb ik elke dag nog twee uur apart les van Canterburry.
    'Heey, Lauryn, zin om vanavond filmpje te kijken op mijn kamer? We moeten morgen toch pas om 11 uur onze roosters gaan halen enzo."

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 21:52 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lauryn Catherina Valentine

    'Ik heb er ook echt zoveel zin in, zoals elk jaar. Boogschieten is echt jou ding, dat vind ik wel bij je passen. Leuk als de dochter van Athena iets doet dat niet zoveel slimheid te maken heeft. Ik weet nog niet echt wat ik wil gaan doen. De normale mensenwereld vind ik ook niet echt iets. Misschien wel indirect, maar om nou echt elke dag met gewone mensen samen te moeten werken zou ik nooit overleven. Ik wil het liefst iets met muziek gaan doen, of met de talen misschien. Ik volg niet voor niks alle talen.' Ik bloos een beetje om Zoey's complimentje, maar denk dan na over haar antwoord. 'Heey, Lauryn. Zin om vanavond filmpje te kijken op mijn kamer? We moeten morgen toch pas om elf uur onze roosters gaan halen enzo.'
    'Ja leuk!' antwoord ik enthousiast, waarna ik lach. Ik ga weer verder met ons gesprek over de toekomst. 'Ik weet zeker dat Caine iets gaat doen met strategie. Vechten of zo.' mompel ik. Ik heb redelijk veel contact met mijn halfbroer en weet van hem dat hij erg goed is in strategie. 'Misschien wordt hij wel leraar hier!' Opeens hoor ik mijn maag rommelen. 'Oooohh, Zoey, ik heb honger! Please, tell me dat ik binnen tien tellen iets te eten krijg!'

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 22:00 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Meneer D
    Als iedereen in de eetzaal zit sta ik op en kuch ik even zodat ik iedereen zijn aandacht heb. 'Goedeavond allemaal en welkom op een nieuw jaar op Demigod Academy gelukkig staat de school nog overeind. met weer nieuwe avonturen en natuurlijk af en toe eens een bal.' hij kijkt de zaal glimlachend rond. 'Natuurlijk zullen er weer dit jaar queeste zijn, dus krijg je opeens een visioen? of een nachtmerrie? wellicht is het een queeste. Er zijn weer nieuwe dingen in de planning zoals ene project, jullie weten allemaal dat een leven zelfs na deze academy gevaarlijk kan zijn als je weer in de mensen wereld bevind daarom ander half uur van deze school af wordt er een stad gebouwd voor alle halfgoden die afgestudeerd zijn, jullie kunnen er studeren, werken, trouwen, een gezin stichten alles wat in de mensenwereld ook kan.' ik haal even adem en kijk weer even goed rond. 'Jullie mogen altijd eten en drinken mee nemen naar de woonkamer van jullie slaapzalen, je moet het wel zelf halen, om 8 uur begint de ontbijt en om half 9 a 9 uur beginnen de lessen wees er optijd! de avond eten is om 6 uur daarna hebben jullie vrijetijd om alles te doen, om tien uur gaat iederee naar hun eigen vertrekken en om 12 uur gaan alle lichten uit.' Na die woorden verschijnt het eten op tafel.

    Zoey
    'Ja leuk!' antwoord ze enthousiast, waarna ze lacht.
    'Ik weet zeker dat Caine iets gaat doen met strategie. Vechten of zo.' mompelt ze.
    'Misschien wordt hij wel leraar hier!'
    Ik luister naar Lauryn en de het geroezemoes van de gesprekken om ons heen. Ik ben blij dat ik weer thuis ben
    Opeens hoor ik Lauryn's maag rommelen.
    'Oooohh, Zoey, ik heb honger! Please, tell me dat ik binnen tien tellen iets te eten krijg!'
    Ik wil net wat antwoorden als de directeur met zijn speech begint. Het is hetzelfde praatje als elk jaar, maar wel met een leuk nieuwtje dat aansluit op ons gesprek. Als de directeur klaar is met zijn speech komen tientallen bedienden de eetzaal in met eten, heel veel eten.
    'Je gebeden worden verhoord Lau." zeg ik lachend.
    'Als Caine niks met strategie gaat doen eet ik mijn schoen op. Bij sommige mensen is het wel duidelijk wat ze gaan doen. En voor sommige is het onmogelijk om in de echte mensenwereld te leven, kijk naar mijn zusje." vervolg ik

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 22:23 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [O shit, ik heb mijn personages echt verwaarloosd. Sorry, maar ik was eventjes niet meer online. Moet ik nog op iemand reageren?]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [@Barnowl wil je even met Damianne op Kendall reageren? (:]


    How far is far



    Lilisane Susan Reid - dochter Apollo. 7de jaars

    'Tuurlijk, al geloof ik dat we wel een beetje moeten opschieten. De directeur zal zo zijn toespraak houden en ik ben liever niet te laat.'
    Hij kijk me even aan met een glimlach en hijst dan zijn backpack op zijn rug. 'Oh, dit gaat leuk worden,' mompelt hij.
    Ik kijk omhoog en slik even. De zware koffer in mijn handen voelt plots een stuk zwaarder. Zuchtend volg ik Damian naar de derde verdieping.
    Mijn kamer was juist in de andere gang. Damian naar links en ik naar rechts.
    'Ik gooi mijn koffer in mijn kamer en kom dan naar je toe' zeg ik en grijnzend trek ik de koffer met me mee. Ik gooi de deur open van mijn kamer en sleep de koffer naar binnen. Die laat ik vallen op de grond en met een zucht val ik neer op het bed. Oh wat was ik moe. Ik nestel me even in de kussen en zucht diep. Dit had ik echt gemist. De geur van mijn kamer was vertrouwd. Even vertrouwd als de geur van hooi en stro op de boerderij. Ik werk mezelf maar snel weer overeind en loop de gang weer op. De deur doe ik achter me dicht. Dan loop ik snel naar Damian. Want dit schooljaar was mijn laatste en ik wou veel lol maken.

    Andrew Foster - Zoon Ares. Leraar boogschieten.

    'Leraar boogschieten hè? Maar, ken jij onze vader. Ik bedoel... Heb jij hem ooit gezien?' vraagt hij.
    Ik kijk even naar Arthur. Hij was een slim kind voor zijn leeftijd.
    'Ja,' zeg ik dan. 'Hij is best oké. Voor een god.'
    Arthur is haast de helft van mijn lengte en hij ziet er daarom klein uit. Ook kijk ik echt neerbuigend op hem neer.
    'Maar Arthur,' zeg ik dan. 'Hoe zit je tegenover school?'


    "Rebellion's are build on hope"

    Damian Xifos Machon - Ares - 7de jaars

    Samen lopen we zwijgend naar boven. Ik heb me altijd al geïrriteerd aan het feit dat ik elke dag zoveel trappen moest lopen, maar met zo'n heel gewicht op je rug is er echt niks leuks meer aan. Achja, het laatste jaar dat ik met deze trappen te maken zal hebben, denk ik. Maar toch is het wel een van de zeer weinige voordelen van dat dit mijn laatste jaar is. Ik kan veel meer nadelen noemen.
    Boven aangekomen lopen we iedere een andere gang in naar onze kamer. 'Ik gooi mijn koffer in mijn kamer en kom dan naar je toe,' zegt ze en ze loopt naar haar kamer. 'Is goed, zie je zo!' roep ik haar nog na en ga dan naar mijn eigen kamer. Als ik de deur open doe, overvalt een ongelofelijk vertrouwd gevoel mij. Ja, deze kamer maakt toch echt deel uit van mijn thuis. Zo jammer, dat dat toch na dit jaar al veranderen.
    Ik laat mijn backpack van mijn rug af op het bed vallen en leg dan wat voorzichtiger de laptoptas ernaast. Het lijkt mij een beter idee als ik mijn spullen uitpak na het avondeten, we zijn trouwens al wat aan de late kant. Voordat ik mijn kamer uitga, check ik nog even gauw of mijn laptop de reis overleefd heeft. Gelukkig ziet hij er nog net zo mooi en goed uit als voor de reis, wat er voor zorgt dat er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Het was bijna ongezond hoe gehecht ik was geraakt aan dat ding.
    Als ik de gang op loop, zie ik Lil er ook aan komen en samen lopen we weer naar beneden naar de eetzaal. Trappen aflopen is toch een stuk beter dan op, maar toch blijf ik er niet al te dol op. In de eetzaal aangekomen, merk ik dat we nog net op tijd zijn. Ik ga ergens zitten waar nog enkele lege plekken zijn, zoat Lil bij me kan komen zitten en al gauw daarna begint Meneer D, de directeur van deze academie zijn speech.
    'Goedeavond allemaal en welkom op een nieuw jaar op Demigod Academy, gelukkig staat de school nog overeind, met weer nieuwe avonturen en natuurlijk af en toe eens een bal. Natuurlijk zullen er weer dit jaar queeste zijn, dus krijg je opeens een visioen? of een nachtmerrie? wellicht is het een queeste. Er zijn weer nieuwe dingen in de planning zoals ene project, jullie weten allemaal dat een leven zelfs na deze academy gevaarlijk kan zijn als je weer in de mensen wereld bevind daarom ander half uur van deze school af wordt er een stad gebouwd voor alle halfgoden die afgestudeerd zijn, jullie kunnen er studeren, werken, trouwen, een gezin stichten alles wat in de mensenwereld ook kan.' Ik raak in lichtelijke staat van opwinding van die woorden en de rest van zijn verhaal krijg ik niet helemaal meer mee, maar dat maakt niet echt uit, want al dat ales weet ik ondertussen wel. Er wordt een stad gebouwd! Juist omdat ik onzeker ben over mijn toekomst, ben ik daar erg blij mee. Dan kon ik tenminste enigszins veilig eens goed van alles uitproberen en mijn besluit over de toekomst nemen. Zo bracht ik mijn moeder tenminste ook niet in de problemen.
    'Heb je dat gehoord, Lil?' vraag ik haar. 'Een stad voor halfgoden, dat zal mij een hoop voordelen geven. Wat denk jij ervan?' Dan zie ik al het eten op de tafels verschijnen. Toch wacht ik nog maar even met opscheppen, eerst Lil even laten praten.


    Stenenlikker