• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:
    Dankjewel Draculea, IK MAAK NOOIT. MAAR DAN OOK NOOIT MEER DEZE LIJST!! wat een &^*#&^$&(! werk xD

    Lijst:
    Elvenking -Ask
    Meereen- Ask
    Calum_Hood - Ask
    DiNozzo - Ask
    Styford - Ask
    Pulchre - Ask
    Ryess - Ask
    Leshley - Ask
    Chevalin - Ask
    PeIIegrino - Ask
    Libertas - Ask
    Haerolin - Ask X
    Nonno - Ask
    Amaretto - Ask
    Jacobsen - Ask
    Barnabas - Ask
    Soothsayer- Ask
    Dierickx - Ask
    KillianHook -Ask
    Elgort - Ask
    Schreave- Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anakin - Ask
    Kageyama -Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Telcontar - Ask
    Jazzie - Ask
    Emrys - Ask
    Inquisitor - Ask
    Snakepit - Ask X
    Cheshere - Ask
    Regan - Ask
    Leighton - Ask
    Denys - Ask X
    WingsOfFreedom - Ask
    Debbaut - Ask
    Cicatrix - Ask
    x = Geen vragen stellen over Q.
    X = Geen levensvragen stellen

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de anonimiteit misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2014 - 20:32 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Don schreef:
    (...)
    Oh, lol, you weren't the only one. :3


    I saw. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moest me echt kapot lachen om sommige reacties die jullie terug schreven. :3


    † Love? I want to sleep.

    Don schreef:
    Ik moest me echt kapot lachen om sommige reacties die jullie terug schreven. :3


    Zoals welke, en op welke vragen? Nu ben ik benieuwd. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zoals welke, en op welke vragen? Nu ben ik benieuwd. :3

    Ik zal 't zo antwoorden, wacht even hoor, ben even met iets bezig. :]


    † Love? I want to sleep.

    Don schreef:
    Ik moest me echt kapot lachen om sommige reacties die jullie terug schreven. :3


    Zeg me alsjeblieft dat je niet hebt gelachen om het antwoord dat ik op je eerste vraag van vandaag gaf.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Zeg me alsjeblieft dat je niet hebt gelachen om het antwoord dat ik op je eerste vraag van vandaag gaf.

    Ehhm, even kijken hoor.

    Edit: Die vraag over wat het engste ding ooit was? Nee, die niet. Het waren anderen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:59 ]


    † Love? I want to sleep.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zoals welke, en op welke vragen? Nu ben ik benieuwd. :3

    Dat antwoord wat jij gaf.
    Zou je een onschuldig persoon doden als je daarmee een dozijn andere mensen kunt redden? Hangt er vanaf of die dozijn andere mensen ook zo onschuldig zijn. :p
    Als iemand een film maakt over uw leven, wie zou je dan hopen dat je zou spelen? Mezelf natuurlijk. Als het over míjn leven zal gaan. :p


    En die van Naerys.
    Wat is het eerste wat je opvalt aan mensen? Het geslacht, lol...Ehm nee, ik kijk altijd eerst naar de mond en naar de tanden. Een hele vreemde gewoonte maar ik kan het zelf niet tegenhouden, het is alsof mijn ogen er naar worden toegetrokken. Heel irritant als ze praten en ik staar naar hun mond.
    Wat is de grootste afknapper bij een man / vrouw? Lichaamsgeur en haar. Ik walg van een stinkende man of iemand die zo behaard is dat hij op King Kong lijkt. Geen rughaar, borsthaar, okselhaar of baarden en snorren voor mij. No thanks.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:27 ]


    † Love? I want to sleep.

    Maar geef toe, ik ben wel eerlijk :')
    Dat was echt het eerste dat in me opkwam, hoewel het bij sommige mensen echt moeilijk is om te zien. :x


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Maar geef toe, ik ben wel eerlijk :')
    Dat was echt het eerste dat in me opkwam, hoewel het bij sommige mensen echt moeilijk is om te zien. :x

    Als ik ooit jou ga meeten, mompel ik alleen met mijn mond dicht lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Als ik ooit jou ga meeten, mompel ik alleen met mijn mond dicht lol.

    Dat is echt gemeen.
    Hoewel ik niet noodzakelijk tanden hoef te zien hoor. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Dat is echt gemeen.
    Hoewel ik niet noodzakelijk tanden hoef te zien hoor. ^^

    Oh god, toen ik jouw antwoord las dacht ik wel meteen aan dat spleetje tussen m'n tanden. No way, dat ik met mond open praat bij jou haha. :'D

    En shit, ik bedoelde ook een ander antwoord van jou, ugh.


    † Love? I want to sleep.

    Naerys schreef:
    (...)
    Dat is echt gemeen.
    Hoewel ik niet noodzakelijk tanden hoef te zien hoor. ^^

    I've been called that before, yeah. :').
    But to get back at me, you could close your eyes the whole time. Want dat is hetgeen waar ik naar kijk, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Don schreef:
    (...)
    Oh god, toen ik jouw antwoord las dacht ik wel meteen aan dat spleetje tussen m'n tanden. No way, dat ik met mond open praat bij jou haha. :'D

    En shit, ik bedoelde ook een ander antwoord van jou, ugh.

    Gebarentaal :')

    Edit: En mijn ogen, lol...Ik krijg veel te horen dat ze er vreemd uitzien door mijn misvormde pupil en het lichte kleurverschil in mijn ogen. Sommige mensen vinden het zelfs vies. :')

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:28 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Gebarentaal :')

    Edit: En mijn ogen, lol...Ik krijg veel te horen dat ze er vreemd uitzien door mijn misvormde pupil en het lichte kleurverschil in mijn ogen. Sommige mensen vinden het zelfs vies. :')


    Misvormde pupil? Ogen vind ik altijd wel interessant. Vooral ogen met twee verschillende kleuren.


    Physics is awesome

    Ask me all about it...Letterlijk dan :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.