• Ja, is het leuk als er een superhelden RPG komt, ofcourse andere naam but ok het gaat om het idee c;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Nah, ik weet niet. Ik heb het niet zo op superhelden omdat mensen ze vaak zo super perfect maken qua karakter en krachten.


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    Nah, ik weet niet. Ik heb het niet zo op superhelden omdat mensen ze vaak zo super perfect maken qua karakter en krachten.


    Daarvoor bestaan regels xp.


    Giovanni

    Ik heb het ook niet zoveel met superhelden, maar als je het wil doen, waarom ook niet ^^


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    bump.


    Giovanni

    Zou leuk zijn, maar dan moet je echt goede regels stellen. Misschien dat je van te voren een aantal basiskrachten kunt geven en dat mensen die kunnen kiezen, waarbij ze zelf een tegenpool opgeven.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Zou leuk zijn, maar dan moet je echt goede regels stellen. Misschien dat je van te voren een aantal basiskrachten kunt geven en dat mensen die kunnen kiezen, waarbij ze zelf een tegenpool opgeven.

    Ja kan


    Giovanni