• Ik weeg nu boven de xxkg.. En ik moet nog xxkg afvallen om terug onder de xx te zitten.
    Niet zo super fijn om als 18 jarige echt al met obesitas te zitten, terwijl je vroeger anorexia had. Maar ja,...
    Nu ben ik aan het denken om een vrij kleine tattoo te laten zetten op m'n pols(en). Wel pas als ik terug onder de 100kg weeg.
    Maar ik zit vast haha, ik kan maar niet beslissen wat ik liever wil.
    Een anker met tekst (maar ik wil sowieso later al een anker op mijn bovenbeen) of een maan met sterretjes en ook een woordje of gewoon op elke pols een woord.

    Wat zouden jullie kiezen van hierboven? En hebben jullie ook al tatt'jes? En wat? :D

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2013 - 22:00 ]


    Julie Jellyfish

    Je mag geen gewicht vermelden in topics. Ik heb geen tatoeages.


    26 - 02 - '16

    ik vind die anker het mooist klinken, en ik krijg nog een tattoo van mijn Chinese sterrenbeeld met een tijger ernaast op mijn shouderblad


    You can't not look cool with a crossbow.

    Sorry om het te vermelden, maar je mag geen gewicht vermelden in topics.

    Ik heb zelf geen tatoeages, maar ik wil ze wel echt graag!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet... Ik zou, als ik jou was, pas een tatoeage nemen als je zelf precies weet wat je wilt en waar. Want straks heb je er spijt van. Dus ik denk dat je het het beste kunt vragen aan iemand die jou goed kent.
    Ikzelf vind een anker wel een beetje bij je streven passen. Zo'n ding houdt je op een bepaalde plaats en zorgt er voor dat je niet meer verder / terug kunt, al hoop ik voor je dat het je lukt om te bereiken wat je wilt en dat je dus wel verder kunt, maar niet meer terug... Oké, vage uitleg. Maar ja, dat zou ik dus kiezen.
    Zelf heb ik nog geen tatoeages. Ik wil er wel graag een en ik weet ook wat, maar nog niet waar ;'S


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Super krom dat je weer geen gewicht mag noemen :')
    Anyways. Ik denk niet dat je dat aan ons moet vragen, zeker niet omdat het toch betekenis voor jezelf moet hebben..


    To infinity and beyond •

    Maven schreef:
    Je mag geen gewicht vermelden in topics. Ik heb geen tatoeages.

    Oops sorry! Wist ik niet! ;o


    Julie Jellyfish

    Ik kan dat niet voor je zeggen. Het moet je eigen beslissing zijn, ik heb geen tattoeages, wil er ook geen maar ik vind het wel mooi.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Veel succes met je goal te halen. Ik heb geen tats en ik weet niet welke je best neemt. Ik vrees dat je dat zelf zal moeten uitmaken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Malafide schreef:
    Sorry om het te vermelden, maar je mag geen gewicht vermelden in topics.

    Ik heb zelf geen tatoeages, maar ik wil ze wel echt graag!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    JulieH schreef:
    (...)
    Oops sorry! Wist ik niet! ;o


    Dan zou ik het eerder verwijderen van het topic ipv het gewoon zo laten.

    OT: Zoals het je al is vermeld mag het inderdaad niet in topics, en ik heb ook geen tatoeages.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk niet dat deze gewichtsvermelding erg is. Het is meer om eetproblemen te voorkomen en wat jij hebt geschreven geeft daar geen aanleiding toe.
    Succes met je goal en laat iets zetten wat echt iets voor je betekend. Kleine tip nog, hang een tekening van de tattoo waarvan je denk dat je hem wilt op een plek waar je hem elke dag ziet. Als je hem na een maand niet zat bent, laat hem zetten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Een tattoo is iets wat je zelf moet kiezen, omdat jij degene bent die het mooi moet vinden en d'r voor de rest van je leven aan vast zit. Als je het nog niet zeker weet, zou je dus of beter kunnen wachten of een henna-tattoo (moet je wel checken of je niet allergisch bent) laten zetten, die is maar tijdelijk. Als het je later dan niet bevalt merk je het snel genoeg en kan 'ie er gelukkig nog af.


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind dan die maan het mooist klinken, maar het is niet mijn keuze. Je moet het echt zelf kiezen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wow... 100 is veel... sorry :X

    Maar het is wel een mooi idee. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -> Topic aangepast, vanwege gewichten. Moet het anders? Dan kun je (topicstarter) me pb'en.


    I am an idiot, I move.