Vox schreef:
(...)
Mijn vriend zei laatst dat in ons biologieboek (we zitten in hetzelfde jaar) staat dat de pil betrouwbaarder is dan de condoom, en hij was eerst ook tegen de pil. Het idee dat er nog een kleine kans was dat ik zwanger zou kunnen worden, verontrustte hem. Ik heb toen, om hem gerust te kunnen stellen, voor één keer de condoom geprobeerd (dat was één van de eerste keren dat we seks hadden), en toen heb ik daarna nog zó'n last van gehad, dat ik het nu niet meer wil gebruiken.
Hij is ook later van dat idee afgekomen, doordat het nu eigenlijk altijd goed gaat, als we seks hebben *klopt dit af*. Ja, ik heb last van bijgeloof.
En een wekker gebruik ik ook, haha. Meeste mensen schrikken zich alleen de leplazerus, omdat het om half elf 's avonds is x'D
Haha, ja, dat is bij mij ook, die van mij staat altijd om 10 uur 's avonds (x
Hmm, gelukkig heb ik er zelf geen last van, maar ik vind vooral het moment van condoom omdoen altijd zo'n stom moment, haha. Plus, hij voelt er ook minder door, zei 'ie. Dus vandaar dat we het ook overwogen hebben het zonder te doen. Misschien toch maar weer eens proberen als ze op zijn. Als de pil inderdaad zo veilig is en ik het nu niet meer vergeet door mijn alarm, moet het dan toch wel kunnen ^^ Het lijkt me in ieder geval toch wel een stuk fijner, want ik wil eigenlijk niet meer heel een hele tijd met condooms door blijven gaan. En het lijkt me ook gewoon fijner voor hem (:
The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom