Dallis schreef:
(...)
Tsja, ik vind het toch zelf nog steeds niet zo'n fijn idee om het zonder condoom te doen en mijn vriend ook niet (alhoewel we condooms eigenlijk niet zo fijn vinden en het beter was zonder, maar ja). Ik weet niet of dat raar is, want van wat ik gelezen heb, moet de pil toch wel echt betrouwbaar zijn als je 'm goed inneemt en dat heb ik de laatste tijd - na het instellen van een alarm op mijn telefoon, superhandig haha - toch wel gedaan. Ik kan me gewoon moeilijk van het idee afzetten dat er toch altijd een kans bestaat, omdat ik het nu echt niet aan zou kunnen.
Mijn vriend zei laatst dat in ons biologieboek (we zitten in hetzelfde jaar) staat dat de pil betrouwbaarder is dan de condoom, en hij was eerst ook tegen de pil. Het idee dat er nog een kleine kans was dat ik zwanger zou kunnen worden, verontrustte hem. Ik heb toen, om hem gerust te kunnen stellen, voor één keer de condoom geprobeerd (dat was één van de eerste keren dat we seks hadden), en toen heb ik daarna nog zó'n last van gehad, dat ik het nu niet meer wil gebruiken.
Hij is ook later van dat idee afgekomen, doordat het nu eigenlijk altijd goed gaat, als we seks hebben *klopt dit af*.
Ja, ik heb last van bijgeloof.
En een wekker gebruik ik ook, haha. Meeste mensen schrikken zich alleen de leplazerus, omdat het om half elf 's avonds is x'D
Deep inside, I've never felt alive