• Hallo JamesPotter,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je Harry Potter Themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Bombalurina


    Ik heb toestemming om een Themawedstrijd te organiseren.

    Story

    Regels:
    Ik zoek acht deelnemers die niet opgeven
    Ik zoek een jurylid die goed is in spelling en grammatica
    Elke ronde vallen er een of twee mensen af
    Je kan uitstel vragen van twee dagen, maar de nieuwe opdracht komt al wel online.
    Er zijn zes rondes en elke ronde duurt een week
    Je levert je creatie in door de link in dit topic te zetten of hem naar mij op te sturen
    Dyslexie graag melden, desnoods in een PB
    Je kan vooral schrijfopdrachten verwachten, maar er komt ook een tekenopdracht
    Plagiaat is verboden
    Hier gelden ook de huisregels van Quizlet

    Jury:
    -JamesPotter
    -Lipari

    Deelnemers: Vol!
    - xAlways
    - Requille
    - Wunjo
    - PotterheadMe
    - Plenilunium
    - Lasaraline
    - BeFreeLikeMe
    -

    De eerste opdracht:
    Opdracht 1: Schrijf een stuk over je favoriete en minst favoriete personage. Zorg dat ze een simpele ontmoeting hebben waarbij ze een praatje maken. De relaties tussen de personen moeten hetzelfde blijven. Is dit niet mogelijk omdat een van de personages al dood is voordat de ander komt? Probeer dan te bedenken of je personages elkaar aardig zouden vinden. Wek het personage dat al dood was weer tot leven en maak je verhaal. 700-1200 woorden. Leg ook uit waarom je ze het leukste of het minst leukste vind.
    Inleverdatum: 28 oktober voor 23:59


    Vragen mogen altijd gesteld worden.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 18:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    kan ik de peepol voor mn verhaaltje nog veranderen? zo ja, moet ik dat doorgeven? Ik heb namenlijk een beter idee en aangezien ik nogal vel favo's en minstfavo's heb...


    take me back to the basics and the simple life

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hij staat nog op inactief


    Oeps, ik had nogal een beetje haast, omdat ik moest beginnen met koken en had enkel het hoofdstuk geactiveerd, maar het verhaal zelf nog niet. Als het goed is, doet hij het nu wel.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 20:33 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben klaar met de eerste opdracht! KLIK


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik moet zo echt even gaan beginnen :'D
    Is het mogelijk dat ik voor de zekerheid uitstel krijg aangezien mijn internet te wensen overlaat? Door de regen valt de verbinding hier af en toe gewoon weg.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kan ik uitstel krijgen? Moest nu stoppen en ben dus nog niet begonnen:$ ik moet vanavond naar training dus dan heb ik ook geen tijd..


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn opdracht is af:

    Opdracht 1


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Mijn opdracht is af:

    Opdracht 1


    Ik kan hem niet zien.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sorry, foute url.

    Dit is 'm wel (als het goed is)


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Sorry, foute url.

    Dit is 'm wel (als het goed is)


    Jup, die doet het.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @PotterheadMe en Plenilunium, ja, dat mag. Jullie moeten hem woensdag 30 oktober inleveren.

    @Lasaraline jij moet hem vandaag nog inleveren of uitstel vragen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    @PotterheadMe en Plenilunium, ja, dat mag. Jullie moeten hem woensdag 30 oktober inleveren.

    @Lasaraline jij moet hem vandaag nog inleveren of uitstel vragen.

    Dank je wel (: Geeft me iets langer de tijd. Het regent nu keihard en ik merk het ook gelijk bij de kwaliteit van mijn internet :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga jullie alvast een kleine opdracht geven voor de volgende opdracht. Kies een nummer tussen de een en de zeven. Nummers mogen niet dubbel gekozen worden. Woensdag volgt de opdracht, maar dan weten jullie gelijk waarover jullie moeten schrijven.
    Let op: Het getal wat jullie kiezen gaat bij opdracht drie ook nog een rol spelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ga jullie alvast een kleine opdracht geven voor de volgende opdracht. Kies een nummer tussen de een en de zeven. Nummers mogen niet dubbel gekozen worden. Woensdag volgt de opdracht, maar dan weten jullie gelijk waarover jullie moeten schrijven.
    Let op: Het getal wat jullie kiezen gaat bij opdracht drie ook nog een rol spelen.


    7!!! (Mijn geluksgetal :3)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    JamesPotter schreef:
    Ik ga jullie alvast een kleine opdracht geven voor de volgende opdracht. Kies een nummer tussen de een en de zeven. Nummers mogen niet dubbel gekozen worden. Woensdag volgt de opdracht, maar dan weten jullie gelijk waarover jullie moeten schrijven.
    Let op: Het getal wat jullie kiezen gaat bij opdracht drie ook nog een rol spelen.


    4.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    JamesPotter schreef:
    Ik ga jullie alvast een kleine opdracht geven voor de volgende opdracht. Kies een nummer tussen de een en de zeven. Nummers mogen niet dubbel gekozen worden. Woensdag volgt de opdracht, maar dan weten jullie gelijk waarover jullie moeten schrijven.
    Let op: Het getal wat jullie kiezen gaat bij opdracht drie ook nog een rol spelen.


    Uno.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''