• Hallo JamesPotter,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je Harry Potter Themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Bombalurina


    Ik heb toestemming om een Themawedstrijd te organiseren.

    Story

    Regels:
    Ik zoek acht deelnemers die niet opgeven
    Ik zoek een jurylid die goed is in spelling en grammatica
    Elke ronde vallen er een of twee mensen af
    Je kan uitstel vragen van twee dagen, maar de nieuwe opdracht komt al wel online.
    Er zijn zes rondes en elke ronde duurt een week
    Je levert je creatie in door de link in dit topic te zetten of hem naar mij op te sturen
    Dyslexie graag melden, desnoods in een PB
    Je kan vooral schrijfopdrachten verwachten, maar er komt ook een tekenopdracht
    Plagiaat is verboden
    Hier gelden ook de huisregels van Quizlet

    Jury:
    -JamesPotter
    -Lipari

    Deelnemers: Vol!
    - xAlways
    - Requille
    - Wunjo
    - PotterheadMe
    - Plenilunium
    - Lasaraline
    - BeFreeLikeMe
    -

    De eerste opdracht:
    Opdracht 1: Schrijf een stuk over je favoriete en minst favoriete personage. Zorg dat ze een simpele ontmoeting hebben waarbij ze een praatje maken. De relaties tussen de personen moeten hetzelfde blijven. Is dit niet mogelijk omdat een van de personages al dood is voordat de ander komt? Probeer dan te bedenken of je personages elkaar aardig zouden vinden. Wek het personage dat al dood was weer tot leven en maak je verhaal. 700-1200 woorden. Leg ook uit waarom je ze het leukste of het minst leukste vind.
    Inleverdatum: 28 oktober voor 23:59


    Vragen mogen altijd gesteld worden.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 18:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb misschien een klein probleempje, internet doet het hier de laatste tijd nogal slecht, helft van de tijd kom ik niet eens voorbij de homepage en ik heb nog niet het eerste deel gehad van mijn partner, dus het kan zijn dat ik te laat klaar ben.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mogen wij uitstel?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eh, aangezien ik het deel van mijn partner nog niet heb gekregen, kan ik moeilijk inleveren. Daardoor is het mogelijk erg lastig de deadline te halen. Uitstel is nog mogelijk?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    Eh, aangezien ik het deel van mijn partner nog niet heb gekregen, kan ik moeilijk inleveren. Daardoor is het mogelijk erg lastig de deadline te halen. Uitstel is nog mogelijk?


    Ik heb het je net gestuurd. :')

    hier is het hoofdstuk met zowel Plenilumium's eerste deel en mijn tweede deel.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 20:17 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik heb het je net gestuurd. :')

    hier is het hoofdstuk met zowel Plenilumium's eerste deel en mijn tweede deel.

    Ik had het gezien (mijn internet is nogal fucked up, dus ik heb zojuist ongeveer een uur patience gespeeld op mijn laptop in de hoop dat mijn internet ging werken zodat ik kon inleveren :'D)
    Aangezien we beiden moesten inleveren


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Lipari -> Cicero]
    Over de beoordelingen van opdracht één: ik heb het deze week heel druk gehad, maar vandaag zou ik de beoordelingen (spelling en grammatica) af moeten hebben.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 11:43 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aangezien Requille en ik beide om uitstel hadden gevraagd (en er niks over hadden gehoord) en we iets fout gedaan hadden in de opdracht, is het mogelijk dat we het nu nog even opnieuw inleveren, maar dan wel goed?
    Goed, vanwege de slechte internetverbinding die we beiden constant hebben, lever ik gewoon maar even de verbeterde versie in: Verbeterde versie (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 20:43 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium is Newt


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wij (xAlways en ik) zijn klaar. KLIK


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    *wacht nog steeds op de beoordelingen van de eerste opdracht*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    *wacht nog steeds op de beoordelingen van de eerste opdracht*


    Mijn excuses voor het lange wachten. Dit zijn ze.
    Ik heb geen idee wanneer JamesPotter klaar zou zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wait wait wait, ik heb het hoogste cijfer Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    Wait wait wait, ik heb het hoogste cijfer Oo


    Requille heeft net 0,2 meer, al is het jouwe natuurlijk ook heel goed. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    (...)

    Requille heeft net 0,2 meer, al is het jouwe natuurlijk ook heel goed. (:

    Oh, dan had ik niet ver genoeg naar boven gescrold :'D
    Ach, het is nog steeds mooi ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    (...)
    Oh, dan had ik niet ver genoeg naar boven gescrold :'D
    Ach, het is nog steeds mooi ^^


    Zoiets vermoedde ik al. x'D
    Ja, inderdaad. Het belangrijkste is dat je er iets kan uit leren. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.