• Hallo JamesPotter,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je Harry Potter Themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Bombalurina


    Ik heb toestemming om een Themawedstrijd te organiseren.

    Story

    Regels:
    Ik zoek acht deelnemers die niet opgeven
    Ik zoek een jurylid die goed is in spelling en grammatica
    Elke ronde vallen er een of twee mensen af
    Je kan uitstel vragen van twee dagen, maar de nieuwe opdracht komt al wel online.
    Er zijn zes rondes en elke ronde duurt een week
    Je levert je creatie in door de link in dit topic te zetten of hem naar mij op te sturen
    Dyslexie graag melden, desnoods in een PB
    Je kan vooral schrijfopdrachten verwachten, maar er komt ook een tekenopdracht
    Plagiaat is verboden
    Hier gelden ook de huisregels van Quizlet

    Jury:
    -JamesPotter
    -Lipari

    Deelnemers: Vol!
    - xAlways
    - Requille
    - Wunjo
    - PotterheadMe
    - Plenilunium
    - Lasaraline
    - BeFreeLikeMe
    -

    De eerste opdracht:
    Opdracht 1: Schrijf een stuk over je favoriete en minst favoriete personage. Zorg dat ze een simpele ontmoeting hebben waarbij ze een praatje maken. De relaties tussen de personen moeten hetzelfde blijven. Is dit niet mogelijk omdat een van de personages al dood is voordat de ander komt? Probeer dan te bedenken of je personages elkaar aardig zouden vinden. Wek het personage dat al dood was weer tot leven en maak je verhaal. 700-1200 woorden. Leg ook uit waarom je ze het leukste of het minst leukste vind.
    Inleverdatum: 28 oktober voor 23:59


    Vragen mogen altijd gesteld worden.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 18:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat ik me beter uit kan schrijven :$


    take me back to the basics and the simple life

    Wahaa, ik snap echt helemaal niets van dat punt en komma gedoetje, kan iemand me dat uitleggen? Want ik ben bang dat ik het anders tot in de eeuwigheid fout ga doen xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Wahaa, ik snap echt helemaal niets van dat punt en komma gedoetje, kan iemand me dat uitleggen? Want ik ben bang dat ik het anders tot in de eeuwigheid fout ga doen xD


    Ik denk dat je best eerst hier een kijkje neemt. Als je het dan nog steeds niet snapt, mag je me gerust eens PB'en. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bedankt :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Trololol, ik heb helemaal niks nagelezen, in feite ik heb het snel in zo'n 20 minuutjes geschreven en ingeleverd. :'D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 16:01 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Gaat hier nog iets gebeuren? Ik zou het erg jammer vinden als ie dood gaat :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Beoordelingen opdracht 1 JamesPotter? Opdracht 3?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet niets over de beoordelingen van JamesPotter, maar ik kan wel zeggen dat wat ik momenteel van haar in de story zie staan, niet erg veel is.
    Opdracht drie staat ook nog niet in een hoofdstuk, dus ik kan dat ook nog niet online zetten.
    Over mijn beoordelingen van opdracht twee: deze week ga ik helaas geen tijd hebben om me veel met Q bezig te houden, maar volgende week moet dat normaal gezien wel lukken. Tegen volgende woensdag verwacht ik ze toch wel af te hebben. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik probeer het zo snel mogelijk af te hebben, maar ik heb het momenteel erg druk en ook thuis mog wat problemen. Ik doe mijn best. Het komt zo snel mogelijk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sorry voor de vertraging, maar ik heb het momenteel nogal druk met de aankomende examens. Sowieso weet ik niet of het nog de moeite is, aangezien er nog geen derde opdracht is en de beoordelingen van opdracht één er nog steeds niet volledig zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deze wedstrijd wordt gesloten, omdat er al meer dan 2 maanden niet op gereageerd is.