• Hallo JamesPotter,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je Harry Potter Themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Bombalurina


    Ik heb toestemming om een Themawedstrijd te organiseren.

    Story

    Regels:
    Ik zoek acht deelnemers die niet opgeven
    Ik zoek een jurylid die goed is in spelling en grammatica
    Elke ronde vallen er een of twee mensen af
    Je kan uitstel vragen van twee dagen, maar de nieuwe opdracht komt al wel online.
    Er zijn zes rondes en elke ronde duurt een week
    Je levert je creatie in door de link in dit topic te zetten of hem naar mij op te sturen
    Dyslexie graag melden, desnoods in een PB
    Je kan vooral schrijfopdrachten verwachten, maar er komt ook een tekenopdracht
    Plagiaat is verboden
    Hier gelden ook de huisregels van Quizlet

    Jury:
    -JamesPotter
    -Lipari

    Deelnemers: Vol!
    - xAlways
    - Requille
    - Wunjo
    - PotterheadMe
    - Plenilunium
    - Lasaraline
    - BeFreeLikeMe
    -

    De eerste opdracht:
    Opdracht 1: Schrijf een stuk over je favoriete en minst favoriete personage. Zorg dat ze een simpele ontmoeting hebben waarbij ze een praatje maken. De relaties tussen de personen moeten hetzelfde blijven. Is dit niet mogelijk omdat een van de personages al dood is voordat de ander komt? Probeer dan te bedenken of je personages elkaar aardig zouden vinden. Wek het personage dat al dood was weer tot leven en maak je verhaal. 700-1200 woorden. Leg ook uit waarom je ze het leukste of het minst leukste vind.
    Inleverdatum: 28 oktober voor 23:59


    Vragen mogen altijd gesteld worden.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 18:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Requille schreef:
    Trolol, mijn fave isCho en mijn meest gehate is Ginny, dus dat wordt leuk <3


    U hate Ginny?!!!!


    take me back to the basics and the simple life

    Leg ook uit waarom je ze het leukste of het minst leukste vind.

    Hoort dit bij de 700-1200 woorden of moet je dat bijvoorbeeld binnen een spoiler zetten onderaan de SA en niet meetellen bij het woordenaantal? Want ik kan rustig 700 woorden schrijven over mijn favoriete personage en waarom :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    (...)
    Hoort dit bij de 700-1200 woorden of moet je dat bijvoorbeeld binnen een spoiler zetten onderaan de SA en niet meetellen bij het woordenaantal? Want ik kan rustig 700 woorden schrijven over mijn favoriete personage en waarom :'D


    Yup, me too


    Spoiler alert: you will save yourself

    Requille schreef:
    Trolol, mijn fave isCho en mijn meest gehate is Ginny, dus dat wordt leuk <3


    Cho :|, sorry, ik mag haar niet


    Spoiler alert: you will save yourself

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    U hate Ginny?!!!!


    Yesh, I do. Ik vind der waardeloos. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik mag Cho én Ginny niet, maar Umbridge overkoepelt echt alles :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    (...)
    Hoort dit bij de 700-1200 woorden of moet je dat bijvoorbeeld binnen een spoiler zetten onderaan de SA en niet meetellen bij het woordenaantal? Want ik kan rustig 700 woorden schrijven over mijn favoriete personage en waarom :'D


    Nee, dat hoort niet bij het woordenaantal;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Plenilunium schreef:
    Ik mag Cho én Ginny niet, maar Umbridge overkoepelt echt alles :'D


    Kijk, met jou kan ik praten. :'D Ik vind Ginny echt de meest overrated personage van de hele serie.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nee, dat hoort niet bij het woordenaantal;p

    Hallelujah. *gaat een volledige essay schrijven* Is Engels toegestaan? Engelse termen? Het liefst zelfs helemaal in het Engels aangezien ik dan zelf persoonlijk vind dat ik dingen beter kan overbrengen. Nou ook weer niet altijd natuurlijk :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 16:48 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk dat ik Zacherias Smit neem, en hij Fred gaat ontmoeten. Hoe moet ik dat trouwens doen, aangezien Fred dood is? Mag ik hem weer tot leven wekken :)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 16:49 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Plenilunium schreef:
    (...)
    Hallelujah. *gaat een volledige essay schrijven* Is Engels toegestaan? Engelse termen? Het liefst zelfs helemaal in het Engels aangezien ik dan zelf persoonlijk vind dat ik dingen beter kan overbrengen. Nou ook weer niet altijd natuurlijk :'D


    Engelse termen zijn toegestaan, maar helemaal in het Engels niet. Dan gaat het me nooit lukken om te jureren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xAlways schreef:
    Ik denk dat ik Zacherias Smit neem, en hij Fred gaat ontmoeten. Hoe moet ik dat trouwens doen, aangezien Fred dood is? Mag ik hem weer tot leven wekken :)


    Staat in de beginpost:
    Is dit niet mogelijk omdat een van de personages al dood is voordat de ander komt? Probeer dan te bedenken of je personages elkaar aardig zouden vinden. Wek het personage dat al dood was weer tot leven en maak je verhaal.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xAlways schreef:
    Ik denk dat ik Zacherias Smit neem, en hij Fred gaat ontmoeten. Hoe moet ik dat trouwens doen, aangezien Fred dood is? Mag ik hem weer tot leven wekken :)


    Er staat in de opdracht dat het mag, maar ik ga er ook vanuit dat je de ontmoeting ook gewoon kan laten plaatsvinden in een eerder boek dan na boek 7?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Engelse termen zijn toegestaan, maar helemaal in het Engels niet. Dan gaat het me nooit lukken om te jureren.

    Prima. *maakt ruzie met haar Enter toets* Ik ga morgen wel beginnen *gromt*
    Inleverdatum komt als de inschrijvingen zijn gesloten?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Requille schreef:
    (...)

    Er staat in de opdracht dat het mag, maar ik ga er ook vanuit dat je de ontmoeting ook gewoon kan laten plaatsvinden in een eerder boek dan na boek 7?


    Oke, ik heb nu al een idee :)


    Spoiler alert: you will save yourself