• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nu word ik gestalkt door die dude. Fuck me, waarom heb ik dit weer. >>

    Het is best lastig om iemand te vinden met een gemiddeld intelligentieniveau als je zo iemand nodig hebt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Just leave me alone. Gosh, I really hate desperate people.

    Sigh, ik moet nog M&O maken, maar ik heb daar echt totaal geen zin in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yaaaaay zo weer lekker trainen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik word elke dag beter in uitstellen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Correctie: ik heb nergens zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irvine schreef:
    (...)

    Oh god. Ik ook, zo erg. En dan zeg je "ik ben helemaal niet chagrijnig" en dan vinden ze dat weer chagrijnig klinken en dan pas word ik chagrijnig :'D

    Fucking hell, ja. Dat ken ik echt zo goed. En dan blijft diegene echt bij zijn/haar standpunt met dat ik chaggie ben. Ik. Ben. Niet. Chaggie. Echt, urgh. D: Word d'r al helemaal geïrriteerd van als ik hier over praat. Mijn vader flikt ook altijd zoiets bij mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stop calling me that. Hallo, je kent me niet eens, je hebt nog nooit in real life met me gepraat en je klinkt nu al alsof je denkt dat ik jou leuk vind. How about no?
    Jeez, echt, dringt het niet tot je door?

    God. I want thursday.

    Draculea schreef:
    Stop calling me that. Hallo, je kent me niet eens, je hebt nog nooit in real life met me gepraat en je klinkt nu al alsof je denkt dat ik jou leuk vind. How about no?
    Jeez, echt, dringt het niet tot je door?

    Zeg dat dan tegen hem xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Zeg dat dan tegen hem xd

    Daar ben ik ook gewoon direct mee; aka ik zei letterlijk tegen hem dat hij moest ophouden. Hij moest erom lachen. Sommige jongens kan ik echt niet snappen.

    Omg ik moet bij elkaar opgeteld deze week zo'n 20 uur werken. LOL


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    (...)
    Daar ben ik ook gewoon direct mee; aka ik zei letterlijk tegen hem dat hij moest ophouden. Hij moest erom lachen. Sommige jongens kan ik echt niet snappen.

    Of sommigen hebben gewoon echt een plaat voor hun hoofd, dan komt het echt niet binnen, hoe vaak je het ook zegt. Zo irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Of sommigen hebben gewoon echt een plaat voor hun hoofd, dan komt het echt niet binnen, hoe vaak je het ook zegt. Zo irritant.


    Ik heb er ook zo een op school, maar ja. Niet alle jongens zijn zo, gelukkig.


    26 - 02 - '16