• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lang leve de wc :'D Een beetje rusy eindelijk hehe


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    pff vandaag belangrijke dag.. feel like a wreckage on the cliffs, niet geslapen en ik maak me weer veelste druk om 'kleine' dingetjes...

    geen goed voorgevoel tho....
    en als mijn gevoel klopt heeft t allemaal geen zin meer en zit ik hier voor niets


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Wat een gedoe allemaal als je oma in het ziekenhuis ligt, ik ben degene die de hele tijd heen en weer kan fietsen


    'Darling, just hold on'

    Ugh, irritante bumper.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, ik krijg KUBV tekenen nooit af als ik met MAW dat debat ga doen morgen, dus ik ga gewoon na een uur, anders gaat 't helemaal mis. En ik moet nog een briefje van die vrouw daarvoor hebben áls ze d'r is. En die kut presentaties ervoor en die kut opdrachten en die kut uitval en die kut planning die er niet eens is en waardoor ik gewoon echt helemaal in paniek raak omdat ik snap wat ik in 's hemelsnaam nu moet doen en uhhh, ik moet ook nog leren voor de kut toetsweek en ik ga in de vakantie twee dagen weg, maar dat kan eigenlijk niet, en dan willen twee mensen afspreken maar ik heb d'r geen tijd voor en ik moet nog een museumbezoek doen en uhhh, dit is echt allemaal te veel, kut, kut, kut.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 11:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Van 9.00 tot 12.45 college is echt te laaaang. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HFIEWHFIEW ik wil jou niet terug, ik wil jouw respect terug.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Buuh, ik wil niet fietsen. Veels te koud en dan ben ik pas half 6 thuis...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog een paar daagjes... !


    :)

    Er bestaat een spoiler knop voor dit soort dingen, weet je... Er zijn mensen die zo ver nog niet zijn in de serie (:

    OT: ben niet zeker hoe ik me hierbij moet voelen maar ergens is het wel een opluchting. Alleen jammer de manier waarop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Economie tentamens ging echt super slecht. Ik voel me nu echt super rot...Ik had echt heel goed geleerd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb ik weer xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oh nu is het uit met je vriend en ga je meteen weer sletten. Didn't see that one coming.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmm, mijn neefje en ik kwamen er net achter dat we samen toch eigenlijk best wel veel van onze docenten weten. Voorval veel van zijn wiskundeleraar :X


    Stenenlikker

    GIMMEEEH A PANDA-SHIRT. ;o.


    Quiet the mind, and the soul will speak.