• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

[ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Fuckers. Ik voel me vandaag al ziek. Moest ik overgeven, dan weet ik wel waar de prullenbak is. Op jullie stomme hoofd.

-

Ik moet nog zoveel doen.. maar ik heb er ook zó geen zin in.

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

En daar komen mensen weer met hun vooroordelen/veralgemening of hoe het ook heet.. Kennelijk als je van Fantasy houdt, houdt je ook van larpen.. (niet dat ik daar wat tegen heb)

[ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 13:56 ]

Waarom mij sjaggi noemen als ik dat niet ben o-o..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

I don't get it. Wat heb ik in hemelsnaam verkeerd gedaan? Ik heb echt geen idee en ik hoor het dus donderdag pas... Lekker dit, eerste opdracht op de universiteit en dan meteen helemaal verknald. En ik weet serieus echt niet waarom ik het heb verknald, want het ging helemaal niet verkeerd voor mijn gevoel.
    Excuse me while I go cry in a corner.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Korianderpoeder - check
    Knoflook - check
    Limoen - check
    Ketjap - check
    Gember - check
    Basterdsuiker - check
    Zonnebloemolie -check

ZO. Alles om lekker de kip te marineren. *.*

"I shut my eyes in order to see.'

Ugh, ik weet niet welke van de twee ik moet uitwerken D:

Because I love him, do I need another reason?

Ik wil zo graag uggs. Maar ik vind die dingen zo duur. DDD:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik heb geen zihin!!

'The best way to predict the future is to create it'.

Af en toe wordt ik gek van jullie -.-" Weet je dat ik het gevoel heb dat jullie niet eens willen dat ik er ben. Zeg het dan ik zal dan weg gaan. Durf dan iets te zeggen.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Liefste diabetes, wil je misschien voor héél even oprotten zodat ik mijn chocoladebroodje kan eten zonder dat mensen raar kijken door die insulinespuit? Veel liefs van Lotta, die jou een gemene pestkop vindt.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Shion schreef:
    Waarom mij sjaggi noemen als ik dat niet ben o-o..

Omg, dat doen ze ook altijd bij mij. Ik haat dat echt zo erg. Omg.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Too scared. D:

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

hee wat is het koud, en nat buiten. MINIMMIMIMIIIMI

Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

Hebben ze ook veterlaarsjes die niet op clownschoenen lijken? Pfft.

"I shut my eyes in order to see.'